Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Fabuła] Obóz Quentina - w punktach.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Scenariusz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/27 20:04    Temat postu: [Fabuła] Obóz Quentina - w punktach.

1. Spotkanie B z Aidanem, pomagamy mu w walce z jakąś silną besią.

1a. Aidan zauważa, że to żadko zdarza się w kolonii, by ktoś komuś pomagał. Zwykle w takiej sytuacji, czeka się aż bestia zabije ofierę, po czym zabija się bestię i zbiera łupy. Pytamy go o Nowy Obóz (ma on na sobie zbroję z tego obozu), ten nam opowiada jak tam jest, ale potem opowiada o innym "nowym obozie". Ufa nam, bo mu pomogliśmy po czym proponuje, że pomoże nam się przyłączyć do tego jego innego nowego obozu.

1b. Aidan prowadzi B do obozu Quentina. Zostawia kawałem przed, po czym wraca tam, gdzie go spotkaliśmy.

2. Rozmowa ze strażnikiem. Strażnik nie zabija nas na miejscu, bo widzi że odprowadził nas Aidan. Skoro tak, to znaczy że można nam częściowo zauwać. Zleca namd zadanie, mające na celu udowodnić że można nam zaufać. Mamy przynieść mu cenny przedmiot z chaty kupca Fiska z SO (może być to jakiś posążek, lub broń).

2a. Po wykonanym zadaniu dostajemy EXP oraz pozwolenie na wejście do obozu. Za zadanie od strażnika nie ma nagrody.

3. Quentin martwi się o zapasy. Mamy pomóc je uzupełnić i przynieść 20 sztuk mięsa, 10 bohenków chelba, 10 jabłek, 6 butelek wina i 6 butelek piwa.

3a. Quentin mówi że nie ma kasy i mamy albo sami zapłacić, albo to wszystko ukraść, np w SO, z ich spichleża. [proponuję dorobić spichleż w SO, np koło chaty Snaffa- kucharza].

3b. Obojętnie czy kupimy czy ukradniemy zapasy, Quentin będzie zadowoliny. Jeśli jednak wszystko to ukradniemy, Q da nam nagrodę w postaci rudy o wartości skradzionego towaru. Jeśli kupimy, skończy się na podziękowaniach

4. Deen, myśliwy, ma problem. W lesie siedzi jakiś wilk który jest znacznie mocniejszy od innych wilków i co gorsza, zabija dla zabawy, bo po lesie znajdue sporo zabitych zwieżąt. Na pewno nie jest to cieniostwór, bo ten zjada zwierzynę prawie w całości, a po za tym, zaraz by znalazł ślady tak wielkiego stwora.

4a. Deen prosi nas byśmy pomogli mu wytropić wilka i go uśmiercić. Wilk będzie siedział w jaskini która jest na drodze między SO a obozem bandy Quentina (jest tam taka jaskinia w lesie). W jaskini, wraz z tym dużym złym wilkiem, bedzie kilka zwykłych.

4b. Po zabiciu wilka Deen da nam w nagrodę jakiś dobry łuk a do tego EXP.

5. Q chce byśmy napadli na jakiegoś handlarza który kursuje między obozami.

5a. Kupiec zykle odpoczywa on w połowie drogi między SO a NO. Mamy go pobić i okraść. Ma to być zemsta za to, jak wyrolował on jednego z ludzi Q, który mał ubić z nim interes.

5b. Za zadanie dostajemy EXP. Nagrodą jest możliwość zatrzymania towarów.

6. Q właśnie się dowiedział, że Kuntz, złodziej wpadł. Uciekał i wydostałsię z SO, ale kawałęk za mostem dopadli go ludzie Thorusa.

6a. Mamy zabrać Krótkiego i Beker'a i pomóc Kuntzowi. Wystarczy że pobijemy strażników z obozu (będą to same cieniasy). Jak tylko wstaną, to uciekną, tak szybko, jak by eliksiry szybkości wypili . Po tym jak ich pokonamy nie przytomny Kuntz oprzytomnieje i podziękuje.

6b. Q uważa że po akcji z ratunkiem Kuntza B jest godzien stać się pełno prawnymi członkiem jego bandy. Dostajemy za tem lekki pancerz Szkodnika oraz EXP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/27 21:55    Temat postu:

dobre bardzo dobre tylko nie jestem pewien co do tego skryptu ukradl/kupil (2 zadanie)chyba sie tak nie da

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/27 22:02    Temat postu:

orcwarrior napisał:
dobre bardzo dobre tylko nie jestem pewien co do tego skryptu ukradl/kupil (2 zadanie)chyba sie tak nie da

Czyli nie da się zrobić wyboru warunkowego?
Jak nie to OK, wywalmy podział i zostawimy samą nagrodę.

BTW co do spichleża. Trzeba będzie gdzieś w SO go zrobić i w jakiejś rozmowie zwrucić uwagę na to, gdzie on jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/27 22:06    Temat postu:

Bubby napisał:
orcwarrior napisał:
dobre bardzo dobre tylko nie jestem pewien co do tego skryptu ukradl/kupil (2 zadanie)chyba sie tak nie da

Czyli nie da się zrobić wyboru warunkowego?
Jak nie to OK, wywalmy podział i zostawimy samą nagrodę.

BTW co do spichleża. Trzeba będzie gdzieś w SO go zrobić i w jakiejś rozmowie zwrucić uwagę na to, gdzie on jest.

Moze o tym pól obozu gadac :wink: to sie da zrobic
ten magazyn moze byc to magazyn magnatów/strazników z ich zarciem np. tam gdzie jest ten budynek co go fletcher pilnuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/27 22:18    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Moze o tym pól obozu gadac :wink: to sie da zrobic
ten magazyn moze byc to magazyn magnatów/strazników z ich zarciem np. tam gdzie jest ten budynek co go fletcher pilnuje

Widać że nie kombinowałeś w tej grze za dużo. Budynek który pilnuje Feltcher to "wierzyczka" z której magnaci mogą obserwować walki. Wewnąt są schody prowadzące na dach, na którym sa krzesła itd.
Wejść na dach można po studni która stoii obok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/27 22:44    Temat postu:

spichlerz można by umieścić w miejscu znaznaczonym na mapie o ile nie ma tam niczego ważnego. troche by się wygląd zmienił ale pasowało by nawet pod względem bliskości wieży która mogła robić za ochrone dla spichrza.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/27 22:58    Temat postu:

kazzmir napisał:
spichlerz można by umieścić w miejscu znaznaczonym na mapie o ile nie ma tam niczego ważnego. troche by się wygląd zmienił ale pasowało by nawet pod względem bliskości wieży która mogła robić za ochrone dla spichrza.
[link widoczny dla zalogowanych]

OK, pasuje. Zrób spichleż tam, gdzie jest dziura między domami.

Wewnątrz spichleża będzie wszystko to, co tam powinno być. Dużo pieczywa w kufrach, wino i inne alkohole na półkach, po ścianach porozwiaszane suszone mięso itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dunger
Wtajemniczony
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2005/08/28 00:39    Temat postu:

A nie lepiej byłoby zrobić spichlerz w miejscu, gdzie przy wschodnim murze wewnętrznego pierścienia (od zewnątrz) jest zniszczona chata? To są takie ruiny, są idąc od miejsca, gdzie siedzą walczący na arenie w kierunku Południowej Bramy po prawej. Tam są zazwyczaj dwa chrząszcze. Jak dla mnie, to idealne na spichlerz.

I przed spichlerzem by pasowało strażnika jakiegoś postawić. W końcu inaczej Rączka by się nie nudził ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/28 08:33    Temat postu:

czyli w tym miejscu? może idą stropem tych pomysłów wymyślimy co z dalszymi dodatkowymi miejscami w SO. lepiej ustalić to wcześniej niż co jakiś czas dodawać i zmieniać

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/28 10:55    Temat postu:

Bubby napisał:
orcwarrior napisał:
Moze o tym pól obozu gadac :wink: to sie da zrobic
ten magazyn moze byc to magazyn magnatów/strazników z ich zarciem np. tam gdzie jest ten budynek co go fletcher pilnuje

Widać że nie kombinowałeś w tej grze za dużo. Budynek który pilnuje Feltcher to "wierzyczka" z której magnaci mogą obserwować walki. Wewnąt są schody prowadzące na dach, na którym sa krzesła itd.
Wejść na dach można po studni która stoii obok.

Wiem ze tam sobie magnaci obserwuja walki których nie ma ale na dole wydawalo mi sie ze jest ok 20 beczek acha ten spichlerz to chyba nie bedzie dla kopaczów no nie :?:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/28 12:00    Temat postu:

kazzmir napisał:
czyli w tym miejscu? może idą stropem tych pomysłów wymyślimy co z dalszymi dodatkowymi miejscami w SO. lepiej ustalić to wcześniej niż co jakiś czas dodawać i zmieniać

[link widoczny dla zalogowanych]

To miejsce raczej odpada. O ile nikt nie zauważył, tam jest wysypisko śmieci. A czy w pobliżu chaty Snafa (kucharza) nie ma miejsca?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/28 14:46    Temat postu:

równie dobrze można postawić spichlerz poza terenem SO ale lepiej w jakimś bardziej strategicznym miejscu. pierwszy pomysł jest OK ale może jednak lepiej będzie przenieść go do wnętrza zamku. tam jest sporo wolnej przestrzeni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/28 15:21    Temat postu:

Ale zakładamy, że zadania dla Q będziemy robić jeszcze przed przystąpieniem do którego kolwiek z obozów, a wtedy nie ma wstępu do zamku. Oczywiście jeśli nie, to zrobimy w zamku, np tam, gdzie w G2 jest więzienie w którym trzymają Gorna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/28 15:24    Temat postu:

Bubby napisał:
Ale zakładamy, że zadania dla Q będziemy robić jeszcze przed przystąpieniem do którego kolwiek z obozów, a wtedy nie ma wstępu do zamku. Oczywiście jeśli nie, to zrobimy w zamku, np tam, gdzie w G2 jest więzienie w którym trzymają Gorna.

mozna bedzie dac klucz do tych drzwi niedaleko placu handlowego i tam w tym drugim przedsionku zamienic tamten miecz na gorszy i dac tam zreszta te zapasy dobry pomysl??? :roll:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/28 15:28    Temat postu:

hyhy
zastanawiałem się, czy by nie udostępnić piwnicy, jako spichleża, ale skoro tak, to gdzie magnaci będą trzymać swój majątek?
A tam obok kowala i Sayena na zamku? Taka widząca komórka jest w ścianie (ktoś wogóle wie gdzie jest do niej klucz?).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Scenariusz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin