Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustalenia na temat Npc'tów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Skrypty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/25 12:32    Temat postu: Ustalenia na temat Npc'tów

W tym temacie bede pisac ustalenia na temat osob np.sila,imie
jak by cos sie nie podobalo prosze pisac posty ja edytuje swojego a waszego potem usune :twisted: oczywiscie tylko po to aby smietnika tutaj nie bylo :wink:
----------------------------------------------------------------------------------
Kupiec z zadania quentina:
Imie:"Jose"//macie lepsze to piszcie :wink:
Gildia:GIL_VLK//kopacz//obojetnie
glos:8//jak blizna
//atrybuty zaleznie od trudnosci zadania
Sila:45
Zrecznosc:35
Zycie:230
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arrogance.mds");//jak magnat
Talenty:adept 1h
Bron:Moze byc jeden z moich sztyletów//jak kazz niebedzie sie smal:wink:
Plecak:2-jablka,3-sery,2-bochenki,15-piw,20-ryzowek//reszta w kufrze
walka: fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
Co robi i gdzie:
23:30-07:00-spi(jakas chata na targowisku w s.o.)
07:00-08:00-siedzi(tam gdzie sa gobliny)
08:00-08:10-pije(alkochol)(tam gdzie sa gobliny)
//teraz mój pomysl
08:10-09:00-zatacza sie(-5sila,-50zycie)(tam gdzie sa gobliny)
//koniec mojego pomyslu
09:00-12:20idzie do s.k.(uwaga jezeli gracz jes w wiekszej odleglosci od kupca niz 150m kupiec znika i pojawia sie w s.k.)
//dzien w s.k.
00:00-17:00gada raz to z tym raz to z kim innym(s.k.)
17:00-00:00próboje wyjsc z s.k. taka sama zasada jak z wejsciem
//dalej w normalnym swiecie
17:00-17:30siedzi(kolo goblinow)
17:30-18:00pije[tak samo jak wczesniej](kolo goblinow)
18:00-23:00siedzi przy ognisku(kolo goblinow)
23:00-23:30idze do s.o. jak dojdzie to gra na lutni
//koniec dnia
//co do wchodzenia/wychodzenia z s.k.
jezeli gracz jest w poblizu zaczyna czynnosc stanie_wg.kupca jezeli czynnosc trwa wiecej niz 30(zwyklch)sekun sprawdza jeszcze raz czy gracz jest w poblizu jezeli nie wychodzi jezeli tak zatacza kolo dalej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez orcwarrior dnia 2005/08/27 10:55, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/26 11:31    Temat postu:

bubby zwracam uwage zebys sie wypowiedzial czy wszystko pasuje i jakie to ma byc zadanie na trudnosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/27 01:31    Temat postu:

orcwarrior napisał:
bubby zwracam uwage zebys sie wypowiedzial czy wszystko pasuje i jakie to ma byc zadanie na trudnosc

A kto to wogóle jest? To ten kupiec którego mamy okraść?

BTW takie rzeczy pisz w dziale scenariusz, tam bardziej się to kwalifikuje.

BTW2 słyszałeś o czymś takim jak przejżystość napisanego tesktu? Doczytanie się czegoś tutaj sprawia spory kłopot.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/27 10:57    Temat postu:

to jest przeksztalcone mniejwiecej tak abym wiedzial od razu co pisac w skryptach moze byc tak ze najpierw zamiesci sie w scenariusz potem przekonwertuje na to a na koncu wgram do moda chyba ze te ze scenariusza beda odpowiednio przejzyste i beda zawieraly wszystkie potrzebne mi inforamcje

Acha tak to ten kupiec

rozumiem ze to ci sprawilo duze problemy:
Cytat:
Co robi i gdzie:
23:30-07:00-spi(jakas chata na targowisku w s.o.)
07:00-08:00-siedzi(tam gdzie sa gobliny)
08:00-08:10-pije(alkochol)(tam gdzie sa gobliny)
//teraz mój pomysl
08:10-09:00-zatacza sie(-5sila,-50zycie)(tam gdzie sa gobliny)
//koniec mojego pomyslu
09:00-12:20idzie do s.k.(uwaga jezeli gracz jes w wiekszej odleglosci od kupca niz 150m kupiec znika i pojawia sie w s.k.)
//dzien w s.k.
00:00-17:00gada raz to z tym raz to z kim innym(s.k.)
17:00-00:00próboje wyjsc z s.k. taka sama zasada jak z wejsciem
//dalej w normalnym swiecie
17:00-17:30siedzi(kolo goblinow)
17:30-18:00pije[tak samo jak wczesniej](kolo goblinow)
18:00-23:00siedzi przy ognisku(kolo goblinow)
23:00-23:30idze do s.o. jak dojdzie to gra na lutni
//koniec dnia



dobra to po prostu przejrzyscie dla ciebie bede pisal u ciebie a tu bedzie przejrzyste dla mnie ok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Skrypty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin