Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bestiariusz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Skrypty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/07 18:49    Temat postu: Bestiariusz

Nadszedł czas aby zadecydować jakie dokładnie mają być w grze potwory, oto moje propozycje. Potwory mogą ewoluować w inne stworzenie z tej samej kolumny, największa szansa jest na stworzenie z tego poziomu co poziom bohatera. Jeżeli bohater jest zbyt słaby potworów będzie ukazywało się mniej. Na ziemiach orków będą się pojawiać potężniejsze bestie.

Piaskowy szczur - pustynny szczur z NK, ale tamta nazwa chyba nie będzie odpowiednia.
Pierzasty ścierwojad - mój pomysł, ścierwojad z nieco większą ilością piór.

Stwory nie wymienione w tabeli nie ewoluują.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/02/07 19:10    Temat postu:

Pomysł mi się podoba. Wcześniej pisano że silniejsze/nowe potwory były by % tych dotychczaowych. Zróbmy tak że w momencie respawnu potworów podczas snu, % potworów w grupie był by zależny od naszego pozmiomu.

Czyli potwory były np:
Młody świerwojad dla lev postaci 1-10 było by 90%
Ścierwojad dla lev 10-15 30%
Ścierwojad preriowy dla lev 20-30 40%
ścierwojad jeszcze jakiś tam dla lev 40 50% itd

Czyli ilość silniejszych postworów danego gatunku rosła by wraz z naszym levelem.
Czyli przy lev 40-60 w grpach ścierwojadów dominowały by najsilniejsze ścierwojady w 60-70%. Pozostałych było by coraz mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/02/07 20:13    Temat postu:

B.Dobry pomysł jedyny problem jest w tym ze wilki są tylko jedne pod instance wolf i więcej nie ma :(
A co do ewolucji to stare potworki też powinny zostawać czyli chodzi o to ze nowe by się tylko tworzyły(zmniejszyc procent ze się stworzą)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zysk
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/08 17:00    Temat postu:


Oto tabela przedstawiająca prawdopodobieństwo że modyfikator poziomu przyjmie daną wartość.
Do orcwarriora - spokojnie mam już wszystko obmyślone. Ewolucja zachodzi gdy stwór znajduje się w obszarze w który gracz wkracza (oraz gdy respawnują). Istota będzie mogła zmienić postać dopiero po kilku dniach. Postać każdego potwora jest liczona oddzielnie na podstawie położenia, poziomu postaci oraz modyfikatora losowego - tabela na początku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Skrypty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin