Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozwiązania techniczne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Gothic mod by Poziomkaz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/08 12:25    Temat postu: Rozwiązania techniczne

Czyli co i jak robimy !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/12 21:48    Temat postu:

Rany mam pomysł na zjebistą 5 misje

Zaraz wysłałem screena Rany.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zrrobie takiego razora
Co sądzicie!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/02/12 21:54    Temat postu:

w sumie to całkiem ciekawy pomysł żeby przeskalować część potworów. w G2 czarny troll zrobił na mnie wrażenie więc tym bardziej mogą się spodobać np olbrzymie kretoszczury itp. byle z umiarem!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/12 22:10    Temat postu:

A oto główny przeciwnik w piątym roździale naszego modu (o ile poziomki sie zgodzą)

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Oczywiście go troche pomniejsze bo moje maleństwo sie nigdzie nie mieści
Chyba zamieszcze pare screenów mojego potworka dla użytkowników
Niech wiedzą że sie coś dzieje i tak wątpi bym zamieścił kturegoś z tych
Zamieszcze kretoszczura będzie najłatwiej. Nie będe musiał tworzyć nowego zwierza!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/02/12 23:20    Temat postu:

Fajny pomysł z tym oblżymem. Fajnie by było go wykożystać w jakimś zadaniu. Np że taka "godzilla" sieje spustoszennie w dolinie i trzeba to wykończyć. Zabierało by się oddźał ludzi i trzeba by było to wykończyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/12 23:35    Temat postu:

Cytat:
Fajny pomysł z tym oblżymem. Fajnie by było go wykożystać w jakimś zadaniu. Np że taka "godzilla" sieje spustoszennie w dolinie i trzeba to wykończyć. Zabierało by się oddźał ludzi i trzeba by było to wykończyć.

Ten pomysł mi sie podoba!!!
Było by to dość łatwe!!
Ale taki niuniek głupio reaguje ma małe pole widzenia i z niektórymi modelami problem z atakiem. Z tych co teraz sprawdzałem najlepiej spisywał sie ścierwojad potrafił mnie zranić jak byłem pod jego nogami!!

Za to niezłe numery można odwalać ludziom:D Super pakier diego (chyba w następnym modzie wprowadze barbarzyńców)
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orlan
Poziomkaz



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/13 18:22    Temat postu:

Jak ty doprowadzasz ich do takich rozmiarów. Zmieniasz bodymass czy model ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/13 18:38    Temat postu:

Cytat:
Jak ty doprowadzasz ich do takich rozmiarów. Zmieniasz bodymass czy model ???


Jstnieje linijka odpowiadająca za skale wpsuje sie tylko współczyniki

Zastanawiam sie czy będziemy skalować potworki w naszym modzie?
Można by sie troche pobawić, a może wprowadzimy neurtalne kurczaki!!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Modder
Modder



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Żagań

PostWysłany: 2006/10/09 14:59    Temat postu:

kurcazki RLZ!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Gothic mod by Poziomkaz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin