Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kącik Pomysłów
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/23 21:04    Temat postu: Kącik Pomysłów

Zapodawajcie tutaj swoje pomysły i propozycje dot. modów... pamiętajcie jednak że Autorzy chcą pomysłów które nie zmienią fabuły G1 względem G2 !

Mój pomysł:

Tam gdzie w G2 w Rozdziale II siedzi Diego zróbcie jakąś bandę... z 4-5 osób polujących na orków (oczywiście z atrybutem "flags" na 2). W skryptach dacie 2 z nich wychodzenie codziennie z "bazy" i polowanie na orków którzy zawszeby się Respawnowali w odpowiednim czasie... oczywiście "myśliwi" musieliby mieć dobre zbroje, broń i o wiele wyższy Level żeby nie uciekali... jeżeli o tym nie wiedzieliście to mam nadzieję że wam się to przyda

Acha, i zmieńcie kolory zbroi diega na takie jak na stronie [link widoczny dla zalogowanych]

A tu macie Moje proponowane zmiany SO [link widoczny dla zalogowanych]

O, mam jeszcze pare pomysłów: Kapela InExtremo niech gra tylko na początku II i III rozdziału - dla urozmaicenia... gdyby grała co wieczór to nudy by były. Zróbcie aby przy wejściu do Starej Kopalni kręciło się dużo ludów... min. strażnicy i kopacze... cienie tez i zeby tam byly jakies tez domki i ogniska i inne taki obóz kopalniany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/24 11:38    Temat postu:

co do zmian w budynkach: chciałbym dokonać przeróbek w jakości budynków, nie na miarę tych z G3 ale coś lepszego niż w G2. niestety wiązałoby się to z zmianą wyglądu niektorych budynków istniejących np małe chatki obok wejścia do zamku tam gdzie mieszka Diego mogłby być mieszczańskimi domami piętrowymi. różne inne pomysły chętnie wysłucham.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/24 11:44    Temat postu:

Jak już było na screenie dodajcie pare domków a przy bramie (tam gdzie musimy powiedzieć że przysyła nas diego) doróbcie jeszcze mur i zróbcie domki z ludźmi i strażników... albo bez murów ale domki obowiązkowo... aha i jeszcze w tych rowach zróbcie wodę... to narazie tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/24 11:49    Temat postu:

w jakim sensie mur? co to znaczy. jeden już jest dookoła (ogrodzenie, palisada) po co robić w środku mur?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/24 11:54    Temat postu:

O właśnie o palisadę mi chodziło... nie pamiętałem nazwy :lol:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/24 14:30    Temat postu:

Bawiłem się programem GoMan i zmieniłem ubrania beziego... lookajcie na [link widoczny dla zalogowanych] stronke... tam są efektu mojej pracy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/24 14:41    Temat postu:

Co do zmiany ubranka beziego to mam ta tekstóre miałem pomysł na to aby ja wpakować ale z ego co pamiętam to Bubby się nie zgodził ,ale skoro fani chcą to może mi się uda go przekonać ,ale co do skryptów to ich nie ruszamy(nie to ze nie umiem;P)gdyz polskie skrypty nie są jeszcze w zupełności polskie:) i wystepuje spoko błedów
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/24 14:55    Temat postu:

O mam nowy pomysł... niech na stołach w chatkach leżą jakieś rzeczy... tak poukładane odpowiednio żeby wyglądały jak np. jedzienie przygotowane alob coś... do tego dużo nowych npc. i jakiś obóz nad urwiskiem przy wieży cieni...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/24 14:59    Temat postu:

jeżeli o mnie chodzi to ja się zajmuję 3d. więc wszelkie pomysły nowych budynków, zamian dotychczasowych proszę kierować bezpośrednio do mnie. na pewno w pierwszej kolejności zajmę się takimi pomysłami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/26 15:05    Temat postu:

Jeśli chodzi o zbroję Diega to ja bym nie zmieniał, gdyż jest ona symbolem po którym poznajemy przynależność do starego obozu (kolor czerwony).
Dziura w murze jest celowa, po co ją łatać?
Jestem zdecydowanie przeciwny budynkom piętrowym w Starym Obozie - nie jest tam aż tak ciasno, aby musieli mieszkać w piętrusach.
Cytat:
pamiętajcie jednak że Autorzy chcą pomysłów które nie zmienią fabuły G1 względem G2 !

I tak są już sprzeczności, myślę, że pomysły niezgodne z G2 mogą być zamieszczeone w niektórych modach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/26 15:15    Temat postu:

a ciekawe jakie to sprzeczności. co do tych budynków to nie dlatego że jest ciasno ale dlatego że dobrze wyglądają. poprostu poprawianie tego co już jest wydaje mi się ograniczeniem, chciałbym zrobić coś więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReZiWiz
n00b



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/26 19:13    Temat postu:

Cytat:
a ciekawe jakie to sprzeczności. co do tych budynków to nie dlatego że jest ciasno ale dlatego że dobrze wyglądają. poprostu poprawianie tego co już jest wydaje mi się ograniczeniem, chciałbym zrobić coś więcej.


Ja jestem przeciwny, a dlaczego? Pamiętajmy, że to kolonia karna. Nie można przesadzać z budynkami. Jeżeli dobrze myślę, chcesz, by wszystkie domy tak wyglądały? To już byłby nonsens. Zwykły biedny kopacz, który jest w posiadaniu willi?

Co do pomysłów, mamy bramę prowadzącą do zamku, przed którą stoi Thorus. Może krata w bramie powinna być na noc opuszczana? Przydało by się przyzdobienie zamku, lub jego lekka zmiana. Na placu zamkowym jest straszna pustka, powinniście nad tym Panowie również pomyśleć. Tereny wokół kopalni starego obozu powinny być zamieszkiwane przez kopaczy oraz strazników. Tu można było by wprowadzić twój pomysł kazzmirze z tymi piętrowymi budynkami, jednak tylko dla straży. Tam gdzie jest obóz wraz z Quentinem... hmm, dobrze było by tam wyrównać poziom terenu i zlikwidować skarpe. Walnąć kilka chat noi może jakąś w miare dobrze wyglądającą siedzibę przywódcy. Tam gdzie są opustoszałe tereny, powinno się je zapełnić, ale teraz jest pytanie - czym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/26 19:19    Temat postu:

oczywiście że nie byle kopacz w wielkim domu. poprawa zakłada zrobienie kilku większych domów i nic pozatym nie wymianę wszystkich istaniejących na olbrzymie chawiry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/26 19:54    Temat postu:

kazzmir napisał:
a ciekawe jakie to sprzeczności. co do tych budynków to nie dlatego że jest ciasno ale dlatego że dobrze wyglądają. poprostu poprawianie tego co już jest wydaje mi się ograniczeniem, chciałbym zrobić coś więcej.

Sprzeczności:
1. Z intro G1: "Khorinis wraz ze wszytkimi jej kopalniami znajdowała się teraz w rękach więźniów.
2. W G1 Beliar nam pomaga (daje runę URIZIELA - czytaj księgę 6 krąg magii) zaś w G2 jest najwększym wrogiem
3. Nasz bohater wielokrotnie usiłuje się przedstawić, a Smok-ożywieniec mówi, że obaj są Bezimienni.

A co do chat, to i tak jestem przeciwny - to nie miasto tylko karny obóz.
Jak chcesz stworzyć coś nowego to możecie zrobić jakieś nowe podziemia w wieży mgieł albo możliwość opuszczenia kolonii teleportacją, tylko, że trzebaby uważać, aby nie odejść zbyt daleko od punktu teleportującego (i nie pozostawać tam zbyt długo bo bariera i tak nas złapie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReZiWiz
n00b



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/26 20:35    Temat postu:

Hmm, apropo teleportów, to można było by takie wymysleć, jakie były w Nocy Kruka w khorinis. na początku gry bieganie w te i we w te jest strasznie irytujące.

Cytat:
możliwość opuszczenia kolonii teleportacją,


Tak, dokładnie do czego teleportacji? Jeżeli chodzi Ci o teleport za bariere, naruszyło by to fabułę gothic 2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin