Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fabuła
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Gothic mod by Poziomkaz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/02/11 22:36    Temat postu: Fabuła

Gra zaczyna się przy starej kopalni (tzn. w obozie siekacza) i zagaduje do nas jakiś Strażnik...

- Hej, ty!
- Czego chcesz?
- Ty też się buntujesz przeciwko Gomezowi?
- Eee... no chyba tak...
- Dobra masz tę zbroję i broń
- Dzięki! Dajesz mi to tak... za nic?
- Nie... idź do Syan, ona da ci zadanie...
- No dobra...

[w chatce Syan]

- Witaj! Słyszałam już o tobie...
- Bardzo mi miło cię poznać...
- Opowiedz mi coś o sobie. Jak się nazywasz?
- Ja? Eee... Dory...
- Acha. Zatem Dory... dołączyłeś właśnie do gildii buntowników... idź do Jazona, on cię wyszkoli i da ci pierwsze zadanie...
- Eee... ZADANIE?!?
- Aby zostac w naszych szeregach, musisz przejść próby...
- Jakie pró...
- Idź już!

--------------------------------------------------------

Dory - Imie głównego bohatera
Syan - Przywódczyni buntowników
Jazon - Lokalny mistrz miecza

To co napisałem to całkiem nowa fabuła... zmienia troche postać rzeczy ale jest chyba odpowiednia dla klimatu Gothic...

Zamieszczajcie Ciąg Dalszy albo własny pomysł!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/11 22:42    Temat postu:

Chej mnie napoczątku zastanawia czy robimy odzielną fabułę (mi sie troche nie chce) czy robimy mini fabółke do orginalnej kampani!!

Jeśli chodzi o dialog to może sie dopiero zaczynać w 4 rozdziale!!!
choć nie wiem!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orlan
Poziomkaz



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/11 23:06    Temat postu:

Ja jestem za fabuła wplecioną w zwykłego gothica( jak noc kruka). Z oddzielną jest za dużo roboty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/02/11 23:09    Temat postu:

w sumie to możemy zrobić tak że po drodze do Starej Kopalni możemy wejść do obozu i zagadać tak jak jest... i przez całą grę "Dory" stopniowo dowiadywał się czegoś o swojej przeszłości...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/11 23:42    Temat postu:

Przeszłości?
-Ja zamieżałem wprowadzić kontynłacje gry starym obozem!!
Można główny miejscem nowej fabuły zrobić mój obóz tylko go ulepszyć
np. Zrobić pożądną plisade. Pare nowych wież zaludnić pożądnie! (Jest tam sporo miejsca!)
Poztym zrobić pare nowych mniejsc dodać i tyle!!

Mogli byśmy napszykład wsadzić do obozu inną muzyke np. z górnego obozu bandytów z nocy kruka!
-Dodać mały obozik myśliwych
-dodać konwoje ze starego obozu do kopalni
-dodać tych łowców orków (tylko ze względu na traffixa)
-pare tekstur
-nowe zadania ale tylko dla jednej gilldi (Nie chce mi sie robić dla innych)
-pare kosmetycznych zmian.

Nie chce mi sie brać za bande quantina.

Co sądzicie!!! Myśle że to nie powinno być specjalnie trudne, ani zbyt ambitne!

Jak chcecie coś dodać czy coś zmienić piszcie, jak nie to tesz piszcie

Ps. Co należy zrobić żeby panienka nastałe nosiła jakąś zbroje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/02/12 00:06    Temat postu:

Myślę ze powinniście zacząc od drobiazgu, to znaczy kilka nowych zadań. W większe wątki się nie pakujcie, bo to wymaga masy czasu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/12 00:15    Temat postu:

Spoko Bubby Damy rade!!!

Nie jest tego dużo jak sie wydaje!!

Pare nieco rozbudowanych zadań, kilka tekstur, Sporo waypointów i linijek między nimi, obóz to kilka godzin roboty!!! (Napewno będzie sporo drobnych błędów, ale....)

Jest nas trzech każdy ma sporo zapału, a w problemach technicznych najwyżej poziomkom pomożecie .

Zobaczymy co reszta poziomek powie!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/02/12 00:34    Temat postu:

Siekacz napisał:
Spoko Bubby Damy rade!!!

Jest nas trzech każdy ma sporo zapału, a w problemach technicznych najwyżej poziomkom pomożecie .


JA służe pomącą........jak bym sam nie miał co robić :P
Myśle ze jednak rzucacie się za bardzo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/02/12 01:00    Temat postu:

Cytat:
Myśle ze jednak rzucacie się za bardzo...

Dokładnie.

Siekacz, możesz mi wierzyć, wiem co mówię. Projektowałem główny wątek dla GSM, projektowałem zadania dla Moddersów i powiem Ci ze to straszna robota. Wymaga bardzo dużej kreatwności, bo inaczej buble wychodzą, a wymyślecznie czegoś na poziomie jest bardzo trudne. Do tego wykombinowanie sensownych dialogów to też nie łatwe zadanie (my musieliśmy zatrudnić do tego specjalne Dungera, który pisze dużo opowiadań.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/12 01:33    Temat postu:

Spokojnie co do dialogów mam wizje naprawde.

Z mojego obozu zrobie najniebespieczniesze miejsce w całej kolni.
Pozatym zamieżam zrobić ciekawe zadania za pomocą prostych metod
A co do nowej gildi zrobiłem obóz łowców orków, a właściwie to co po nim zostało. Naprwde straszne miejsce szczególnie nocą (wzbudza lęk). Obóz pełen orków, trupów, dymu i jednego żywego człowieka który dzielnie sie broni (nieśmiertelny). Z całą tą gildią będzie jedno zadnie.

A jeśli chodzi o mój obóz to praktycznie w skryptach nie będzi nic odkrywczego. Coś źle powiesz leżysz na glebie. To kilka naprawde prostych zadań (ale emocjonujących tak mi sie wydaje).

Nowych żyjących NPC'ów będzie co najwyżej 30 . Z czego część nie będzie miała nic senownego do powiedzenia.

Czego nie umiem to sie naucze!!
Pozatym nieźle sie bawie jak twoże Gothica takiego jakiego chciałem widzieć!!!

Mam nadzieje że moi kompani podzielają mój entuzjazm.....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siekacz dnia 2006/02/12 01:43, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/02/12 01:42    Temat postu:

Zapowiada się interesująco. Rozpisz to, opisz lokacje i postacie oraz zadania. Zobaczymy co Ci z tego wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/12 02:11    Temat postu:

napisze jedno zadanie co mi sie kręci po głowie:

Przed wejściem do starej kopalni stoi nad gorliwy strażnik, więc idąc sobie do kopalni (po liste od Jana) on ci zaczepia:
-Stój brudny psie. Nie znam cie. Po co tam leziesz
Możliwości:
1-po liste od Jana, przychodze od Diego
2-Jestem kopaczem, ide wydobywać rude.
3-Nie nigdzie, wpadłem tu przez pomyłke

odpowiedzi co do numerków

1-Po liste.......już nie żyjesz psie z nowego obozu. Myślisz że tak poprostu cie wpuszcze i ci ją dam!!! - Atak
2- No i bardzo dobrze tylko gdzie twoje spodnie idź zaopatrzyć sie wnie i wruć. Ktoś je rozdaje w obozie przed kopalnią. Te spodnie będziesz nosił do końca życia [śmiech]. Znajdź go i weź gacie wtedy włazisz!!!
3-Masz mnie za durnia, ja cie naucze....-atak

Dalej masz albo kupić w starym obozie spodnie, albo szukasz po oboziku.
Trzy osoby będzie można o to zapytać strażnika, Szefa obozu, Kopacza.

Więc pytasz a odpowiadają następująco:

Szef obozu:

-Wynoś sie z mojego pokoju świński ryju!!!

Strażnika

-Wspanialee...........Nareźcie mam na kim wypróbować mój nowy miecz [śmiech]

Kopacz

-Hej a ty już nie dostałeś spodni
-Nie jestem tu nowy
-Doprawdy, może i tak ...to masz, ale jak drugi raz do mnie przyjdziesz po Gatki to zawołam stażników, Uwielbiają sie bawić z kopaczami....
Dostajesz spodnie

To by było pietwsze zadanie w 1 rozdziale


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siekacz dnia 2006/02/12 19:55, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/02/12 10:19    Temat postu:

Za dialogi i fabułę to ja się mogę też wziąść... powiedz mi tylko jaki charakter ma mieć dany NPC a ja coś wymyślę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/12 10:22    Temat postu:

Ja chce wiedzieć czy takie coś wam odpowiada Poziomki!!!

Jak sie zgodzicie możemy sie zabierać do roboty!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orlan
Poziomkaz



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/12 10:31    Temat postu:

To zadanie może być. Nie jest trudne w realizacji powinien wystarczyć jeden krótki wieczorek. Chyba, że jak to zwykle bywa przy modyfikacjach, ze nie chce się skompilować bo brak malutkiego przecinka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Gothic mod by Poziomkaz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin