Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nowy mod nowe pomysly nowe mozliwosci
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/21 21:37    Temat postu: nowy mod nowe pomysly nowe mozliwosci

inspiracje graficzne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] i dalsze obrazki na tej stronie.

ogolnie rzecz biorac robimy moda ktory dzieje sie w gorze. beda duze przestrzenie, kilka sporych lokalizacji w pieczarach i grotach z jeziorkami itp, do tego trasa gdzieniegdzie wychodzaca na zew gory, z niektorych miejsc w srodku bedzie tez widac przeznaczenie gracza czyli zamek (cytadele na dnie gory) ktory trzeba bedzie zdobyc czy cos w tym stylu. fabula na razie lezy wiec graficy maja sporo czasu by wymyslec cos oryginalnego.

mniej wiecej tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

ilosc polaczen miedzy lokacjami dowolna ale lepiej powiedzmy trzymac sie jednej drogi miedzy jedna lokacja a druga. mozna by polaczyc tez niektore drogi miedzy np 2-3 lokacjami. do tego np TYLKO jedna droga prowadzaca do zamku. na screenie nie widac ale niektore lokacje wychodza poza zarys gory w tych momentach mozna bedzie zrobic droga na zew. zeby sie nie nudzilo. teraz zadanie trzeba ustalic ilosc lokacji bo 6 moze wydawac sie zbyt duza iloscia (przyklad) i ustalic co sie bedzie w nich znajdowalo. pierwsza rzecza ktora powstanie bedzie gorska twierdza niewielka ale posepna. do tego wlasnie kazda kolejna lokacja jest tak wazna i na tyle urozmaicona zeby sie nie nudzilo dlatego tez fajnie by bylo gdy byla droga na zew po ustaleniach z orkiem wyszlo nam ze w tych miejscach sufit moglby byc wysoko np i moglby tam rosnac jakies powykrecane drzewa bez lisci czy cokolwiek innego, w innej np gigantyczne grzyby, jezioro, rwaca rzeka itp itd. wyobraznia nas nie ogranicza jedynie ilosc poligonow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/21 23:01    Temat postu:

Lokacje nie powinny wychodzić na zewnatrz góry dlaczego? - bo to będzie osobny zen(nie bedzie widać kolonii)a te lokacje rozumiem będa sie rozciagać wkoło tego zamku?
EDIT:
Acha a ten zamek nawet jak na schemat za niski


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/21 23:03    Temat postu:

Oczywiscie drogi wychodzace wewn. góry z widokiem na cytadele jak najbardziej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/21 23:08    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Lokacje nie powinny wychodzić na zewnatrz góry dlaczego? - bo to będzie osobny zen(nie bedzie widać kolonii)a te lokacje rozumiem będa sie rozciagać wkoło tego zamku?
EDIT:
Acha a ten zamek nawet jak na schemat za niski


[link widoczny dla zalogowanych]

zeby jasnosc byla co i jak
ork nie pierdziel to szkic jest a ty marudzisz ze wysokosc zamku ci nie odpowiada.
wyjasnij co z tym wychodzeniem na zew. przeciez to beda osobne zeny polaczone ze soba w calosc przeciez nie bedzie i tak widac wew strony gory bo taka nie istnieje jedynie w miejscach w ktorych lokacje beda to przewidywaly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/21 23:17    Temat postu:

To ma tak byc jak na tym szkicu? ja bym jedna lokacje przesunął bardziej na zachód(widok z góry) zeby można było obejrzeć cytadele z kazdej strony, jeszcze trzeba pomyślec nad tą górska fortecą, czy masz przez nia namysli tą górska fortece z g1 gdzie było mnóstwo harpii i kamien ogniskujący? propos słonca to można wstrzymać czas podczas pobytu w tych jaskiniach zeby słonce było w odpowiedniej pozycji.Wychodzenie na zewnątrz, rozumiem ze chodzi ci o wyjscie na jakis waski szlak zauzmy przechodzac z lokacji 1 do lokacji 2 szczytu góry? jezeli tak to raczej nie, chyba ze w wczytywaniem sie osobnego swiata :P (tak jak np. stara kopalnia i kolonia). Z tego co rozmawialismy na GG to zrozumiałem ze to wychodzenie na szlaki będzie działać tylko w strone wnetrza góry czyli widok na cytadelę
EDIT:
Górska forteca, G1
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/21 23:24    Temat postu:

orcwarrior napisał:
To ma tak byc jak na tym szkicu? ja bym jedna lokacje przesunął bardziej na zachód(widok z góry) zeby można było obejrzeć cytadele z kazdej strony, jeszcze trzeba pomyślec nad tą górska fortecą, czy masz przez nia namysli tą górska fortece z g1 gdzie było mnóstwo harpii i kamien ogniskujący? propos słonca to można wstrzymać czas podczas pobytu w tych jaskiniach zeby słonce było w odpowiedniej pozycji.Wychodzenie na zewnątrz, rozumiem ze chodzi ci o wyjscie na jakis waski szlak zauzmy przechodzac z lokacji 1 do lokacji 2 szczytu góry? jezeli tak to raczej nie, chyba ze w wczytywaniem sie osobnego swiata :P (tak jak np. stara kopalnia i kolonia). Z tego co rozmawialismy na GG to zrozumiałem ze to wychodzenie na szlaki będzie działać tylko w strone wnetrza góry czyli widok na cytadelę


szczerze mowiac nie widze sensu zeby za kazdym razem trzeba bylo ogladac ta twierdze to bedzie jedna z lokacji i jako ze to bedzie gora to moze byc trudno widoczna bo daleko np. co do umiejscowienia lokazacji ork nie czepiaj sie bo to mnie najbardziej rozwala to szkic jest i wszystko jest umowne a ty juz przesun w prawo tamta w lewo a siamta do srodka
fakt tak bedzie mozna zrobic ze po wejsci do lokacji gdzie powiedzmy zebedzie widac slonce ono bedzie tam gdzie my bedziemy chcieli.

zamek na dole ma byc widoczny nie ten na gorze zle zrozumiales. skoro gora jest pusta w pewnym sensie to zrobimy go widocznego w oddali

raczej chodzilo mi o lokacje z numeru 7, pamietasz tylko ze 3x wieksza
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/21 23:36    Temat postu:

Nie jestem chyba wprowadzony we wszystkie szczegóły, ale chcę się dowiedzieć kilku szczegółów:

- dlaczego twierdza ma być na dole, a nie u góry?
- ta góra to jakaś konkretna, w Górniczej Dolinie?

Proponuje zrobić kilka dróg do owej twierdzy, nie wszystkie musza do niej prowadzić, lecz pozostałe prowadzące mogły by miec różne poziomy trudności z dostaniem się do zamku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/21 23:39    Temat postu:

Avertheme napisał:
Nie jestem chyba wprowadzony we wszystkie szczegóły, ale chcę się dowiedzieć kilku szczegółów:

- dlaczego twierdza ma być na dole, a nie u góry?
- ta góra to jakaś konkretna, w Górniczej Dolinie?

Proponuje zrobić kilka dróg do owej twierdzy, nie wszystkie musza do niej prowadzić, lecz pozostałe prowadzące mogły by miec różne poziomy trudności z dostaniem się do zamku.


bo schodzimy w dol a nie do gory idziemy.
zadna konkretne gora

czemu nie kilka, to sie zdaje oczywiste, po co ulatwiac dojscie, cokolwiek postawimy na drodze bedzie do pokonania wiec czasu, a jedna droga daje mozliwosc tego ze trzeba bedzie zwiedzic wszystkie inne zaliczyc wszystkie misje zrobic jedna mega trudna zeby moc isc dalej czy jakos tak. jezeli bysmy zrobili tak z kilkoma drogami to kazdy by sie i tak mogl wkurzyc ze traci czas na bezsensowne misje skoro drog jest kilka to odbebni jedna sciezke misji i koniec a tak musi zrobic to co my chcemy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/21 23:48    Temat postu:

Misje? i kto je bedzie dawał? zombie?
conajwyzej jakies własne, a reszta to pułapki,pułapki...
na tej mapie chyba nie ma nr. 7 do reszty sie zgadzam, lub nie mam czasu aby napisac


sory G a nie 7. 7 bylo na innej mapie ale gorszej jakos i mi sie pojebalo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/21 23:49    Temat postu:

Można i tak.

Fabuła nie jest dopracowana, czyż nie? Mam coś kminić może, czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/21 23:51    Temat postu:

wszyscy kminia, ty tez mozesz.
EDIT:
Kazz:
Acha tam to raczej nic nie ma ale ok :P

ork na gg juz gadalismy tam jest ten ork ktory pierdoli o ulu mulu czy jakos tak, nie jedz tyle parowek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/21 23:54    Temat postu:

Zombie?

W tej górze mamy być sami, tj. bez żadnych osób drugich?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/21 23:55    Temat postu:

kazzmir napisał:
wszyscy kminia, ty tez mozesz.
ork na gg juz gadalismy tam jest ten ork ktory pierdoli o ulu mulu czy jakos tak, nie jedz tyle parowek

to chyba gadałeś z averem o tym ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/21 23:58    Temat postu:

Avertheme napisał:
Zombie?

W tej górze mamy być sami, tj. bez żadnych osób drugich?



nie wiem raczej nie. raczej npc jacys bede musieli byc rozwinieta kultura nie same orki to zabijania

ork przelec historie gg to sobie odswiezysz pamiec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/21 23:59    Temat postu:

aver jest niewinny, poza tym dzisiaj parówek nie jadłem

o Umululu też nic nie wiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin