Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Screenshoty robione podczas powstawiania moda
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 18:00    Temat postu: Screenshoty robione podczas powstawiania moda

Właśnie pracujemy nad kolejnym modem modyfikującym dotychczasowe potwory i dodającym te które znamy z G2.
Oto mała porcja pierwszych efektów:

Znany z NK ścierwojad preriowy:
[link widoczny dla zalogowanych]

Znany z G2 olbrzymi szczur:
[link widoczny dla zalogowanych]

Banda goblinów z nowym liderem:
[link widoczny dla zalogowanych]

Watacha wilków napada na kretoszczura, wśród nich czarny wilk:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr_Achilles
n00b



Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nie pytaj...

PostWysłany: 2006/01/30 15:00    Temat postu:

O_o
Szacun! Z tym Przywódcą Stada żeście mi przypomnieli M&M8, tam były wilki wszelkiej maści Z nowych-starych zwierząt nie zapomnijcie polnych bestii, wargów, orków-elitów (), itd...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/30 15:54    Temat postu:

Z polnych bestii chyba zdezygnujemy, bo w G1 nie ma pól :P

Potwory będą prawdopodobnie generowane losowo w dotychczasowych stadach. To znaczy że jeśli np w jakimś miejcu pojawiają się jakieś stwory (np ścierwojady) to ileś % z nich będzie zwykłymi i ileś % będzie ścierwojadami preriowymi. To samo z wilkami, goblinami itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/30 21:46    Temat postu:

Zapodajcie więcej screenów... plz! Wypasiony ten ścierwojad preriowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/31 12:27    Temat postu:

Oto jedna z kloejnych naszych zmian:
[link widoczny dla zalogowanych]
Do wersji końcowej jeszcze sporo się zmieni (na lepsze)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Masiq
Nowy



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/31 14:26    Temat postu:

A za ile przypuszczalnie ukaze sie wersja koncowa??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/31 14:34    Temat postu:

gdybym miał wyrazić swoje zdanie, to być może taka faktyczna wersja ostatecznie ostateczna nigdy nie powstanie. każde kolejne wydanie będzie lepsze od poprzedniego i chyba tylko o to chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Masiq
Nowy



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/31 14:40    Temat postu:

Właśnie chodziło mi tylko o nastepne wydanie co w nim znajdzie i kiedy mozna sie go spodziewac :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/31 14:47    Temat postu:

Trudno powiedzieć jednoznacznie, ale myślę że w przeciągu 2 tygodni powinna ukazać się druga część G2TexturesPack która dodać do lasów więcej realizmu (tak jak na screenie).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReZiWiz
n00b



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/31 17:38    Temat postu:

Mod będzie zawierał oczywiście zmianki z pierwszej części, czy trzeba będzie instalować oddzielnie mod do lasów, a oddzielnie do skał i trawy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/31 17:56    Temat postu:

ReZiWiz: Będzie i tak i tak. Czyli będzie osobno jako dodatek (bez dotychczasowych zmian) oraz jako pełna sersja ze wszystkimi planowanymi bajerami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdunek89
Nowicjusz



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wejherowo

PostWysłany: 2006/02/05 12:47    Temat postu:

wyrąbiste rzeczy i tak trzymać jak mi ktoś powie jak zmieniać pliki 3d w gothic to moge pomóc :8

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/02/05 22:34    Temat postu:

Oto kolejny screen z moda. Jest to siatka modelu nowego mostu który zawiśnie nad drogą z placu wymian (zaraz przy zamkniętej kopalni):

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



A to są screeny zrujnowanej wieży która postanie przy bramie przez którą przechodzimy idąc z placu wimian w stronę zamkniętej kopalni.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]



Wszelkie pytania dotyczące technikaliów proszę kierować do Kazzmir'a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/05 23:16    Temat postu:

Niezłe te modele... Ciekawe jak wyglądają z texturami...i w 3d.

Co to ma być za wieża? Dla ozdoby czy może coś ciekawszego?

Jak coś ciekawszego to można by dodać jakieś subtelne efekty niesądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/02/05 23:21    Temat postu:

efekty o ile można będzie zrobić zrobimy. a co do wieży to jest to pozostałość z lepszych czasów górniczej doliny. w tej chwili jak dawniej strażnicy mają przynajmniej gdzie przenocować itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin