Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skrypty, szczegolnie mile widziane pomysly na nowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/27 15:24    Temat postu:

e tam. Dałoby się zacienione miejsca gdzie przemykałyby w ciemności....

tylko może zamiast wilkołaków inne stworzonko jakieś? Bo wilki w górze trochę mi nie teges. Coś podobnego, ale z inną nazwą, która teraz mi wyleciała z głowy, ale podobne do wilkołaków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/27 15:28    Temat postu:

niech sie zwia jak zwia, i tak ma mieso i kosci wystawac :P
Lykantrop?(jak to sie pisze? )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/27 15:54    Temat postu:

nie, inaczej

np: pukacz (cos a la wilkołak, lecz bardziej podobny do mężczyzny) (coblyneau, knaker, polterduk, rubezahl) lub np: można szczurołaki porobić, albo też Ghule, Graveiry, albo Barbegazich (takie coś jak kritersy, małe, włochate kulki), etc., etc.

niektóre może ciężko będzie zrobić, ale to propozycje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/27 20:59    Temat postu:

Jeden nietypowy stwór chyba wystarczy...
A te nazwy są emm....zajebiste :lol:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/27 21:04    Temat postu:

jeden, ale nie wilkołak, tylko coś podobnego fizycznie, aleo innej nazwie, bo kto widział wilkołaka wgórze? W lesie, rzumime, ale w górze ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/27 21:08    Temat postu:

Jedyna z tych nazw, która w miare mi odpowiadała to Ghul inne są za bardzo nietypowe jak na gothica :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/27 21:09    Temat postu:

Zawsze można stworzyć nową nazwe od cech potwora i uczuc jakie ze soba niesie(strach,ciemnosc,blablabla)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/27 21:12    Temat postu:

nazwy są z bestiariusza z wiedźmina. Można inne wymyślić, ale najpierw trzebaby zrobić te potwory :P a o tym muszę z Kaźmirem pogadać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/27 21:30    Temat postu:

Avertheme napisał:
(...)potwory(...)

Znów mówisz o jakiejś wiekszej niz 1 ilości potworów :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/27 21:37    Temat postu:

o jejku, z tym robieniem potworów to chodziło o poprzerabianie trochę gotowych potworów, trochę im czegoś pododawać, poodejmować etc. drobne przeróbki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/28 13:16    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Avertheme napisał:
(...)potwory(...)

Znów mówisz o jakiejś wiekszej niz 1 ilości potworów :P


byloby milo gdyby zrobic wieksza ilosc ale rozumiem sceptycyzm orka

Avertheme napisał:
o jejku, z tym robieniem potworów to chodziło o poprzerabianie trochę gotowych potworów, trochę im czegoś pododawać, poodejmować etc. drobne przeróbki


podmiany, dorobienie rogow i jakies tam inne zmiany modeli trzeba to sprawdzic pod katem tego jak sie beda pozniej animacje zachowywac bo kosci ktore sa zapisane do danego modelu trzeba by modyfikowac zeby obejmowaly takze poprawki. do tego bede mogl namowic mojego kumpla o ktorym ork pewnie juz wie on sie animacja postaci zajmuje, moglby to zrobic dla samej przyjemnosci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/28 15:17    Temat postu:

Co do potwora, takie cos by bylo ok
[link widoczny dla zalogowanych]
Zajebiscie by pasował do zamku, tyle ze trzebaby przerobić animacje czlowieka :/ ale tylko tyle co atak i bieg, reszta by wogole nie wystepowała, i do tego jakies dzwieki skrzypiacej zbroi :P
EDIT:
Lykantropy(czy jak to sie pisze :P)
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/28 15:31    Temat postu:

Wilkołąk (lykantrop), szczurołak i niedźwiedziołak lub coś tego typu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/28 21:23    Temat postu:

a jakby porobić:

- amulet zamiany w jakieś zwierzę
- coś jak ulumulu, tyle że na inne potwory żeby działało
- amulet niewidzialności (jesteśmy ignorowani przez wszystkich i wszystko, ale zwierzęta nas z bliska wyczuwają) z textury się chyba nic nie wykmini (pomysł taki sobie, może się przyda)
- da się zrobić, żeby łuk lub kusza strzelał np: ognistymi pociskami? obrażenia takie jak od ognia, lub błyskawicami-pociskami?
- porobić skille (ale nie wiem, czy nie najlepiej byłoby z nową animacją), które czerpałyby manę, ale byłyby mocne, lub takie coś, że po kliknięciu klawisza i zadaniu ciosu nasz miecz zamraża lub zadaje obrażenia od błyskawicy itp. ale tylko po wcisnięciu klawisza i czerpałby manę
- można porobić dodatki do zbrój, np: buty do zbroi cienia (przykład), w ekwipunku da się model butów, ale kiedy je założymy, to tylko texturę się podmieni, żeby buty były np: czerwone i będzie dodatkoa obrona czy HP
- czasowe miksturki np: siły, zręczności (albo miks bojowy, wzrost HP, siły i zręczności na minutę lub pięć)
- można porobić ekwipnek (miecze, kusze, etc. dodające HP podczas noszenia (nie wiem czy takiego czegoś już nie było w Gothicu)
- o adrenalinie pisałem, o zamianie w bestię też
- możliwość robienia trucizn (odpowiednie zioło, gruczoły etc. + wino, piwo, zupa)i podawaniu zatrutego jedzenia NPCom (a żeby było trudniej, zatrute żarcie np: obniżałoby HP, obrażenia, siłę etc. i zatruwaniu strzał (chyba ktoś coś takiego miał robić)
- robienie antidotów
- walka dwoma mieczami (?)
- odpowiednia broń na danych przeciwników (np: wilkołaki czy inne monstra da się zabić tylko mieczem pokrytym srebrem [u kowala mozna się tego nauczyć lub zamówić] albo łuk na cieniostwory, zadaje +15 obrażeń cieniostworom, innym potworom normalnie)
- możliwość podszywania się pod kogoś (zabijamy gościa, zwijamy mu zbroję, i np: jego charakterystyczny hełm, miecz, amulet i jeśli mamy ów przedmiot założony, inny NPC uważa nas za tego gościa (lub po prostu po zabiciu tej osoby uruchamia się opcja dialogowa z innymi osobami niedost ępna wcześniej, a potem nas ktos może zdemaskować.
- czar przemiany w innego NPCa (czasowy)(tylko wygląd)
- skradanie+jakiś cios=zadanie większej ilości HP (a la skrytobójcy)
- może jakieś itemy maskujące, np: czarna narzuta na zbroję (zmiana texturki zbroi[może być określona zbroja] po kliknięciu/użyciu siatki czy narzuty czy czego tam)
- udoskonalanie zbroi np: u kowala
- krawiec dla magów (udoskonalanie szat, ozdabianie (do tego mogą być potrzebne jakieś barwniki, jagody, nici etc.)
- oswajanie zwierząt lub kupowanie oswojonych (mozna zabrac na polowanie etc.)
- potwory/ludzie zmieniający postać (polimorfy) np: jakaś ładna dziewczyna nas zagaduje tititi a tu nagle się zmienia w wiedźmę albo maga i na nas (coś podobnego z potworem)
- potwór zamieniający się w ludzia (lub odwrotnie) np: jakiś gość, np: ... Borch gada z nami, a np: w jakimś momencie zamienia się w np:... złotego smoka i z nami rozmawia, walczy etc.
- da się zrobic coś takiego, żeby np: naszemu bohaterowi rósł zarost cco np: tydzień/ miesiąc/ rozdział etc.?
- zmiana stylu chodzenia bohatera po np: przekroczeniu 70 pktów siły lub po zakończeniu rozdziału itp.
- uczenie się grania na instrumencie (nagrałoby się kilka melodii i nasz hero mógłby się uczyć, tak dla bajeru)
- zrobić, żeby ktoś był leworęczny, ktoś prawo (chyba orc albo ZS się tym bawił)
- zrobienie sobie tatuażu, lub pójście do balwierza (zmiana fryzury, koloru włosów, ogolenie się [zamiast nowej animacji, balwierz mógłby miec magiczne nakrycie głowy, po założeniu którego pojawiałyby się opcje o zmianie koloru włosów etc. co trochę by kosztowało)
- ziele lub mikstura pozwalająca dłużej siedzieć pod wodą
- kupowanie np: obroży lub zbroi (?) naszemu np: wilkowi (patrz wyżej) czyli zmiana tekstury
- opętania, co związane by było ze zmianą textury twarzy NPCa (obłakany wzrok, piana z pyska etc.)
- czar agresji (NPC pod wpływem czaru atakuje wszystkich dookoła
- czar spokoju (ofiara nie atakuje nas, choć wcześniej to robiła, etc.)
- zmiana nastawienia grupy osób po dokonaniu jakiegoś czynu (zabicie monstrum, pokonanie kogoś w pojedynku etc.)
- możliwość wyzywania na pojedynki Np: NPCów z imionami
- pisałem kiedyś o rozkazach
- zaklęcie, które wskrzeszałoby niektórych NPCów tworząc nich zombie

nie mam już pomysłów, może potem coś napiszę jeszcze.

powyższe pomysły to TYLKO pomysły, może niektóre sa niedorzeczne, ale można coś z tego wybrać.[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/29 14:21    Temat postu:

Wiekszość pomysłów w mojej opini są raczej do bani, te co nie są, to są juz w g1 lub w modzie.Czasowe miksturki są niezle, możesz mi nie wierzyć ale tez o tym myślałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin