Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Ogólnie]Rozszerzenia plików Gothic

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Tutoriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/02/07 22:29    Temat postu: [Ogólnie]Rozszerzenia plików Gothic

Teraz napsze troche o rozszerzeniach gothicowych plików:

_________________________________________________________
Animacje

_________________________________________________________
-*.asc-Również bryła tym razem animacja można ja exportować/importować za pomąca 3dsmaxa Zapisywane są w folderze Anims są to gł animacje ruchu postaci potworów także zbroje itp.

-*.man-ModelAnimation czyli cześć skompresowanego pliku .asc(animacja)

-*.mdh-ModelHierarchy jest to skompilowany plik .asc(patrz również mdm mds , man mdl)

-*.mdl-???-prawdopodobnie inny typ bryły skompilowanej animacji(możliwe ze z G2)

-*mdm-ModelMeshes czyli bryły skompilowanych animacji
_________________________________________________________
Bryły

_________________________________________________________
-*.3ds.-Bryła statycznego obiektu mozna exportować i importować ten format za pomąca min. 3ds max'a(takze zmodeler) pliki te zapisawe są gł. w folderze meshes np. jakiaś bryła miecza,krzaka,drzewa

_________________________________________________________
Muzyka

_________________________________________________________
-*.dls-Download Able Sound Level I Są to bibloteki z instrumętami i dzwiękami muzyki z gry

-*.sgt-SeGmenT dile czyli plik w którym to zapisane są poszczególne scieżki muzyczne(Folder Music)

-*.sty-Style File jak nazwa wskazuje plik zawierajacy styl muzyki czyli jakie instrumęty czy dzwięki występuja w plikach .sgt(określone tu instrumęty są zapisane w plikach .dls)

_________________________________________________________
Skrypty

_________________________________________________________

-*ustawienia konfiguracyjne-Plik z ustawioną konfiguracją dot uruchamiania moda

-*.d-pliki z skryptam gothica w jezyku Deadalus jest w nich określone najwiecej i można za pomąca nich zmienić prawie wszystko co jest w grze

-*.dat-skompilowane pliki .dat(z plików .d)dodaje się je do modów

-*.mds-ModelScript czyli skrypty tym razem tworzone osobnie nie z pliku .asc zawierają one wszytko o animacjach kiedy pierwsza/ostatnia klatka jaki plik itp.

-*.src-(prwdp.SouRCe)są to pliki które wskazują które pliki .d będą brane pod uwage przy komplikacji do pliku .dat


_________________________________________________________
Pozostałe

_________________________________________________________
-*.zen -Pliki zawierąjące pełny świat

_______________
Prawa autorskie
Zabrania się kopiowania całosci czy częsci tej wiadomosci do celów własnych jeżeli chcesz skorzystać z tej wiadomosc uzgodń to z jej twórcą
_________________________________________________________
KONIEC ,BRAK JAKIŚ ROZSZERZEŃ...NAPISZ!!!
_________________________________________________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Tutoriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin