Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Ogólne założenia fabularne]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Scenariusz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 05:06    Temat postu: [Ogólne założenia fabularne]

---------------------------------------

Banda Quenitna
Zajmują się kłusownictwem i okradaniem karawan i kupców z innych obozów. Ponieważ tylko Quentin ma imię, pozostałym NPC będzie trzeba nadać jakieś imiona i funkcje, jak kupiec czy trener. Obóz bandy nie jest gildią, ale mają organizację jak w obozie. Noszą oni zbroje szkodników "dla niepoznaki". Po za tym Quentin kiedyś należał do Nowego Obozu, ale odszedł, bo nie podobały mu się zasady. W swojim obozie każdy robi co che i kiedy chce. Każdy martwi się o siebie.

//dobra ale trzeba dodac jakas specjalna reakcje jezeli bezi bedzie z n.o.
-dop. orcwarrior



Zadania:
-"Chata Fiska" okraść chatę Fiska w SO gdy ten będzie spać i przynieść cenny przedmiot z jego chaty.

-"Zapasy" upolować zwierzyny i przynieść 20 sztuk mięsa, oprócz tego kupić lub ukraść 10 bohenków chelba, 10 jabłek, 6 butelek wina i 6 butele piwa. Zleceniodawca nie da kasy, więc taniej będzie to wszystko ukrać, naprzykład z magazynu w Starym Obozie.

-myśliwy z bandy Quentina ma problem z wilkiem który mu podjada zwieżynę. Nie jest to zwykły wilk, bo normalne wilki nie zabijają dla zabawy. Mamy go jak najszybciej zgładzić. Tu może być to czarny lub szary wilk, 2x mocniejszy od zwykłego.

-"Obnośny handlarz" Pobić i okraść handlaża który co parę dni kursuje między Nowym Obozem, Starym obozem i Starą kopalnią. Zwykle robi sobie przerwy na odpoczynek przy ognisku gdzieś w połowie drogi. Łupy odnieść Quentinowi.

-Jeden z członków bandy, Kuntz, złodziej wpadł. Znajduje się nieopodal SO, gdzie trzymają go jeden cień i jeden strażnik. Mamy zabrać Krótkiego i wyrudzyć na ratunek. Kuntz leży na ziemi pobity i nie przytomny mamy pobić ludzie z SO, ale nie zabić. Wtedy obudzić Kuntza i zabrać do obozu Quentina.



-----------orc------------------------
Dobrze by bylo zebacze zastapic np. kasaczami :!:
A Aidan mógl by nas nakierowac do obozu quentina
---------------------------------------

4 przyjaciele

Pod koniec gry, Diego, Milten, Lester i Gorn mają się spotkać w "ich stałym miejscu spotkań". Zadanie przewiduje dotarcie na to miejsce i pogadanie ze wszystkimi o dotychczasowj sytuacji.
przeszukać dokładznie wszelkie info w grach na temat miejsc spotkań//co do spotkania.... moze gdzies w poblizu orkowe cytadeli(najpierw rozmawiaja o starym obozie nowej kopalni potem kieruja wzrok na stary oboz)-dop.orcwarrior


---------------------------------------

Obóz sekty

-Na bagnach jest tajemnicza kapliczka.

a) zniewolony w kapliczce duch nie może się uwolnić, należy mu pomóc.

b) kapliczka ściąga do siebie węże błotne, by te nie zbliżały się do obozu, niestety jej źródło mocy już się wyczerpuje. Należy je odnowić.




---------------------------------------

Stary Obóz

2 zadania mające na celu awansować nas do rangi umożliwającej noszenie ciężkiej zbroji strażnika.

-Thorus zleca nam rozwiązanie sprawy zabójstwa jednego z cieni. Jego ciało znaleziono w nocy w zewnętrznym pierścieniu. Nikt nic nie widział, ani nie słyszał. Musimy popytać ludzi, przekupić kogo trzeba. Ciało przeniesiono do zamku. Przy ciele znajdujemy pierwszą wskazówkę.
-


Postaram się rególarnie uzupełniać wpisy i dodawać nowe opisy, oraz dialogi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bubby dnia 2005/08/27 19:38, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 08:06    Temat postu: Re: Pierwsze materiały

orc napisał:

Dobrze by bylo zebacze zastapic np. kasaczami :!:
A Aidan mógl by nas nakierowac do obozu quentina

No, to się rozumie samo przez się Mało kto przejdzie tamtędy w pierwszym rozdziale, jeśli nie zrobimy paru zmian.

BTW kto to Aidan?

BTW2 nie edytuj mojich postów, tylko odpisuj na nie, bo mogę nie zauważyć że coś dopisałeś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 08:37    Temat postu:

Aidan to ten szkodnik/myslywy ktory ma swoja chatke nieopodal chaty cavalorna(aidan ma chate blizej n.o.)


jeszcze moje wszystkie dopisy:

Cytat:
//cholernie trudne zadanie samo znalezenie chaty fiska w n.o. to cud(dobrze kombinujesz )-dop.orcwarrior



//dobra ale trzeba dodac jakas specjalna reakcje jezeli bezi bedzie z n.o.
-dop. orcwarrior



//co do spotkania.... moze gdzies w poblizu orkowe cytadeli(najpierw rozmawiaja o starym obozie nowej kopalni potem kieruja wzrok na stary oboz)-dop.orcwarrior


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez orcwarrior dnia 2005/08/24 08:42, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 08:38    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Aidan to ten szkodnik/myslywy ktory ma swoja chatke nieopodal chaty cavalorna(aidan ma chate blizej n.o.)

A tak, już wiem. OK, mi się pomysł podoba. Fajnie by było gdyby koleś móg by nas zaprowadzić na miejsce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 10:17    Temat postu:

Bedzie sie dalo zeby aidan nas tam zaprowadzil nie ma problemu gorzej z tym swicidelkiem na bagnie
hmmm... :idea: a moze bys wymyslil jakas historyjke ja bym mogl dac animacje ze kogos tam teleportowalo co ty na to :?:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/26 05:48    Temat postu: Re: Pierwsze materiały

Orcwarrior napisał:

Banda Quenitna
Zajmują się kłusownictwem i okradaniem karawan i kupców z innych obozów. Ponieważ tylko Quentin ma imię, pozostałym NPC będzie trzeba nadać jakieś imiona i funkcje, jak kupiec czy trener. Obóz bandy nie jest gildią, ale mają organizację jak w obozie. Noszą oni zbroje szkodników "dla niepoznaki". Po za tym Quentin kiedyś należał do Nowego Obozu, ale odszedł, bo nie podobały mu się zasady. W swojim obozie każdy robi co che i kiedy chce. Każdy martwi się o siebie.
//dobra ale trzeba dodac jakas specjalna reakcje jezeli bezi bedzie z n.o.

Myślę że reakcja nie jest konieczna. Zgodnie z założeniem, bohater zaprzyjaźnia się z nimi, zanim przyłączy się do któregoś z obozów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/12/09 20:44    Temat postu:

Co do tego ducha na Bagnach to nie można go zastąpić szkieletem magiem(może uda sie go w grac z jakims dodatkowym efekteem(jak prz magi[kula ognia bryła lodu dla przykładu])

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/12/24 14:46    Temat postu:

Post pod postem sorki wielkie:P
Przechodze do rzeczy:

Z powodu ze chcemy dodac trudniejsze zwierzaki i grupy broni to po
"1"Trzeba tez dodac jakeś utrudnienie dla magów(myslałem o czyms takim jak siła ducha czy intelegencja im wiecej tego mamy tym wieksza szansa na rzucenie zaklecje jezeli jednak nie mamy tego za duzo to mamy np. tylko 50% ze uda nam sie rzucic zaklecie z 4kregu itp.)
"2" Z powodów wszystkich utrudnien proponuje wprowadzic tez jakies ułatwienia tu chodzi mi o np. unique typu recepta na wywar mocy orka razem z recepta jakis przedmiot alchemiczny w recepci pisze aby zmieszac go np. z solą i łojem kretoszczura a powstanie mikstura siły +5 :P,dalej zauzmy znajdujemy miecz kogoś tam:P(Historia uzywany przez meznego paldyna(blah blah))niestety bron nie nadaje sie do uzytku musimy dac ja do odrestaurowania kowalowi lub samemu to zrobić

Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/12/28 20:12    Temat postu:

Co do ułatwien w grze:
Wprowadzic "wolny rynek" co do zbroi(zaleznie od humoru i czasu kazmira hełmy) chodziło by o to ze mozna kupic nowe zbroje,te które nie są charakterystyczne dla gildi( uzycie zbrój z G2 i NK) juz w pierszym rozdziale jednak takowe zbroje nie były by tanie

Co wy na to???
(Nalegam aby scenarzysci się wypowiedzieli co do tego postu i poprzedniego)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/12/28 20:55    Temat postu:

Jestem za. Ale byle nie było za dużo ich typów. Można by wręc zrobić jakiego rzemieślnika któy by je robił. Były by to 3 typy zbroii. Lekka, jak zbroja ze skóry zębacza, średni i ciężka, z tym ze ciężka nie była by tak "mocna" jak tradycyjne "ciężkie".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/12/29 14:42    Temat postu:

Hmm a może jednak 4 zbroje
Acha a co z poprzednim postem???
dla ułatwienia:
Cytat:
"2" Z powodów wszystkich utrudnien proponuje wprowadzic tez jakies ułatwienia tu chodzi mi o np. unique typu recepta na wywar mocy orka razem z recepta jakis przedmiot alchemiczny w recepci pisze aby zmieszac go np. z solą i łojem kretoszczura a powstanie mikstura siły +5 :P,dalej zauzmy znajdujemy miecz kogoś tam:P(Historia uzywany przez meznego paldyna(blah blah))niestety bron nie nadaje sie do uzytku musimy dac ja do odrestaurowania kowalowi lub samemu to zrobić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/03 21:51    Temat postu:

Chciał bym zaproponować by pod koniec gry gdy mamy zwołać przyjaciół, Ci żeczywiście się spotykali.
Proponuję by spotkanie odbyło się w dolicne gdzie spotykamy Diego w G2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/04 15:14    Temat postu:

a może tutaj:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/04 15:27    Temat postu:

A jak oni się tam wdrapią jeśli któregoś będziemy śledzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/04 16:07    Temat postu:

Hmm..powinni tam wejsć bez problemu a jazeli nie to mozna dodać drabine z lewej strony szubu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Scenariusz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin