Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kącik Pomysłów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/26 22:40    Temat postu:

ReZiWiz napisał:
Tak, dokładnie do czego teleportacji? Jeżeli chodzi Ci o teleport za bariere, naruszyło by to fabułę gothic 2.
Mam na myśli tylko tymczsową teleportację, w ostateczności tylko duchem - po pewnym czasie (oraz gdy się za bardzo oddalimy od miejsca do którego się przeniśliśmy) nas przyciągnie z powrotem do kolonii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/27 11:52    Temat postu:

Co to teleportów to jak dla mnie są niepotrzebne...można zwiekszyć ilość i dostępność mikstur szybkości w G1 swiat jest mały droga z S.O do N..O. to jakies 6-10 minut. No a my nie po to sie meczylismy z ładnymi teksturami abyscie ich nie podziwiali i korzystali z teleportów,zapewniam ze w następnej wersji świat bedzie dużo ciekawszy no a lasy dużo straszniejsze i tajemnicze(Bubby potwierdzi;))
Bedzie też pare mocno ukrytych dodatków typu miecze mikstury,duzo zwojów itp.--->raj dla poszukiwacza przygód,oczywiscie wprowadzimy też pewne utrudnienia aby wszystko się równowazyło
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/27 18:08    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Co to teleportów to jak dla mnie są niepotrzebne...można zwiekszyć ilość i dostępność mikstur szybkości w G1 swiat jest mały droga z S.O do N..O. to jakies 6-10 minut.

Jeszcze bardziej? Jak się pobije Riordiana to praktycznie nie ma szans na zużycie mikstur. A w pierwszych dwóch rozdziałach warto żeby sobie gracze chodzili, zwłaszcza jak dodamy nowe potwory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/27 21:27    Temat postu:

Już wiem jak mogłyby wyglądać piętrowe domki! załużmy że taki domek ma być np. po lewej stronie południowej bramy (przy zawalonej wierzy) tam gdzie rozwalony domek jest przy wieży... to zrobić normalny domek tylko troche wydłużony (do przodu) przy nim drabina i znowu dom... i tak dach drugiego domu byłby równy gruntowi na skarpie/urwisku/nad hatką. I dodalibyście jeszcze jedne domek w stronę tego urwiska/skarpy/czegośtam nad hatką

Dobry pomysł co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/27 23:17    Temat postu:

Ja bym nic nie poprawiał w obozach, w ostateczności kilka chat za palisadą, a najmniej naciąganym sposobem na wprowadzenie do gry nowego terenu byłaby chyba nowa wyspa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/27 23:54    Temat postu:

Myślcie sobie i wymyślajcie ale dla mnie pietrowe domki tylko zaszkodziły by klimatowi starego obozu...Lepiej juz dodać paprocie duzo paproci-w lasach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReZiWiz
n00b



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/28 01:24    Temat postu:

Cytat:
Lepiej juz dodać paprocie duzo paproci-w lasach


Może cały teren udekorujesz w paprocie? Tak na poważnie, to chatki w ostateczności mogą być, niech zostaną takie jak są, ale przydało by nakryć je nowymi teksturami, te, które są teraz, są "rozmyte", i czasem wyglądają, jakby były wykonane ze skór zwierzyny, niż z drewna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 01:37    Temat postu:

Cytat:
Może cały teren udekorujesz w paprocie?

Zebyś wiedział:P
Im wiecej paproci tym mniejsza widocznosc ponizej metra a jezeli nic ponizej metra nie widać to gracz dostaje załawu gdy ni stą ni z owąt atakuje go wilk którego wczesniej nie było wcale widać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr_Achilles
n00b



Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nie pytaj...

PostWysłany: 2006/01/28 09:14    Temat postu:

Co do nowych rzeczy w grze - mam kilka propozycji...

- Jeżeli leży to w waszej mocy, doróbcie nowe zaklęcia, lub poprawcie w starych czas rzucania.
- Poprawcie wygląd pierścieni! Bo teraz wyglądają jakoś tak po arabsku...
- Zróbcie wątek ze zdobyciem Zbroi Straży Królewskiej, na przykład na tym rozbitym statku przy Ognistych jaszczurach, z notatką o przewozie dóbr z Myrtany do Khorinis...
- Dodajcie możliwość walki z Gor na... o rany, zapomniałem jak się nazywa... w każdym razie ze Strażnikiem Świątynnym "rzekomo" walczącym na arenie w SO.
- Fajnie by było móc mieć możliwość wyboru między Urizielem jedno- lub dwuręcznym, przy wykorzystaniu modelu Magicznego Ostrza na Smoki z GII.
- Jest obok domków w pobliżu Diega jedna taka beczka, do której można się schować... tyle, że nie chowamy się W beczce tylko OBOK beczki. Można by to poprawić.
- Może parę broni z GII?

To tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 11:58    Temat postu:

Cytat:
tylko OBOK beczki. Można by to poprawić.

U mnie z tą beczką jest ok chow się i to nawet do niej
-kwestia podejscia kąta odległosci
Cytat:
(...)Nowe zaklęcia(...)

Zrobiłem jedno nowe zaklecie nie jest najlepsze ale pfx'y to cholernie cięzki i trudne do zrozumienia skrypty
-Zaklecie mozna oklądac jest link w wynikach WKG 2 miejsce zająłem:P
Cytat:
Zróbcie wątek ze zdobyciem Zbroi Straży Królewskiej, na przykład na tym rozbitym statku przy Ognistych jaszczurach, z notatką o przewozie dóbr z Myrtany do Khorinis...

Moze ale ja bym wolał dodać questa o cięzką zbroje straznika...
Cytat:
Dodajcie możliwość walki z Gor na... o rany, zapomniałem jak się nazywa... w każdym razie ze Strażnikiem Świątynnym "rzekomo" walczącym na arenie w SO.

W Gothic Stories mają być walki na arenie czytaj uważniej:-P
Własciwie bronie z GI i GII to te same modele tylko ze inne "osiągi"
może dodamy całkowita innowacje-grupy bronie ale nic wiecej o tym nie powiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/01/28 12:11    Temat postu:

Witajcie!!!
Mam kilka pomysłów na moda. Sam próbowałem zrobić ale niestety nie mam tyle czasu. Wymienie co chciałem zrobić:
-dwóch szkodników "tych myśliwych" na samym początku by zatakowało bezimiennego i zabrało mu rude (tekst chciałem wprowadzić od strażnika co wpuszczał cie na ziemie orków). Myśle że to by podkreślało klimat górniczej doliny.
-chatki chciałem nałożyć teksturami spalenizny z gothica 2 (te spalone przy zamku w gurniczej dolinie), ale nie wiem czy to dobry pomysł.
-żeby strażnik przy drugim wejściu do starego obozu chciał od ciebie bagienne ziele inaczej bezimienny dostał by w ****- też niewiem czy to dobry pomysł
- żeby kilku ze szkodników chciało cie nakopać (za nudno w tym nowym obozie)
-zrobić bujke w barze w nowym obozie po rozmowie (bujka nie koniecznie musi być z bezimiennym w roli głównej)
-żeby w kantynie w starym obozie było więcej strażników (tam gdzie Bulit) i stały tam butelki wina a jak je weźmiesz to cie przekopią (ja tego zupełnie nie umiałem zrobić)
-pomyślałem że w tej zawalonej wieży mógł by być bar, ale to chyba zatrudne.
Miałem jeszcze kilka pomysłów, ale jak sie wam te spodobają wezwe chłopaków napijemy sie i wymyślimy nowe.
Dzieki ty zmianom by powstała prawdziwa kolonia karna, a nie plac zabaw.

Napiszcie co myślicie o moich pomysłach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/28 12:13    Temat postu:

Mr_Achilles napisał:

- Zróbcie wątek ze zdobyciem Zbroi Straży Królewskiej, na przykład na tym rozbitym statku przy Ognistych jaszczurach, z notatką o przewozie dóbr z Myrtany do Khorinis...

Można ocalałego strażnika w Opuszczonej kopalni (niestety potrzebny nowy spory obszar).
Cytat:

- Fajnie by było móc mieć możliwość wyboru między Urizielem jedno- lub dwuręcznym, przy wykorzystaniu modelu Magicznego Ostrza na Smoki z GII.

Najlepiej by się automatycznie pojawiał odpowiedni dla naszej gildii (ale najpierw trzebaby je troche pozmieniać).
Cytat:

- żeby kilku ze szkodników chciało cie nakopać (za nudno w tym nowym obozie)

Można zrobić losowe bójki - jak Szkodnik siedzi (stoi) to jest szansa, że zaatakuje kogoś niedaleko (tylko szkodnika/kreta/kopacza/cienia)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 12:35    Temat postu:

Można zrobić losowe bójki - jak Szkodnik siedzi (stoi) to jest szansa, że zaatakuje kogoś niedaleko (tylko szkodnika/kreta/kopacza/cienia) mniejwiecej taki script:
Ta_Sit_Loop
If (self.gulid == GIL_ORG)
{
var int random_reaction
random_reaction = (Hlp_Random(100))
if(random_reaction >89)
{
AI_Attack(hero,1)//nie pamiętam jak to było
}
else if(random reaction > 79)
//warto by było zajrzeć do skryptów bo na sucho to żle wygląda:P
{
Get_Traget(Cośtam,cośtam,:P)
If (Traget.gulid=self.gulid)
{
Get_Traget(...)
}
else
{
Ai_Attack(traget,1)
};
};
};//moze pózniej naniose poprawki ale raczej nie będe się kłopotał:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/01/28 13:32    Temat postu: Siekacz

W jednym z modów była pewna animacja. Po wypiciu butelki chodziło sie jak pijak, przewracało sie itp.
Niedało by sie tego zamieścić w waszym modzie?
Da sie tak zrobić?
Fajnie by to wyglądało jakby chodzili sobie po obozach takie numery.
Może po wypiciu ryżówki tak by sie chodziło przez jakiś czas.
Przydało by sie w obozach więcej akcji!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/28 13:43    Temat postu:

Da się tak zrobić jest to już nawet dodane o ile dobrze pamiętam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin