Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kącik Pomysłów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/31 19:08    Temat postu:

Nowe pomysły...

- Zmieńcie niektórym NPCom gildie, zbroje, umiejętności, atrybuty i broń...
- dodajcie do magów naszych Mistrzów z ŚP
- dodajcie w drodze od miejsca wymiany do SO paru ludzi i na placu wymian też z 3 przynajmniej by się przydało plus łużka i krzesła/ławki
- dodajcie pare domków w obozach z NPCami
- dodajcie łowców orków
- sprawcie aby jak bezi je to zeby jednym gryzem nie zjadał np. szynki tylko żeby pił i jadł przez dłuższy czas niż 3 sek.
- możliwość zostania magnatem poprzez wypełnianie zadań nie związanych z fabułą
- żeby InExtremo grało tylko przy jakiejś specjalnej okazji
- dodajcie nowe umiejętności
- szybsze awansowanie na kolejny poziom
- na początku gry wybór bohatera lewo lub praworęcznego
- Co jakiś czas z placu wymian do SO i z SO do kopalni będą przejeżdżać konwoje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Masiq
Nowy



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/31 19:54    Temat postu:

Mam takie drobne pytanie... Czy planujecie wydac kiedykolwiek mod do G2?? Bo powiem szczerze że textury mimo iz swietnie wykonane troche mnie rozczarowaly. Powod- chetniej bym zobaczył texturki z G1 w G2. Prosze o rozpatrzenie tego pomysłu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/31 20:02    Temat postu:

podchwytliwe nie ma co. prędzej doczekasz się moda do G3 niż przenoszenia tekstur z G1 do G2. jednak zanim to nastąpi musi wyjść nowy gothic bedziemy musieli nauczyć się obsługi nowych narzędzi i na szczęscie nie przeszkadza to wszystko w pracach nad scenariuszem, nad rozwijaniem grafiki 3d i 2d.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapitan Pałkarz
n00b



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: stąd!

PostWysłany: 2006/01/31 20:07    Temat postu:

Ostatnio bawiac sie kodami natrafilem na 2 nieuzywane postacie z nowego obozu.Jeden Calash - kod insert org_857_ i jakiś gość nazywany szantażystą insert org_888_.Gdy się pojawia chce wymusić za wejście dokądś 10 bryłek i jeśli odmawiamy atakuje.I tak siobie pomyślałem może dałoby się go umieścić przed główną bramą nowego obozu?Bo gdyby go wprowadzić to klimat nowego obozu zdecydowanie by się poprawił.W końcu w obozie lejemy tylko jednego bandziora a gdyby tego też gra stałaby się ciekawsza.Zastanówcie się nad tym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/31 20:48    Temat postu:

Jak znajdziesz jeszcze takie kody to zapodaj je tutaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/01 13:47    Temat postu:

Traffix z twoich pomysłów sam bym u siebie zamieścił.

traffix napisał:
Nowe pomysły...

- możliwość zostania magnatem poprzez wypełnianie zadań nie związanych z fabułą
- Co jakiś czas z placu wymian do SO i z SO do kopalni będą przejeżdżać konwoje


Z tymi konwojami to można by fajnie zrobić. Stworzyć z 4 nowych srażników i 6 kopaczy "zmiana" i dodać im skrypty żeby chodzili w tą i spowrotem. To nie było by trudne, ale trzeba zrobić by po zawaleniu kopalni jurz tam nie chodzili. Kopacze mogli by trzymać jakieś fajki, żarcie itp. Nastawić ich na tchurzy by w razie walki uciekali i tyle, tak mi sie wydaje. Można by ich jeszcze poustawiać by ich jakoś w starym obozie gdziś siedzieli spali czy pili, a przed starą kopalnią też coś robili nie?

Co do drugiego punktu chciałem zrobić pewien odłam w starym obozie. Jak jurz tam wcześniej pisałem, siedzieli by w kanjpie, typy (jakiś magnat, strażnicy). Którzy by specjalnie Gomeza nie lubili. Postaić im przed drzwiami strażnika który by wpuszczał tylko stażników. Po zawaleniu kopalni przenieśli by sie pod dom Cavalorna. Oni by pozwali na granie dalej w gildi strażników. Dawli by jakieś pare zadań i można by było dostać zbroje magnata i ciężkiego strażnika. Żeby zrobić to drugie musze sie jeszcze podszkolić w skrypach i spacerze, ale i tak trzeba czekać na polskie skrypty, więc mam czas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vhailor
n00b



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/01 14:16    Temat postu:

No dobra dam tu kilka pomysłów:

- Poprawienie błedu z ciężką szatą nowicjusza który umożliwia jej zdobycie dobiero gdy już jesteśmy w szereg świątynych strażników
- Dodanie małego quescika na ziemiach orków (powiedzmy że jeden z kopaczy zabłądził i zawędrował na ziemie orków. Mówi nam o tym... ten gościu co siedzi pod drzewem od strony południowej bramy)
- Poprawienie tekstur zbroji (można wykorzystać do tego teksturki z Nocy Kruka)
- Banda Quentina. Tu przydało by się dodać jeszcze kilku NPC (jakiś handlarzy i paru zwykłych osób), Ponadto przydało by się obóz poszerzyć dodać kilka namiotów, powiększyć jaskinię w obozie i zamienić ją na skarbiec i siedzibę szefa. Dodać parę zadań itp.
- Jakieś nowe bronie powiedzmy dwuręczne młoty, halabardy (oczywiście wszystko w miarę możliwości)

To narazie tyle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/01 14:25    Temat postu:

A ja sie zastanawiam czy dało by sie wprowadzić hełmy do gothica

Tak patrząc trzeba by było pare modeli.
Może dało by sie ściągnąć napszykład kolczuge tą na głowie którą sie ma jak sie ma złożoną zbroje rycerza z gothica 2.
Dodać np. do zbroi kilku strażników posiadających ciężkie zbroje,
ciekawe jak by to wyglądało.

Ciekawe czy sie da?
sprawdze jak będe miał czas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/02/01 15:22    Temat postu:

Siekacz napisał:
A ja sie zastanawiam czy dało by sie wprowadzić hełmy do gothica

Tak patrząc trzeba by było pare modeli.
Może dało by sie ściągnąć napszykład kolczuge tą na głowie którą sie ma jak sie ma złożoną zbroje rycerza z gothica 2.
Dodać np. do zbroi kilku strażników posiadających ciężkie zbroje,
ciekawe jak by to wyglądało.

Ciekawe czy sie da?
sprawdze jak będe miał czas.

Da się dodać hełmy do gry wystarczy w pliku z zbrojami
WEAR_TORSO
zmienić na
WEAR_HEAD
no do tego też odpowiednia bryła hełmu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/02/01 18:12    Temat postu:

ej a może autorzy moda by swoje pomysły dali co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Masiq
Nowy



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/01 18:24    Temat postu:

traffix napisał:
ej a może autorzy moda by swoje pomysły dali co?


Popieram. Mozemy bysmy poznali wreszcie jakies pomysly tworcow i czy zamierzaja ewentualnie wykorzystac jakis z podanych tu pomyslow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/02/01 18:24    Temat postu:

część naszych pomysłów jest tu: http://www.gamesmodboard.fora.pl/viewtopic.php?t=45
A wiele więcej we wszystkich zapowiedziach.

My pomysłów nie podajemy, bo to niespodzianka. Spisujemy te najciekawsze które tu piecie. Już kilka jest nawet przeznaczonych do realizacji. Wymyślajcie dalej, na pewno się przyda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Masiq
Nowy



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/02 15:25    Temat postu:

Kapitan Pałkarz napisał:
Ostatnio bawiac sie kodami natrafilem na 2 nieuzywane postacie z nowego obozu.Jeden Calash - kod insert org_857_ i jakiś gość nazywany szantażystą insert org_888_.Gdy się pojawia chce wymusić za wejście dokądś 10 bryłek i jeśli odmawiamy atakuje.I tak siobie pomyślałem może dałoby się go umieścić przed główną bramą nowego obozu?Bo gdyby go wprowadzić to klimat nowego obozu zdecydowanie by się poprawił.W końcu w obozie lejemy tylko jednego bandziora a gdyby tego też gra stałaby się ciekawsza.Zastanówcie się nad tym

Bardziej mi by postac szantazysty pasowala przed wejsciem do obozu quentina albo w jakims strategicznym miejscu. Co do kodow- jesli walka moze na dany etap okazac za latwa do pomocy wpisujemy "insert org_889" pojawi sie w tedy postac nazwana "wspólnik szantażysty" Ide szukac kolejny ukrytych postaci Nara


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/02/02 17:14    Temat postu:

Duzo ukrytych postaci już raczej nie znajdzięcię ,trzeba zacząc od tego ze nie są one ukryte-są raczej niewykorzystani a co do ustawienia szantarzystów przed obozem "Q" to zaplanowalismy już tam odpowiednią "obstawę"
Acha santazysci chyba byli tylko testem do Aiv[Pass_gate] (jakoś tak to się zwało :P)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gahar
Jedno Postowiec



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/02 22:10    Temat postu:

mnie zastanawia ta laska Gomeza... niby coś jest w Gothicu o niej, ponoć ukryty quest, ale można by w waszym modzie dać ujście jej historii, w końcu Bezi jest chyba na nią nieźle napalony skoro wypytuje się Orry'iego na początku :P może queścik :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin