Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Ogólnie]Ważne foldery...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Tutoriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/02/07 22:32    Temat postu: [Ogólnie]Ważne foldery...

Tutaj daje liste folderów z którymi będziemy się czesto spotykać:
Rozwine Wątek bo jest to troche niedokładnie napisane
1.Tu daje liste folderów a także dopisuje co do którego wgrywamy a takze co się tam zapisuje:
_Work/Data/Textures/Compiled -Tu zapisujemy wiekszość tekstur
_Work/Data/Textures/Menu -Tu zapisujemy tekstury min. z Menu gry(aby dowiedzieć się jakie jeszcze tekstury wystarczy otworzyć plik Textures.vdf-np. Gomanem czy GothicVdfs)
_work\data\SOUND\SFX -Tu zapisujemy wszystkie odgłosy przyrody
_work\data\SOUND\SPEECH -Tu zapisujemy głosy mówione przez NPC
_work\data\Anims -Tu zapisujemy Pliki .mds oddanych animacji
_work\data\Anims\_compiled -Tu zapisujemy pliki skompilowane animacji
_work\data\Meshes\_compiled -Tu gra zapisuje skomplowane bryły z wczesniejszego formatu .3ds
_work\data\Meshes -Tu zapisujemy bryły w formacie .3ds(bez compiled) oczywiscie w odpowiednich folderach(np.w:_work\data\Meshes\Items\mw_staff&maces zapisujemy nowe maczugi i laski)
_work\data\Music -W podfolderach tego folderu zapisujemy Muzyke z gry(formaty .sgt .sty i .dls)
_work\data\Scripts\_compiled -Tu gra po uzyciu komendy -reprease scripts zapisuje nowe skompilowane skrypty
_work\data\Worlds -Tu zapisujemy swiaty w formacie .zen

_____
Prawa autorskie jako auter tej wiadomosci zabraniam kopiowania jej całosci czy częsci do celów własnych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/02/08 11:19    Temat postu:

ważną rzeczą jest zaznaczyć że format 3ds to nie jest ten sam standardowy format 3d studio max a 3DS (w opcji export). niektóre programy do przeglądania formatów widzą te siatki ale np 3d studio max bez specjalnego pluginu import nie da rady go otworzyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdunek89
Nowicjusz



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wejherowo

PostWysłany: 2006/02/11 16:47    Temat postu:

Jak nazywa sie ten plugin import do 3d max ?? (albo z kąd można go ściągnąć ??)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/02/11 18:28    Temat postu:

jak ściągnąłem "Mod Developement Kit" to tam były jakieś pluginy do 3d maxa chyba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orlan
Poziomkaz



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/11 19:58    Temat postu:

Bezpośredni link do pluginu do 3d max( starsze wersje chyba od 3 do 5)
[link widoczny dla zalogowanych]

o to do wersji 6 i nowszych
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Tutoriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin