Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Amatorski mod...
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Gothic mod by Poziomkaz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/07 16:58    Temat postu: Amatorski mod...

No więc Trafix zabieramy sie do roboty.

Pisz co ci sie tam uda zrobić i co wymyślisz.
Dobra!! Zamieszczaj sceenery !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/02/07 17:01    Temat postu:

No jak tylko coś zrobię to zapodam Screeny... postaram się zrobić też coś w 2D...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/02/07 17:06    Temat postu:

zapowiada się coś ciekawego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/07 17:15    Temat postu:

Chyba tak!

Traffix To co sądzisz o konwojach z kopalni do starego obozu?
Wyśle ci world.zen na skrzynke Jurtro Czy pojutrze tylko zamieszcze wszystkie potrzebne waypointy i te żółto czzerwone strzałki!
Dzisiaj chyba zamieszcze scenery z ostatecznej wersji obozu.

Nie będziemy czekać na polskie skrypty. Później skrypty sie przerobi.(to najmniejszy problem)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/02/07 17:26    Temat postu:

Może być nawet ciekawie...pozyjemy zobaczymy
Cytat:
żółto czzerwone strzałki!

To się Freepoint zwie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/07 18:03    Temat postu:

Dobra scenery z kosmetycznych zmian obozu:

Domek jurz raczej taki zostanie
[link widoczny dla zalogowanych]

Wprowadziłem kucharza
[link widoczny dla zalogowanych]

U dowódcy garnizonu panienka ma dodane odpowiednie funkcje (czyli to co powinna robić )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No i chłopaki wieczorami zamiast gadać i palić siedzą se przy ognisku
[link widoczny dla zalogowanych]

Traffix jak zamierzasz bawić sie w tekstury może zmienisz troche barwy zboi Grd_Armor_I

Napisz co myślisz i co chcesz zmienić!


PS.
A właśnie szukamy chętnych na użyczenie swego imienia lub ksywki następującym postaciom:

-kucharz
-trup szkodnik przed bramą
-panienka co tańczy
-Kopacz (w klatce)
-i jescze jedna ofiara

Zgłoszenia prosze wysyłać wraz z Cv i list motywacyjny na adres forum!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/02/07 18:11    Temat postu:

Hym skoda tylko ze oboz jest z straznikami nie lubie ich ale to bardzo mało nieważne jako lubie szkodników to zamawiam Trupa szkodnika ;P
A teksture GRD_ARMOR_I zaraz podeślę jakąś...czerwone barwy???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/02/07 19:04    Temat postu:

No bardzo fajny obóz... ja postaram się do czwartku załatwić tego winXP to zacznę prace nad tym Placem wymian i chatką Cavalorna...

A teraz imiona...

Cytat:

kucharz

Może Dwain?
Cytat:

trup szkodnik przed bramą

hmm... Davin
Cytat:

panienka co tańczy

Niech będzie Gia
Cytat:

Kopacz (w klatce)

Kain
Cytat:

i jescze jedna ofiara

Bruno

Imiona wymyślone na poczekaniu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez traffix dnia 2006/02/07 19:08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/07 19:05    Temat postu:

Ok to jak byś mógł to podeślij mi tą zbroje

Orcwarrior a co do martwego szkodnika to nie wiem czy masz wymagane do tego kwalifikacje... Nie wiem czy sie na to nadajesz, masz za krótki staż jako trup...

PS. Z tymi rolami to był żart.. Nie wysyłajcie mi listów na prywatną skrzynke że chcecie być kucharzem albo kopaczami w klatce , ale jeśli chcecie zostać zamieszczeni w moim modzie to zamieszczcie opis swojej facjaty, swój nick i kim chcecie być.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siekacz dnia 2006/02/07 23:54, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/02/07 19:10    Temat postu:

Kurcze... ciekawe czy Kazzmir umiałby skopiować wszystkie animacje ze "Zbroi Cienia"... bo tak to moglibyśmy wykorzystać mój twór

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niclas7
Nowy



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tczew

PostWysłany: 2006/02/07 19:18    Temat postu:

Mam pewien pomysł:
Co myślicie o odnowieniu klasztoru mnichów tam gdzie z Gornem szuka się kamienia ogniskującego. Oczywiście mnisi też by tam byli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/02/07 19:21    Temat postu:

równie dobrze można spróbować użyć modeli z G2. tam już całkiem oficialnie są zbroje i nie ma problemów z ich animacją

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/07 19:23    Temat postu:

niclas no nie wiem...
kupa roboty by była przy tym, a pozatym trzeba by było przerobić zadanie z kamieniami ogniskującymi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/02/07 19:27    Temat postu:

Nie wiem jak ty siekacz ale ja PUKI CO zamierzam zrobić tylko kosmetyczne zmiany... pare nowych npc, dodatki i inne...

Hej niclas7... być może kiedyś... myślę że przerabianie klasztoru jest powyrzej naszych umiejętności... ale mimo to czekamy na dalsze pomysły... założę o tym temat!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/07 19:51    Temat postu:

Cytat:
myślę że przerabianie klasztoru jest powyrzej naszych umiejętności

Mów za siebie traffix!!

Pomysł nie jest głupi tyle że trzeba by było usunąć epizod z tym no Gornem

a tak pozatym nawed by było fajne cos takiego:
Nie chcieli by cie dopuścić do kamienia ogniskującego bo na nim miała by być klątwa. A tą klątwą był by trol. Troche by porozwalał magów hehehe, a ty byś se go spokojnie rozwalił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Gothic mod by Poziomkaz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin