Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak zapobiec szybkiemu bogaceniu?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Skrypty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/31 18:08    Temat postu: Jak zapobiec szybkiemu bogaceniu?

Po pierwsze zostanie przebudowane kowalstwo więc jeden problem z głowy.
Po drugie trzeba wymyślić co należy zrobić, aby nie opłacało się pobić kupca i osoby posiadającej bardzo dobrą broń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/31 18:13    Temat postu:

Można by wystawić aby pare npc było okolicznymi "mastahami" czyli jak dojdzie w ich okolice bezimienny to go czasamiatakują i zabierają połowe rudy-ot tak aby gracz nie myślał ze jest bogaty:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/31 18:16    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Można by wystawić aby pare npc było okolicznymi "mastahami" czyli jak dojdzie w ich okolice bezimienny to go czasamiatakują i zabierają połowe rudy-ot tak aby gracz nie myślał ze jest bogaty:)
Tylko że nie wstawimy ich wszędzie, a pobicie choćby jednego kupca powoduje że w dalszej grze nie brakuje nam rudy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/31 18:19    Temat postu:

co do kupcó można zrobić tak ze dopiero podczas zagadaniu o handel pojawiaja się wszystkie itemki(zaleznie od rozdziału[choć dobrym pomysłem było by wprowadzenie zaleznie od levelu])a przy zakonczeniu rozmowy sprawdzało by się czy ma ów itemki-niestety psuło by to gre pod względem ze niemoglibyśmy odkupic sprzedanych przez nas przedmiotów-choć z 2 strony nie było by takich smietników u kupców a mag sprzedawca miał by to co potrzeba a nie tone zelaża

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/31 18:26    Temat postu:

Osobiśnie nie widzę potrzeby ograniczania bogadztwa, z tego względu że ile razy nie grałem w G1 (a grałem na prawdę dużo) to żadko się zdarząło bym zdołał zebrać duże ilości rudy przed użyskaniem jakiegoś wyższego poziomu postaci.
Dopiero jak nie było nikogo kto mógł by mi podskoczyć byłem wstanie zebrać jakąś większą kasę (i to wcale nie z rabunków na handlażach).

Ale pomysł z bandami w NO i SO atakującymi od tak sobie nie jest głupi. Byle by tylko broni nie zabierali. Bo utrata broni to już spory kłopot.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/31 18:31    Temat postu:

Bubby napisał:
pomysł z bandami w NO i SO atakującymi od tak sobie nie jest głupi. Byle by tylko broni nie zabierali. Bo utrata broni to już spory kłopot.

Beziego nie będe atakować za często zresztą nie po to Jarvis wspomina o "regułach" panujacych w n.o. aby się tego niestrzeć Zawsze można wykombinować aby mozna było zatrudnić jakiegoś najemnika "do ochrony"-ogólnie zatrudnanie pomocników to czesto poruszany temat przez fanów-dodanie takiego pomocnika to nie duży problem-a napewno pomagał by w walkach z bestiami pokroju Wik:Obronca stada z siła ok 100(mało życia)
EDIT:
@Zysk
Czemu ty sobie avatara nie walniesz?? :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/31 18:41    Temat postu:

Mi tam nigdy nie zabrakło rudy na zbroję, a pomysł orcwarriora jest chyba nie najgorszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/31 18:57    Temat postu:

Tym bardziej ze dzieki respawnowi będzie wiecej zdobyczy mysliwskich co oznacza więcej kasy dodatkowo wiec trzeba to jakoś zredukować
Acha który pomysł dobry ten z handlem??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/31 21:36    Temat postu:

Ze skrzyniami to nie podziała, ale można spróbować zapamiętywać (wiem jak zapamiętać wszystkie przedmioty).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Skrypty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin