Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nowy mod nowe pomysly nowe mozliwosci
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/22 00:00    Temat postu:

Avertheme napisał:
aver jest niewinny, poza tym dzisiaj parówek nie jadłem

o Umululu też nic nie wiem


kurwa moderzy i nie grali w G1. a pierdzielony ork szaman ledwo zyjacy bo go inni orkowie zaatakowali w ruinach? co za goscie. to wlasnie o to miejsce mi chodzi sklerotycy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 00:02    Temat postu:

wiem kto to ur-shak, ale nie gadales o tym ze mna :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 00:03    Temat postu:

ork szaman to co innego, on zleca zobaczenie sie z jego kumplem tarrokiem w wolnej kopalni który zleca ci zdobycie skladników ulu-mulu...mam wymieniac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/22 00:05    Temat postu:

wiem o co chodzi kazz, ork-niewolnik, Ulumulu, składniki na Ulumulu, etc.

a jakaś starożytna kultura by się przydała, może być np: zdominowana przez orków i się ukrywać po jaskiniach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/22 00:05    Temat postu:

orcwarrior napisał:
ork szaman to co innego, on zleca zobaczenie sie z jego kumplem tarrokiem w wolnej kopalni który zleca ci zdobycie skladników ulu-mulu...mam wymieniac?


z toba i sam powiedziales ze powierzchnia gorskiej twierdzy ma byc 3x wieksza od tej gdzie jest ten ork. nie wazne bo pierdolimy o glupotach. jutro zaczne cos dluba przy tej twierdzy, w pracy poszukam jakis dodatkowych inspiracji i zastanowmy sie zeby moze jednak ork to do ciebie zrobic watek fabularny zeby nie wygladalo na to ze robimy klon painkillera


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 00:07    Temat postu:

ale i tak nie mówiłeś nic ze damy tam orka, było tylko o porównywaniu wielkosci do jakiegos namacalnego obiektu.
KONIEC PIERDOLENIA O GŁUPOTACH


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/22 00:08    Temat postu:

Avertheme napisał:
wiem o co chodzi kazz, ork-niewolnik, Ulumulu, składniki na Ulumulu, etc.

a jakaś starożytna kultura by się przydała, może być np: zdominowana przez orków i się ukrywać po jaskiniach


to moze pojsc w inkaskie klimaty z NK? mozna calkiem niezle tekstury robic z ich motywami i wogole wypasc to na maksa, a pomysl sie sprzedal w NK wiec czemu tego nie pociagnac dalej do jakies zdesperowanej grupki uciekinierow po latach odseparowania mieszkajacych w tunelach i cos z tym zamkiem by mozna jeszcze wymyslec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/22 00:10    Temat postu:

Chłopacy... co ście/myśmy ustalili? Co ma być na pewno, zarys fabuły a co jest niejasne bo się gubię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 00:11    Temat postu:

W modzie będzie juz siekanka bez wiekszego zastanowienia(mam nadzieje ze objasniłeś averowi) nie mam nic przeciwko iscie zawiłej fabule na miare shergara :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/22 00:12    Temat postu:

Avertheme napisał:
Chłopacy... co ście/myśmy ustalili? Co ma być na pewno, zarys fabuły a co jest niejasne bo się gubię


zmieniamy watek bo tu jest o grafice. idziemy do watku o fabule.

http://www.gamesmodboard.fora.pl/viewtopic.php?p=1718#1718


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/04/02 12:01    Temat postu:

aha nie wiem jak wy ale klimaty azteckie wydaja mi sie juz nudne moze by cos lepszego wymyslec?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/04/02 14:32    Temat postu:

Kobieta zmienną jest

no ja planuję opka może napisąc, albo jakoś faułę strzelić. Azteków jako takich nie będzie, tylko myślałem o Cywilizacji a la Jarkendar, ale posiadający szarry sekret, o czym później


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Avertheme dnia 2007/04/02 15:28, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/04/02 15:20    Temat postu:

Avertheme napisał:
mroczną tajemnicę

Wytnij to, to się zgodze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin