Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

handel i plecak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Skrypty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/28 18:54    Temat postu: handel i plecak

Czy da się zrobić tak, by kupcy kupowali tylko konkretne towary?
To znaczy Cronos - mag wody, by kupował wyłącznie, księgi, magiczne przedmioty, runy, eliksiry itd, a nie przyjmował trofeów zwierząt, oręża itd?
Tak by nie było że przez całą grę handlujemy z jednym kolesiem i ten jest objuczony towarem jak jakiś muł. Oczywiście kądy kupiec bez problemu przyjmował by też rudę.

Druga rzecz, to czy da się pożeszyć menu plecaka oraz menu handlu poszerzyć o kilka kolumn? To to strasznie nie wygodne, jeśli mamy dużo przedmiotów to często trudno jest cokolwiek znaleźć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/09/09 20:22    Temat postu: Re: handel i plecak

Bubby napisał:
Czy da się zrobić tak, by kupcy kupowali tylko konkretne towary?
To znaczy Cronos - mag wody, by kupował wyłącznie, księgi, magiczne przedmioty, runy, eliksiry itd, a nie przyjmował trofeów zwierząt, oręża itd?
Tak by nie było że przez całą grę handlujemy z jednym kolesiem i ten jest objuczony towarem jak jakiś muł. Oczywiście kądy kupiec bez problemu przyjmował by też rudę.

Druga rzecz, to czy da się pożeszyć menu plecaka oraz menu handlu poszerzyć o kilka kolumn? To to strasznie nie wygodne, jeśli mamy dużo przedmiotów to często trudno jest cokolwiek znaleźć.

jak bym umial to bym zrobil
jest pare rzecy których (chyba) nie da sie zrobic np.pogoda,eqwipunek,i pare bajerow ktore by sie przydaly(ale ich nie ma {fajne emotion ikony })
EDIT:
Próbowalem jedyne co sie da zrobic(i to tylko na jakieś 80%)to akcje typu dajesz mu określoną ilość danego przedmiotu wtedy handlarz wykonuje daną funcje

Acha zawsze można zrobić tak aby handlarz"kasował" rzeczy które nie pasują do jego profejsi np. wojownik kasuje runy po skonczonym handlu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Skrypty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin