Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kącik Pomysłów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/28 14:03    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Można zrobić losowe bójki - jak Szkodnik siedzi (stoi) to jest szansa, że zaatakuje kogoś niedaleko (tylko szkodnika/kreta/kopacza/cienia) mniejwiecej taki script:
Ta_Sit_Loop
If (self.gulid == GIL_ORG)
{
var int random_reaction
random_reaction = (Hlp_Random(100))
if(random_reaction >89)
{
AI_Attack(hero,1)//nie pamiętam jak to było
}
else if(random reaction > 79)
//warto by było zajrzeć do skryptów bo na sucho to żle wygląda:P
{
Get_Traget(Cośtam,cośtam,:P)
If (Traget.gulid=self.gulid)
{
Get_Traget(...)
}
else
{
Ai_Attack(traget,1)
};
};
};//moze pózniej naniose poprawki ale raczej nie będe się kłopotał:P

Tak, ale ja bym sprawdzał imię, zamiast gildii, aby nie obrywały questowe postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 14:32    Temat postu:

Ta_Sit_Loop
If (self.gulid == GIL_ORG)
{
var int random_reaction
random_reaction = (Hlp_Random(100))
if(random_reaction >89)
{
AI_Attack(hero,1)//nie pamiętam jak to było
}
else if(random reaction > 79)
//warto by było zajrzeć do skryptów bo na sucho to żle wygląda:P
{
Get_Traget(Cośtam,cośtam,:P)
If (Traget.gulid=self.gulid)
{
Get_Traget(...)
}
else
{
Ai_Attack(traget,1)
};
}
//EDIT
else
{
AI_Wait (self, 100);/*Długie poczekanie moze kiedy indziej bedzie się bił acha o ile sie nie myle to 1 minuta u nas to 4.1Min w gothicu*/


};
};//moze pózniej naniose poprawki ale raczej nie będe się kłopotał:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/01/28 14:33    Temat postu:

Mam kilka pytań:
-czy jak robicie nowe zadania to zamieszczacie tekst mówiony, czy tylko same napisy?
-a jak tak to bierzecie dźwięki z gry czy nagrywacie sami?
-wymyśliliście już zadania jakie będą w waszym modzie? Np. w jaki sposób otrzyma sie zbroje ciężkiego strażnika.


Chciałbym wiedzieć bo może pomógł bym wam jakieś zadania powymyślać.
Nagrywaliśmy z kumplami amatorski film, taki tylko dla siebie i wyszły nam dość interesujące historyjki, których normalny człowiek nie wymyśli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 14:36    Temat postu:

Cytat:
zadania powymyślać.

Hmm własciwie mamy 2 scenarzystów no i ja tez troche nad tym pracuje wiec raczej nie bardziej przydał by sie ktoś kto umie nie najgorzej skrypty i spacera
(mam dwie osoby na oku ale to sie okaże)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/28 14:42    Temat postu:

no i przydała by się jeszcze jedna osoba do pomocy w 3d.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/28 14:57    Temat postu:

I jeszcze jedna do 2D :P
A tak na serio to najbardziej potrzeba nam kogoś kto zna się na technikaliach, czyli skrypty, spacer, czy tekstury. Pomysłów nam nie brakuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/01/28 15:08    Temat postu:

Skoro macie 2 scenarzystów to nie będe was męczył swoimi głupimi pomysłami.


No wiecie w skryptach to najlepszy nie jestem. Zależy o jakich skryptach mówicie(na jakim poziomie). Bo jakiś skomplikowanych akcji to ja napewno nie zrobie.

Na modelowanie 3d zabardzo teraz nie mam czasu (studia). To zbyt czasochłonne, ale znam paru ludzi co sie na tym znają. Może by sie ich dało na mówić.
A własną muzyke w tym modzie będziecie robić? Bo znam takiego jednego pacjenta co muzyką mógłby sie zająć, chociaż o ile wiem to do gothica nie jest łatwo zrobić muzyke.
A od 2d nikt nie jest wam potrzebny?

A tak na marginesie to na jakim poziomie stoi praca z modem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/28 15:22    Temat postu:

Siekacz napisał:

... ale znam paru ludzi co sie na tym znają. Może by sie ich dało na mówić...



do 3d daj namiary niech goście przyślą mi na maila [link widoczny dla zalogowanych] swoje prace i się okaże czy się nadają. jeżeli ich rekomendujesz to tym bardziej chciałbym zobaczyć ich możliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/01/28 15:36    Temat postu:

Z tymi od 3d pogadam osobiście w poniedziałek. Niewiem czy im będzie sie chciało. Mogą ci przesłać pmodele z innych gier bo jak mniemam prac z gothica to oni nie mają.
Zobaczymy.

Jednak nie spodziewaj sie zawodowców, ale coś powini umieć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/28 15:41    Temat postu:

w zakresie prac 3d nie wymagane jest zawodowstwo. moim zdaniem wystarczy choć trochę umieć modelować lowpoly całej reszty można się nauczyć w trakcie (douczyć)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/28 16:37    Temat postu:

ja bym jednak co do tej walki stworzył takie coś (funkcję orgfights należy wywołać w odpowiedniczh ZS'ach):
Kod:

var int lastfight;

func void orgfights()
{
var int chance;
var c_npc target;
chance=Hlp_Random(10);
if
(
self.name==Name_Organisator&&
self.attribute[ATR_HITPOINTS]==self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]&&
lastfight!=Wld_GetDay()&&
chance==0&&
(target.name==Name_Organisator||
(Hlp_GetInstanceID(target)==Hlp_GetInstanceID(hero)&&
(hero.guild==Gil_non||
hero.guild==Gil_Grd||
hero.guild==Gil_Stt||
hero.guild==Gil_Org))))
{
lastfight=Wld_GetDay();
Npc_SetTarget(self,target);
AI_StartState(self,ZS_ATTACK,1,"");
};
};


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 16:41    Temat postu:

Przydało by się też coś aby nie atakował duzo lepszych
cuś takiego:
If(self.attribute[ATR_HITPOINTS]*1.5>traget.attribute[ATR_HITPOINTS])//lub hero zamiast traget
Dzieki za fatyge zaraz tu stworze topic gdzie bedziemy mogli dawać ciekawsze funkcje:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/28 17:03    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Przydało by się też coś aby nie atakował duzo lepszych
cuś takiego:
If(self.attribute[ATR_HITPOINTS]*1.5>traget.attribute[ATR_HITPOINTS])//lub hero zamiast traget
Dzieki za fatyge zaraz tu stworze topic gdzie bedziemy mogli dawać ciekawsze funkcje:)

Jedynym dużo lepszym może być Strażnik, a oni ich tak nie lubią...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapitan Pałkarz
n00b



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: stąd!

PostWysłany: 2006/01/28 22:13    Temat postu:

Mam pytanie:
Czy dałoby się poprawić sztuczną inteligencję przeciwników.Mi głownie chodzi o strażników tzw że jak im zapłacę to mają mnie bronić.Bo troche mnie wkurza jak płace tą rudę a jak atakuje Mordraga,Hereka czy jakiegoś z gościa z bractwa i wsyzscy strażnicy mnie atakują.Albo coś takiego jak w gothicu II ze jak sprzedamy jakiegoś tam typa co ukradł ziele na farmie Onara Cipherowi i ten go atakuje i się leją.W Gothic I na pewno by nic takiego nie nastąpiło.Może da się coś z tym zrobić?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/29 19:56    Temat postu:

Mam pomysł... zróbcie moda który zasiedlałby stara kopalnię... a dokładniej: przy wejściu do starej kopalni brakuje życia! Kazz dodałby pare cieni, strażników i kopaczy. do tego jakieś hatki, ogniska i takietam duperele...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin