Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

proponowane budynki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/28 21:42    Temat postu: proponowane budynki

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czekam na propozycje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/28 21:49    Temat postu:

Jestem absolutnie przeciwny takim piętrowcom, są one absolutnie sprzeczne z klimatem kolonii. To przecież domy skazańców, a nie kupców. Przed barierą nie postały bo kto by budował takie domy dla więźniów, podczas bariery też nie mogły powstać, choćby z powodu braku budowniczych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/28 21:55    Temat postu:

Zysk napisał:
Przed barierą nie postały bo kto by budował takie domy dla więźniów

Ale nie zawsze była tam kolonia karna. Mogli tam mieszkać co ważniejsi kupcy czy użędnicy.


Zysk napisał:
podczas bariery też nie mogły powstać, choćby z powodu braku budowniczych.
Lee był generałem królewskim. Horacy był kowalem. Czemu nie miał by tam trafić jakiś budowniczy?

IMO pomysł jest dobry, o ile domy będą obskurne i podniszczone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/28 22:06    Temat postu:

oczywiście te domy z zasady raczej nie powinny podobne do tych z G2, raczej jak stary dom ale zdecydowanie nie nowy (odpadający tynk, brakujące dachówki itp) poprostu zaniedbane domy upadłej szlachty (porównanie rodem z ogniem i mieczem) ale o to mi właśnie chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 22:15    Temat postu:

Ja wyobrażam sobie inaczej domy bogatszych ludzi ,dla mnie powinno być to coś w stylu domku erola z NK(posterunek najemników przy jeziorze)domek b.ładny no i nie powinno być z przeniesieniem go a co do tego domku to gdyby dach "nie wychylał" się aż tak i gdyby wszystko było podbrudzone itp. to wyszło by ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/28 22:36    Temat postu:

Bubby napisał:

Ale nie zawsze była tam kolonia karna. Mogli tam mieszkać co ważniejsi kupcy czy użędnicy.

Ale cały zewnętrzny pierścień wygląda na robiony po minimalnych kosztach, a nie mogły być to domy chłopskie.
Cytat:
Lee był generałem królewskim. Horacy był kowalem. Czemu nie miał by tam trafić jakiś budowniczy?

Jakiś mógł (ktoś budował inne obozy), ale do czegoś takiego potrzeba ekipy, materiałów i projektu - nie tak prawdopodobne jest znalezienie wszystkiego (w szczególności architekta).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/28 22:44    Temat postu:

architekci są potrzebni do budowy nie wiem, bazylik, kościołów czy innych. do zrobienia domu jedno piętrowego nie potrzeba mastera. tak bym tego nie argumentował, poprostu w kilku (około 5 domach) mieszkają bogatsi mieszkańcy i koniec. nie ma sensu dorabiać do tego jakieś ideologi, ale równie dobrze można całkiem z tego rezygnować i skupić się tylko na zwykłej poprawie tego co już jest poprzez dodanie jakiś elementów architektonicznych poprawiających ogólny obskurny wygląd. pozatym nie chcemy się kryć z zmianami żeby później nie było zarzutów że poszliśmy za daleko, takie kwasy nie nam potrzebne. ja osobiście chętnie słucham wszelkich pomysłów i konstruktywnych krytyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/28 23:00    Temat postu:

zajrzyj do tematu "kącik pomysłów' tam masz moją ideę "piętrowego domu"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 23:05    Temat postu:

Dla mnie "pietrowe domy" to to co jest w n.o.(tzn dom nad domem dom na półce skalnej wsunięteju do tyłu jezeli chcecie taki dom to nie w sąsiedztwie inncyh bo by kontrastowało) co najwyzej piętrowa gospoda/tawerna/oberża

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/28 23:11    Temat postu:

W ostateczności, jeśli te domki będą mocno podniszczone to mogą być, ale lepiej było by dodać dużo paproci :P
Ja bym zamiast tego zbudował domek dla Orry'ego na placu wymian albo miejsce dla zbieraczy ziela, aby mogli coś zjeść, namioty dla Ratforda i Draxa, jadłodajnię w kopalni (przy okazji zadanie dotyczące Snafa), rozbudowałbym wieże (obie) Xardasa.

Orcwarrior dobrze mówi (jak pisałem to nie było jego posta).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/28 23:18    Temat postu:

no dobra co byście zmienili w samym zamku. tam jednak myślę jest sporo możliwości bo z budynkami mniej więcej doszliśmy do ładu.
daję link z fotkami do oglądnięcia ogólnie z achitekurą. [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 23:27    Temat postu:

Mi się bardzo podoba klimat budynków na bagnach w nk te chaty jeszcze gorsze od tych w s.o. i te ruiny-z tym drugim był by problem(chociaż mozna coś wspomnieć ze to ruiny starej czesci zamku) do chatek dało by się dodać efekt przebijajacego swiatła było by wg. mnie super a w połączeniu z dodanym(jakze pieknym niebem) i teksturami terenu tworzyło by wspaniały klimat
Cyż nie?
EDIT:
Jak dla mine ta arichtektura jest za ładna nadal myśle ze takie ruinki bardzo starej czesci zamku nadawały by się do klimatu zewnętrznego pierscienia,chociaż jak dla mnie jest tam i tak za ciasno by dawać tego duzo-ale pare chat mogło by być np dla:Diega,Gravo,Fiska,Dextera,Scattiego i dla wojowników


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/28 23:30    Temat postu:

kiedyś za czasów gsm miałem taki pomysł żeby zrobić tak: pamiętasz może jak w jednej z jaskiń jest wielki miecz wiszący nad kamieniem z góry bije snop światła. zrobić coś identycznego ale tak żeby światło wpadało do domów przez okna. o ile da się to zrobić w G1 i można operować samym tym światłem na bazie tekstury to można się pokusić o zrobienie np w zamku okien z witrażami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 23:35    Temat postu:

zamku okien z witrażami.
-nie mi się niepodobqa takie cós
zamek to zamek a nie kosciół miał być budowlą trudną do oblezenia a taki witraz+taran=przegrana bitwa
Chyba się da moge sprawdzic-ale napewno to ze bedzie to działało to ni zpowodu rendera-ale o tym na forum dla wtajemniczonych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/28 23:39    Temat postu:

witraże nie w sensie okien o 20 metrowej wysokości. tam gdzie są okna zrobić wpadające przez nie światło i nic pozatym (zwykłe snopy światła też są OK) nie mam zamiaru robić z zamku rokokoko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin