Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lista poprawek
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Scenariusz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/25 22:29    Temat postu:

1. co wy na to żeby dodać niewielkie targowisko przed wejsciem do SO zaraz za mostem.
2. rozwinąć miejsce z punktu 5 na tej czeskiej mapie [link widoczny dla zalogowanych] o ile pamiętam oprócz jakiś książek i masy kościotrupów nie było tam niczego ciekawego. fajne miejsce ale nie wykorzystane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/25 22:40    Temat postu:

kazzmir napisał:
1. co wy na to żeby dodać niewielkie targowisko przed wejsciem do SO zaraz za mostem.
2. rozwinąć miejsce z punktu 5 na tej czeskiej mapie [link widoczny dla zalogowanych] o ile pamiętam oprócz jakiś książek i masy kościotrupów nie było tam niczego ciekawego. fajne miejsce ale nie wykorzystane

1. Raczej nie. Targ jest w SO tam gdzie siedzi Fisk i Dexter. Więcej nie potrzeba.

2. Jeśli wykombinujesz tam coś naprawdę fajnego, to jestem za. Pamiętej jednam że tam dostaje się zadanie serii chromain, więc szkielety muszą zostać. Wieża wichrów, jest opuszczona i lepiej by tak zostało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/29 12:51    Temat postu:

pamiętacie może wieżę zaraz po wejściu na teren zajęty przez orków, zaznaczyłem ją na mapie 2 w kółku. można by z niej zrobić strażnice orków. niech nie łażą bez sensu. w środku moga być skrzynie z kasą i uzbrojeniem

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/29 13:04    Temat postu:

Jestem za. Te wieże to dobry pomysł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/31 11:13    Temat postu:

Wczoraj gdy forum nie działało, ja i Kazzmir ustaliliśmy że można by było przy okazji przebudować obóz Quentina, to nasza rozmowa:

Cytat:
Bubby (30-08-2005 10:49)
Co do grafiki w naszym modzie, to właśnie uświadomiłem sobie, że w obozie Q nie ma żadnych zabudowań. Jest kilka namiotów, strzelnica dla łuczników i jakaś maleńka jaskinia. Może by to jakoś przebudować?
Kazzmir Praca (30-08-2005 10:50)
co gdzie to jest? ten obok trola?
Bubby (30-08-2005 10:50)
tak, tam jest obóz Quentina, trzeba by go trochę "poprawić"
Kazzmir Praca (30-08-2005 10:50)
aha no to dzisiaj go deko ulepsze, masz już jakiś pomysł?
Bubby (30-08-2005 10:52)
tak
Kazzmir Praca (30-08-2005 10:52)
strzelaj
Bubby (30-08-2005 10:56)
mają oni tam taką małą jaskinię. Można by ją powiększyć, by składała się z kilku komór. Tam Q i jego banda trzymali by cieniostwora. Monster był by ich obozową maskotką i strzegł by ich skarbca. Kasy by tam dużo mnie było, ale pilnować ktoś tego musi.
Na zewnątrz postawi się dużą jedno piętrową chatę składającą się z kilku izb. Wewnątrz był by "pierdzielnik" tak jak by tam nikt nie sprzątał od b.dawna. Na tyłach chaty było by ogrodzenie w ksztaucie prostokąta, gdzie była by strzelnica. (obrodzenie pod to, by kogoś przypadkiem nie postrzelić). Na tej strzelnicy użędował by obozowy łuczarz.
Można z boku zrobić gdzieś studnię. Jeśli chcesz, to mogę narycować jakiś ogólny plan jak by to wszystko miało wyglądać.
Kazzmir Praca (30-08-2005 11:00)
no spoko przyjemnie brzmi, jak cos mi jeszcze wpadnie do głowy to tez dodam od siebie, plan bardzo chetnie
Bubby (30-08-2005 11:03)

to tak na mniej więcej, bo nie pamiętam dokładnie jak to tygląda, ale powinno wystarczyć.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/31 19:13    Temat postu:

no to tak. kłopoty związane z brakiem czasu i inne spowodowały że nie skończyłem dzisiaj. jutro pewnie mi się uda zrobił obóz Q. zmiany które będą:
- nowy domek całkiem przestronny żeby kołki z jego bandy mogły tam spać i pić
- nie będzie powiększonej jaskini nie bardzo wiem jak się do niej zabrać wszystko jest za małe i wogóle, zamiast tego będzie spora wzmocniona zagroda dla cieniostwora.
- strzelnica będzie
- brama wejściowa do obozu wzmocniona
- przerobione wieże
jeżeli macie jakieś fajne pomysły strzelać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/31 19:40    Temat postu:

Skoro jaskinia będzie nie przerobiona, to z cieniostwora też raczej zrezygnujemy. A w zagordzie można by umieścić jakieś zwierzęta. Nie wiem czy się da, ale może są owce w G1? Jeśli nie, to wstawi się tam kretoszczury :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/04 14:21    Temat postu:

Co do tej jaskini to PB planowało coś tam dodać bo jet ona w dość dziwny sposób zawalona napewno chcieli coś tam dodać ale nie dodali..pewnie z tego powodu cały oboz Q nas atakuje...
@Bubby
Da sie dać aby zwierze było neutralne dam mu gildie szkodnik:P
@Kazzmir
Hmm ten domek wg. nie powinien być domkiem ja bym tam zrobił karczme a jaskinie leeko powiekszył(dał bym tunel w dół) i tam bym zrobił b.duża jaskinie w której to wiekszość nocuje czy to przy ogniskach ,w łóżkach w gl. jaskini lub w własnych pokojach(mini jaskinie) gdzieś tam powinien mały skaqrbiec z łupami do którego można by się dostać po rozszyfrowaniu jakiś pułapek ,czy znajdując klucz w centrum terytorium orków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/23 21:11    Temat postu:

do poprawek dorzucamy spotkanie przyjaciuł miejsce spotkania (do omówienia) wstępnie nad wejściem do starej kolapni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/29 20:11    Temat postu:

Dodać przed starą kopalnią "więcej życia".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Scenariusz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin