Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lista poprawek
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Scenariusz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 19:22    Temat postu: Lista poprawek

Tutaj dopisywać będziemy wszelkie drobne poprawki jakie należy zrobić w G1.


-dodać pochodnie na arenie, tak by w nocy była dobrze oświetlona.

-do sceny dobudować podest, by dało się na nią wejść.

-wywalić zębacze, które stoją na drodze do Obozu Bandy Quentina. Na ich miejsce wstawić słabsze gady.

-Przebudować obóz Q, by teraz na prawdę wyglądał jak obóz. Pojawi się chata, strzelnica, jaskinia zostanie powiększona.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bubby dnia 2005/08/31 11:08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 20:17    Temat postu: Re: Lista poprawek

Bubby napisał:
Tutaj dopisywać będziemy wszelkie drobne poprawki jakie należy zrobić w G1.
-dodać pochodnie na arenie, tak by w nocy była dobrze oświetlona.

-do sceny dobudować podest, by dało się na nią wejść.

Hmm tu by byl problem bo gdy bym cos takiego zrobil mod automatycznie byB by o 29mb wiekszy albo pojsc na calosc albo obejsc sie bez tego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 20:27    Temat postu: Re: Lista poprawek

orcwarrior napisał:

Hmm tu by byl problem bo gdy bym cos takiego zrobil mod automatycznie byB by o 29mb wiekszy albo pojsc na calosc albo obejsc sie bez tego

No tak, ale jak w takim razie grajki będą włazić na scenę? No chyba że mają grać cały dzień lub gdzie indziej.
Nie wiem czy zauważyłeś, ale na scenę nie da się nawet wdrapać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 21:16    Temat postu:

Dobrze zajme sie tym podestem swiatlem na arenie jak i malym obozikiem dla naszego klupca :wink:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 21:22    Temat postu:

orcwarrior napisał:
malym obozikiem dla naszego klupca :wink:

A no właśnie. Gdzie on mógł by mieszkać?

Może kupca umieścimy tak gdzie jest Aidan, a Aidana posadzimy przy obozie myśliwych przy rzece. Tam nad jaskinią gdzie siedzą kretoszczury. Co ty na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 21:24    Temat postu:

A moze by tak aby utrudnic zadanie z kupcem ów kupiec mieszkaB by w tej jaskini pod wodospadem :twisted:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 21:28    Temat postu:

orcwarrior napisał:
A moze by tak aby utrudnic zadanie z kupcem ów kupiec mieszkaB by w tej jaskini pod wodospadem :twisted:

A jak będzie wnosić towary??
Pamiętaj że to kupic, musi być mobilny, poruszać się tylko po szlakach i odpoczywać w bezpiecznych miejscach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 21:32    Temat postu:

Bubby napisał:
orcwarrior napisał:
A moze by tak aby utrudnic zadanie z kupcem ów kupiec mieszkaB by w tej jaskini pod wodospadem :twisted:

A jak będzie wnosić towary??
Pamiętaj że to kupic, musi być mobilny, poruszać się tylko po szlakach i odpoczywać w bezpiecznych miejscach.

Tak ale z drugiej stony to dobre schronienie przed bandziorami(do czasu :wink: )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 21:35    Temat postu:

orcwarrior napisał:

Tak ale z drugiej stony to dobre schronienie przed bandziorami(do czasu :wink: )

Niby tak, ale po co?
To jeszcze jedna propozycja. Aidan zostaje gdzie był, a kupiec będzie tam, gdzie są gobliny, na drodze SO>NO którą idziemy z Mordragiem, tuż przed mostem obok wodospadu z jaskinią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/24 22:35    Temat postu:

pamiętajcie że zrobienie jakiejś nowej dziury gdzie mogłyby się chować niektóre postacie nie będzie trudne. jedynie kwestia małej modyfikacji gotowej przecież siatki terenu. jest to zdecydowanie łatwiejsze niż np robienie całej takiej siatki od nowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 22:47    Temat postu:

kazzmir napisał:
pamiętajcie że zrobienie jakiejś nowej dziury gdzie mogłyby się chować niektóre postacie nie będzie trudne. jedynie kwestia małej modyfikacji gotowej przecież siatki terenu. jest to zdecydowanie łatwiejsze niż np robienie całej takiej siatki od nowa.

Ale po co, skoro taki obozowisk jest cała masa? Na trasie SO>NO>Stara kopalnia są co najlnie 3 takie miejsca. Można je wykożystać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/25 21:12    Temat postu:

mam pytanie w sprawie czasu rozpoczęcia rozgrywki. czy dzieje się przed pojawieniem się bezimiennego czy po jego przybyciu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/25 21:28    Temat postu:

kazzmir napisał:
mam pytanie w sprawie czasu rozpoczęcia rozgrywki. czy dzieje się przed pojawieniem się bezimiennego czy po jego przybyciu?

Traktuj naszego moda jak patch, który dodaje kilka nowych zadań, zmienia tekstóry, poprawia buble autorów i ogólnie umila rozgrywkę.
To tak jak te 350MB patcha które wydał Techland kilka miechów po polskiej premierze Chrome.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/25 21:48    Temat postu:

staram się jakoś uzasadnić poprawki architektoniczne które chciałbym wprowadzić. np mod dzieje się jakiś czas po G1 np mieszkańcy SO obudowali obóz po ataku smoków i dzięki temu architektura może być bogatsza itd. ale oczywiście skoro to mod równie dobrze można założyć że poprostu wszystko lepsze bez żadnej konkretnej idei.


OK zgadzam się, a chrome to straszny złom


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kazzmir dnia 2005/08/25 22:00, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/25 21:58    Temat postu:

kazzmir napisał:
staram się jakoś uzasadnić poprawki architektoniczne które chciałbym wprowadzić. np mod dzieje się jakiś czas po G1 np mieszkańcy SO obudowali obóz po ataku smoków i dzięki temu architektura może być bogatsza itd. ale oczywiście skoro to mod równie dobrze można założyć że poprostu wszystko lepsze bez żadnej konkretnej idei.

Z tego co widzę to historii Chroma nie znasz.

Jakieś 2 lata temu polska firma wyprodukowała i wydała pierwszego polskiego shootera z prawdziwego zdarzenia, o nazwie Chrome.
Autorom wyraźnie zabrakło czasu na beta tesy, bo było w niej więcej bugów niż w obu Gothic'ach razem wziętych. Gracze jakoś to przeżyli.
Pół roku puźniej Techland wydał Chrome na zachodzie, wprowadzając już wszystkie poprawki, dzięki czemu gra chodziła jak marzenie, a niezadowolonym polskim graczom dali 350MB patcha, który zupełnie odmieniał grę. Zmienili ogromne ilości tekstur, poprawili działanie silnika z różnym sprzętem z którym się gryzł. Nawet fabułę lekko przerobili.

Myślę że z twojimi zabawami z architektórać, powionno być podobnie. To po prostu patch, któy wprowadza poprawki na będy i przeoczenia autorów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Scenariusz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin