Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

fabula
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/22 21:05    Temat postu:

no taki przykład, można coś innego dać

o, można jeszcze powiększyć i dać jakiegoś/eś potwory, może gobliny, takie większe z inną teksturką? Tylko pokracznie skakają... no coś się wykmini. i jakieś czapeczki Ludowi by się przydały, co napisałem również wcześniej, lecz nie wiem czy zostałem dostrzeżony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/22 21:09    Temat postu:

co ja poradze na to ze podobaja mi sie pomysly shergara. nie wazne. proponuje zrobic tak, ork robi skrypty, a grafika powstaje zupelnie osobno i dopoki nie powstanie cos wartosciowego nie gadamy o fabule jako o czym co bedzie ale czyms co moze byc. jak juz bedzie cos co mozna bedzie uznac za warte pokazania wtedy ustalimy czy bedzie lekki wypas shergarowy w polaczeniu z naszymi pomyslami czy tez sieczka ala painkiller jakby chcial ork. na razie szkoda tracic czas na dywagacje. poprosze was jeszcze pare pomyslow zeby mi sie lepiej pracowalo ale bez zobowiazan. co napiszemy w dziale fabula nie ucieknie nie zniknie a moze wpadniemy po drodze na cos co zadowoli kazdego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 21:17    Temat postu:

Tracic czas? i tak nic nie robimy.
A jak chodzi o ilość misji to nie lubie ich robić, wystarczy ze bede musiał ich zrobic w cholere do podstawki ;P Sieczka? zgodziłem się na wilkołaki, to jeszcze nie musi oznaczać sieczki, moga być jakieś zadania, jednak całość tej czesci fabuły raczej bez wiekszych zawirowań, może być jakiś milusi zwrot akcji, zupełnie jak to, że sniący okazał się demonem.
Acha, czyli wilkołaki nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 21:19    Temat postu:

Można zrobić głosowanie, wilkołaki lub te...?pumy/jaszczury? i tak wyjdzie pewnie 2 na 2 :P

nie wilkołaki, to taki przykład, a zrobić można cokolwiek, tylko chodziło mi o zrobienie potworów na bazie ludzia (wilkołaki, jaguaroludzie etc.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/22 21:21    Temat postu:

kazz, jak ty coś powiesz, to aż mi zwieracze puszczają...

mądrze prawisz, niechaj tak będzie.

Shergara pomysły mi też się podobają, w wiekszych lub mniejszych fragmentach a pomysł a la Painkiller trochę mniej

ja myślałem o czymś w takim klimacie, że sami, zagubieni, włóczymy się po wnętrzu góry podziwiając minioną potęgę cywilizacyjną starożytnego ludu (czyli gapimy się na ruiny). W ciemnościach czai sie coś złego, alecz początkowo tego nie spotykamy, tylko zwykłe potwory. Potem Spotykamy przypadkiem, czasami nawiet goniąc za uciekającymi przedstawicielami starożytnej rasy, która się gdzieś zaszyła w zamku. Klimat tajemniczości, mroku, nieznanego i niebezpieczeństwa czającego się w ciemnościach...

ale róbmy może po kazzowemu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 21:23    Temat postu:

walić to, niech tak będzie, ale propos pisania misji to zostaje na mojej pozycji, jak chcecie wiecej to zatrudnijcie xardasa17 i matrixa ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/22 21:32    Temat postu:

dlatego chciałbym takie małe coś, więcej zwiedzania naszych cudnych lokacji i zabijanie naszych cudnych potworków, a przy okazji dowiadywanie się więcej o kolturze Ludu z ksiąg, hieroglifów, i od czasem złapanych przerażonych niedobitkach ludu. Potem zamek... a co dalej będzie, nie wiem.

A zadania mógłby Shergar pisać, chętny jest chyba

orc, kilka zadań pod klimacik napiszesz, co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/03/22 21:37    Temat postu:

no to gra. czyli piszemy dalej komentujemy jak zwykle ale bez zobowiazan co bedzie to bedzie. swoja droga z ciekawosci moglbym sie nauczyc pisania zadan. i wogole spacera tez odpale zobacze jak to sie je bede mogl sam testowac 3d i nie meczyc orka za kazdym razem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 21:38    Temat postu:

Kilka tak, jak zreszta mówiłem, a przypominam ze najprosztrze jest najlepsze. Powiedzmy TAK idz pogadaj, znajdz, odnieś. Powiedzmy NIE, zabij gołymi rękoma, 10 typowych potworów krainy aby udowodnić swą siłe itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 21:40    Temat postu:

Pisanie zadań jest naprawde prostę, tylko łatwo o głupi błąd/pomyłkę, a w rezultacie bug.Ty weż się za spacera :lol:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/22 21:42    Temat postu:

ORc, spoko majonez

Spacer nie jest trudny

a Skryptów też się miałem w przyszłości nauczyć, bo miałem swojego moda sam robić.

Możemy się poświęcić i naumieć skryptów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/03/22 22:29    Temat postu:

Kazz, spróbuj jakoś tę twoja wizje fabuły zbudować, to coś pomyśle, może nawet mi niezabardzo painkillerowe wyjdze :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/03/22 23:51    Temat postu:

Kurde, przez te Pozimki jedne wezbrała we mnie chęć zrobienia moda. Fajnie, jakby były jakieś błyskotliwe dialogi i cięte riposty, więc pisząc poprzednie zdanie, nasunęła mi się myśl, że może w jakimś etapie gry, do nasszego hera może dołączyć mały oddział najemników wysłany, aby zobaczyć co jest z naszą ekpedycją. Najemnicy mogą nam potem pomagać w domniemanym oblężeniu, lub iść z nami przez kawałek gry, a wtedy na ten czas dalibyśmy większe grupy potworów.

ale jak chcecie, moje sugestie i żaluzje są tylko to


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/04/03 12:02    Temat postu:

idac tropem trzesienia ziemi moze by to wplesc w fabule robiac jakas gigantyczna konstrukcje ktora ma za zadanie utrzymywac swiat w posadach, odchodzace od niej liny mialy by naciagac ziemie i utrzymywac ja w rownowadze, gracz ktory zaczyna gre ma za zadanie pomoc naprawic ta maszynerie i tak dalej. zalezy mi na jakims uzasadnieniu rozmiarow budowli i ogolnie lokacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/04/03 20:13    Temat postu:

Hmm... można cos wykminić, że są jakieś dziwne trzesięnia ziemi, i jakiś mag, lub ktoś inny nawet zleca nam udanie się do tej Góry, ajko epicentrum owych wstrząsów, lub ze względu na mi o np: Atasie (taki przykład, to sie wymyśli). Udajemy się na miejsce, a w środku Góry mieszka sobie... olbrzym, ów Atlas (czy tam inny). On jest odpowiedzialny za równowagę ziemi, za jej stabilność, a wszystko dzięki olbrzymiej maszynie, o nazwie, i tutaj by mi "Atlas" pasowało :P ale też do uzgodnienia. Jakiś inny olbrzym, (imię do wymyślenia), sabotował maszynę i zabrał z niej kryształ/zębatkę/dźwignię etc.Naszym zadaniem jest jej odzyskanie. Czyli sporo łażenia, sporo wykonywania misji itp. przed odnalezieniem tego złego olbrzyma możemy znaleźć/dostać czar zamiany w olbrzyma, aby szanse były równe, kiedy będziewy z owym walczyli.

Takie coś udało mi się wykminić, trzeba nad tym jeszcze pomyśleć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin