Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skrypty, szczegolnie mile widziane pomysly na nowe
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/21 23:45    Temat postu: skrypty, szczegolnie mile widziane pomysly na nowe

no wiec tak z rozmowy z okrutnym orkiem wychodzi na to ze moj pomysl na zrobienie licznych nieprzewidywalnych i losowych pulapek jest do zrobienia. pulapki na tyle losowe i przypadkowe ze beda sie uruchamialy np co iles dni albo w jakims dowolnym innym odstepie czasu w miejscach ktore oczywiscie wybierzemy. bedzie pulapek na tyle duzo (5-6) i na tyle nieregularne w wystepowaniu ze gracz nie bedzie wiedzial czego w wlasnie w tej chwili spodziewac. chodzi o wywolanie nie pewnosci o to co sie moze stac pewnie po pewnym czasie i tak stanie sie to nudne ale jednak zanim to nastapi gra bedzie na tyle zdezorientowany ze bedzie mu sie to podobalo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 20:00    Temat postu:

Co ileś dni? masz na mysli ze przy wejsciu w ich obszar, o ile nie były wczesniej aktuwowane, jest szansa, np. 10% ze puapka się uruchomi, jak nie chodzi ci o to, to mi chodziło własnie o to :P
5-6 to troche mało, ale wiem, to tylko koncept :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/22 21:57    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Co ileś dni? masz na mysli ze przy wejsciu w ich obszar, o ile nie były wczesniej aktuwowane, jest szansa, np. 10% ze puapka się uruchomi, jak nie chodzi ci o to, to mi chodziło własnie o to :P
5-6 to troche mało, ale wiem, to tylko koncept :P


jak to bedzie to ja nie wiem, nie znam sie. jezeli uwazasz ze trzeba to zrobic tak a nie inaczej to rob. nie bede ci sie w robote wpieprzal bo sie lepiej znasz na skryptach. co ciekawe wlasnie takie szanse 10% na uruchomienie sa ok im mniejsza tym lepsza bo wlasnie bardziej zaskakujaca. 5-6 strzelilem z glowy rownie dobrze moze byc np 20-30 byle kazda w miare zaskakujaca i niepowtarzala ale raczej lepiej byloby je podzielic np na grupy gorsze slabsze najslabsze zamiast w jednej pulapce wszystkie zamieszczac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/23 00:07    Temat postu:

orcio, a da się zrobić, żeby hero mół wydawać komendy innym NPCom? np: idziemy z grupką najemników, i ten nasz mówi "grupa, roproszyć się, utrzymać pozycję, ostrzał, atak" etc.? nie chodzi o wszystkie w/w rozkazy, ale o to mniej więcej chodzi, o takie proste nawet polecenia

EDIT by moi

a może skrypt szczęścia? uderzeń krytycznych? Albo losowych obrażeń od broni, np: Miecz na Orki/Kazzmiry obrażenia 140-160?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shergar007
Poziomkaz



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2007/03/23 01:42    Temat postu:

Da się zrobić bez problemów takich przydupasów...

Hmm a czy planujecie coś z AI nowych monsterów zrobić? Zdeczko je poprawić, etc.

Możnaby też spróbować zrobić coś w stylu Predatora Czyli taka bestyjka co to by w zależności od otoczenia zmieniała swoją texturę: trigger + funkcja sprawdzająca gdzie się predi kręci + zmiana wyglądu i chyba powinno zadziałać. Czyli jak jest w obszarze zielonym z lasami, skalistym, ruiny, (fajnie by wyglądały na nim jakieś wzory, hieroglify, etc gdyby np. znajdował się w ruinach ) etc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/23 15:06    Temat postu:

no niezłe predatory...

a da się zrobić, żeby jakieś stworki atakowały zespołowo? Chodzi o współpracę, może z innymi gatunkami, symbioza taka.

a jak się da te rozkazy to przegiętko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/23 15:11    Temat postu:

ja to bym chcial jakies typowo z walka zwiazane skrypty, zaskoczenie albo skile jak w L2 ale bez wyswietlania ich jako animacje ruchu z wiadomych przyczyn. czy da sie np zrobic tak zeby jakis guzik byl odpowiedzialny za taka funkcje ze po tym jak zadziala i monster dostanie cios jego hp znacznie zmaleje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/23 15:21    Temat postu:

skille? Hmm... bez animacji nie będą takie efektowne, ale można pomyśleć

A może da się coś takiego zrobić, jak np: bullet time+efekt rozmycia, jeśli np: nasz hro przed walką użyje runy, eliksiru, albo po prostu, wynik adrenaliny i jazda. Albo coś a la szał bojowy, po iluśtam zabitych przeciwnikach pod rząd (rośnie siła, szybkość, zadawane obrażenia i życie o ileś tam)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/23 15:24    Temat postu:

Avertheme napisał:
skille? Hmm... bez animacji nie będą takie efektowne, ale można pomyśleć

A może da się coś takiego zrobić, jak np: bullet time+efekt rozmycia, jeśli np: nasz hro przed walką użyje runy, eliksiru, albo po prostu, wynik adrenaliny i jazda. Albo coś a la szał bojowy, po iluśtam zabitych przeciwnikach pod rząd (rośnie siła, szybkość, zadawane obrażenia i życie o ileś tam)



bullet time i rozmycie to efekty typowo zalezne od enginu chyba wiec odpadaja.
dopalacze to mile urozmaicenie w l2 ciezko bez nich lazic nieraz i kasowac w miare szybko niech gracz wie ze normalnie tez sie da ale z dopalaczami bedzie szybciej latwiej przyjemniej.
bez animacji ale jednak by byly. byloby je tylko widac na pasku zycia monstera ale jednak cos by sie dzialo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/23 15:30    Temat postu:

no to BT odpada,

ale nadal jestem przy szale bojowym. Wtedy na krawędziach ekranu pojawiałaby się krwawa mgiełka, współczynniki i szybkość wzrastają i jazda. Taki krótkotrwały dopalacz. Może się aktywować automatycznie lub jakimś przyciskiem (sygnalizacja o szale jako mrygająca ikonka np)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/23 15:33    Temat postu:

Avertheme napisał:
no to BT odpada,

ale nadal jestem przy szale bojowym. Wtedy na krawędziach ekranu pojawiałaby się krwawa mgiełka, współczynniki i szybkość wzrastają i jazda. Taki krótkotrwały dopalacz. Może się aktywować automatycznie lub jakimś przyciskiem (sygnalizacja o szale jako mrygająca ikonka np)


to tez raczej engin jako efekt krawej mgly trzeba by wtedy wyswietlic cos takiego z kanalem alpha najlepiej animowanego o ile sie da.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/23 15:41    Temat postu:

chyba jest możliwe... efekt bagiennego ziela jest, itp. powinno być dobrze, ale członków sobie obciąć nie dam. Można pomyśleć. A może zamiast szału bojowego, dać efekt czaru przemiany i nasz hero zamieniałby się w jakieś bydlę krwiożercze na jakiś czas?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/23 15:51    Temat postu:

Ale macie pomysły ;P
Bulet Time'a nie skomentuje
Berserk mógłby działać tylko w dodatkowych obrażeniach, szybkość to by trzeba przyscieszyć animacje wszystkich typów ataków(2*3=6)
Predator tak, ale po co? przeciez będa tylko skały i ruiny, pozatym nie mamy chyba zadnego pasujacego potwora, może nie tyle lepszy bo to troche przereklamowany, ale łatwiejszy byłby wilkołak, i do tego najwiecej byłoby tam pracy grafików
EDIT:
Efekt bagiennego = G2
Mod = G1
wniosek
Efekt Bagiennego !=(nie równa się) Mod

EDIT2:
Ale myslcie dalej, nie zrazajcie sie, moze coś porzadnego z tego wyjdzie.

edit by K: skoro Efekt bagiennego = G2 to mamy NK czyli tak jak mowilimy na gg na poczatku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/23 16:12    Temat postu:

a to nie ma byc mod do GII?

ja bym pobawił się w takie knify jakieś fajne (chociaż najwięcej "zabawy" ma skrypter )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/23 16:28    Temat postu:

Nawet jezeli NK, to co to da, skoro i tak, musielibyscie przerabiac wszystkie animacje, a i ja mialbym nie mało do zrobienia.
Kurde Aver, czyli jednak kazz ci o wszystkim nie poinformował, aż głupio teraz mówić :/
ten "Mod" ma być tylko dużym wątkiem(a nawet drugim wątkiem głównym) Czasu Zapłaty, zbuforuje te fakty tym, że będzie jaknajmniej zwiazków miedzy Górą, a Własciwym modem, chyba że to gorzej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin