Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gildie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/04/13 09:52    Temat postu: gildie

no to czas na wymyslenie jakis gilgi w modzie.
proponuje np: gildie kaplanow, mechanikow, szczegolnie w opozycji do mechanikow zwalczajace sie nawzajem, gildia prymitywistow (lub nazwa jakas podobna trzeba znalezc synonim np(archaiczny, pierwotny)), gildia cos dla orka kowali. kowale to cos posredniego miedzy mechanikami ale rekrutujacy sie z uzdolnionych platnerzy, potem moga awansowac na mechanika. mechanicy to np tworcy golemow, mozna by golemy zrobic na bazie modeli z NK tych straznikow z kamienia. gildia prorokow (kompleni pojebancy wrozacy rychly koniec swiata i dokonujacy z pomoca gildi pierwotnych sabotazy na naszej maszynie) i na koniec gildia zabojcow na uslugach mechanikow.

kompromis:
zabojcow, mechanikow, pierwotnych i prorokow bym chcial zostawic. zabojcy jako zrbojna reka mechanikow ktorzy choc wydaja sie spokojni trzymaja wszystko mocno w garsci

prorocy z pierwotnymi wspolpracuja

zostaja 4 gildie


cytaty z gg:
po jednej stronie stawiasz mechanikow oddanych matematyce itp i zimnych zabojcow po drugiej prymitywnych ktorzy maja swojego demona ktory np opetal czesc z nich i nazywaja sie prorokami czy jakos tak

gildie musza byc musza dzielic sie wladza nad gora. mechanicy maja swoja czesc prymitywni maja swoja wszedzie tam gdzie jest jakis tam bog itp oni tez tam sa wszedzie gdzie sa rury mechanizmy sa drudzy ale tez walcza miedzy soba o powiekszenie wplywow

po jednej stronie masz wyspecjalizowanych mechanikow a po drugiej innych ktorzy nie maja tej techniki.

wszyscy sa zamieszani w rozne dziwne rzeczy ale mechanicy sprawiaja wrazenie super dobrych mimowszystko

kazda grupa ma ludzi od ciemnej roboty.

Wykształceni, zaawansowani technicznie ludzie Olbrzma i zacofani, mroczni i agresywni Demona


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avertheme
Orome



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.

PostWysłany: 2007/04/15 18:56    Temat postu:

Cytaty z GG

niech bedzie tak ze u prymitywowo mozna sie wyuczyc sily do 350 a u tych konstruktorow alchemi i kowalstwa na sto

dobry pomysł: Prymitywni - siła i walka, Konstruktorzy - alchemia, magia, kowalstwo itp.

To moze tak
Prymitywy
-siła do 400(poza góra max. 200)
Konstruktorzy
-mana do 300(poza gora 200)
-kowalstwo 100%(poza góra 60)
-alchemia 100%(poza góra 60)

pozatym prymitywy maja zajebiscie ciezkie bronie wymagaja 350-400 a zadaja 100-200dmg, jakies badyle z kamiorami na koncu tępymi

no, prymitywnym damy jakieś miecze prymitywne, topory krzemienne, maczugi itp.

fajnie by było, jakby jakieś knify były dodatkowo, np: Konstruktory - zbudowanie czegoś, nowe miecze do wykucia, itp.

konstruktorzy maja schludne lokacje sporo do wyuczenia, recepty dla kowala, a prymitywy spia po jaskiniach czy coś w tym stylu, jednak kuszace w nich jest 400 siły

jak nazwa Konstruktorzy mówi, fajnie by było jakby można u nich było się pouczyć czegoś z techniką, nauką, wytapianiem

UStaliliśmy, że u Konstruktorów będzie można ulepszyć jedną broń, jeden pancerz i jedną broń dystansową. Będzie lista z ulepszeniami, które wybierzemy, np: większy damage, +hp, mana, siła i zręczność, obniżenie wymaganej siły dla danej broni itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin