Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skrypty, szczegolnie mile widziane pomysly na nowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/29 15:11    Temat postu:

e tam, do bani... większość może tak, ale niektóre są niezłe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/29 16:23    Temat postu:

Wymień

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/29 17:57    Temat postu:

orc, nie marudź i wymyśl lepsze. Ja wymyśliłem, ile na daną chwilę mogłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/29 18:20    Temat postu:

Tyle co jest wystarczy, same wyczepiste skrypty nie stanowią sukcesu, nie można graczom komplikować za bardzo zycia bo się pogubią i przestana grać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/29 18:27    Temat postu:

ale wyczepiste skrypty nie zaszkodzą, nie mówię, że kilkaset, ale kilka, kilkanaście znacząco poprawiłoby grywalność i urozmaiciłoby grę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/29 18:31    Temat postu:

tyle to juz jest, nawet z 4-6 bym wymienił z tej listy :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/29 18:32    Temat postu:

Teraz trzeba popracować nad fabułą i grafika, skrypty można orzec mamy z głowy, chyba ze jakies okazyjne :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/29 18:34    Temat postu:

orcwarrior napisał:
tyle to juz jest, nawet z 4-6 bym wymienił z tej listy :P


chociaż tyle, ale niektóre jeszcze bym wprowadził, ale to już zależnie od fabuły. Grafiką się zajmiemy na maxa jak kazzix będzie miał kompa, no i jak mario wróci

fabuła swoją drogą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/31 22:57    Temat postu:

można zrobić maga, u którego można by było modyfikować broń dodając jej magiczne obrażenia (dajemy magowi runę, broń i może coś jeszcze). Fajnie by było, gdybyśmy mogli ową broń nazywać, np: Miecz Ogniowichru, Topór Avera etc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/04/03 11:57    Temat postu:

ork, trzesienie ziemi z kamorcami lecacymi z stropu jest mozliwe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/04/03 15:46    Temat postu:

Trzesienie tak, kamiorce trudno, ale mozna zrobic, raczej nie za dużo ich, bo nie chce mi sie triggerów robic :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/04/04 08:04    Temat postu:

dobra to olewamy kamorce przy trzesieniach ziemi. ale pamietaj ork ze pulapki musza zawierac kamorce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin