Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skrypty, szczegolnie mile widziane pomysly na nowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/23 16:30    Temat postu:

To jeszcze wróccie, do tematu wilkołaka, i powiedzcie co z nim nie tak ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/23 16:37    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Nawet jezeli NK, to co to da, skoro i tak, musielibyscie przerabiac wszystkie animacje, a i ja mialbym nie mało do zrobienia.
Kurde Aver, czyli jednak kazz ci o wszystkim nie poinformował, aż głupio teraz mówić :/
ten "Mod" ma być tylko dużym wątkiem(a nawet drugim wątkiem głównym) Czasu Zapłaty, zbuforuje te fakty tym, że będzie jaknajmniej zwiazków miedzy Górą, a Własciwym modem, chyba że to gorzej.


ork czy ty masz skleroze? przejzyj sobie gg, pytalem sie czy NK to bedzie problem, powiedziales ze nie wiec skad teraz te problemy.

czas zaplaty? mowilem averowi o tym pozatym jakie to ma znaczenie ze robimy pod CZ czy MPK czy PKP?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/23 16:46    Temat postu:

dla mnie ma znaczenie, pod co to robimy. Myślałem, że robimy nowego moda (to co mi kazz pisał, inaczej zrozumiałem) a tu się okazuje, że robimy go pod moda (chyba) Moddersów, co na pewno jakoś go ulepszy. To zmienia postać rzeczy.

a z wilkołakiem mi wszystko pasuje, sam o nim napomknąłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/23 16:49    Temat postu:

to było cos takiego
kazz2 (21-03-2007 13:01)
trudne by to bylo?
orcwarrior (21-03-2007 13:02)
ze przekładka moda na NK? raczej łatwa
orcwarrior (21-03-2007 13:02)
tydzien pracy nie wiecej

Widać nie zrozumiałeś ze miałem namysli przekladke po wydaniu moda, lub wydanie moda na G1 i G2 w tym samym czasie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/23 16:53    Temat postu:

Własciwie to wystarczy jedno nakierowanie do wnętrza tej góry, nawet na poczatku gry, wiecej połaczeń chyba nie jest potrzebne.Jak juz pisałem, to co będzie działo się w górze wogole nie musi miec zwiazku z fabuła i faktami z moda, a wprowadzenie to może być nawet opowieść jakiegoś pijaka, czy tam maga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/23 18:55    Temat postu:

możliwe wielce, że źle zrozumiałem

więc czekam na konkretną wypowiedź, do którego Gothica robimy moda i czy będzie to Mod czy jakiś dodatek do innego moda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/23 19:29    Temat postu:

Avertheme napisał:
możliwe wielce, że źle zrozumiałem

więc czekam na konkretną wypowiedź, do którego Gothica robimy moda i czy będzie to Mod czy jakiś dodatek do innego moda


aver jak zwal tak zwal. robimy pod CZ, moze sie okazac ze bedziemy robic pod PKP o ile ork pozwoli , chodzi o zrobienie czegos co bedzie grywalne. ork i tak pracuje wiec rownie dobrze moze robic przy tym projekcie jak nie to sie zajmie czyms innym i ten oleje, ale przeciez nie o to chodzi.

orcwarrior napisał:
Widać nie zrozumiałeś ze miałem namysli przekladke po wydaniu moda, lub wydanie moda na G1 i G2 w tym samym czasie


moze i nie zrozumialem ale fakt jest taki ze grafice jest obojetne do czego to bedzie a skoro mozna robic do NK to robmy bo graficznie jednak stoi przynajmniej o klase wyzej od G1.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/23 20:20    Temat postu:

Grafike róbcie, pod co chcecie, ale skrypty to już inna pieśń...
I znów ominąłeś wilkołaka
..Byleby nie pod G3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/23 20:36    Temat postu:

ja nadal czuję się dykomfortowo, z powodu robienia czegoś pod CZ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/26 09:26    Temat postu:

ork co do wilkolakow to mozna by je zrobic z kosciami na wierzchu, mieso zeby bylo widac itp i jakies zeby byly niewielkie ale strasznie agresywne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/26 14:31    Temat postu:

Ja znalazłem na necie niezle dzwieki pod tereny z wilkołakami, byłby wspaniały klimat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/27 14:29    Temat postu:

to co prawda skrypt chyba nie jest ale czy da sie ork zrobic lustro czyli np 100%?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/27 15:10    Temat postu:

Z wilkołakami to chyba chodzi ci o coś takiego:
Spora, ale ciasna i ciemna lokacja, odrazające dzwieki wilkołaków w ciemnosciach nie można praktycznie dostrzec.Same wilkołaki chodza sobie po lokacji(ciagle w ruchu) są b.szybkie i zadaja duże obrazenia, ale są stosunkowo slabe(pancerz/HP)
a i na dodatek respawnuja się najlepiej codziennie
EDIT:
Jakie lustro?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/27 15:13    Temat postu:

Ale te wilkołaki miałyby być tylko w jednym pomieszczeniu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/27 15:18    Temat postu:

w jednej lokacji w innych by mało klimat budowały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin