Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

modowanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Sprawy organizacyjne grupy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/24 11:58    Temat postu: modowanie

co będą obejmowały zmiany, czy także prace graficzne są brane pod uwagę w ramach istniejących obozów np wymiana modeli na ładniejsze, nowe tekstury, nowe modele drzew, dodatkowe jaskinie lub podziemia itp?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 12:09    Temat postu:

Bedziemy sie starac aby mod byl jak najmniejszy nie planujemy nowych bryl tylko okolo 20 nowych tekstur zbroi i zwierzat Kolejny mod bedzie obszerniejszy moze bedzie dodawal kawalek swiata ale na razie o tym nie myslimy 8)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/24 12:17    Temat postu:

nie chciałbym składać żadnych obietnic ale siedząc sobie w domku odpale czasem 3ds i postaram się dokonać niewielkich zmian w tym co jest. jeżeli wam się spodoba to użyjecie jeżeli nie to nie. co do tekstur to z tym jest mniej problemów podobnie jak to ma miejsce w przypadku niektórych modów do morrowinda gdzie zmianie zostały poddane tylko tekstury. z tym też chętnie posiedzę w wolnym czasie, ale niczego nie obiecuję. na pewno będzie to mniej czasochłonne niż robienie całkiem od nowa wszystkiego jak w nieszczęsnym gsm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 16:17    Temat postu:

kazzmir napisał:
nie chciałbym składać żadnych obietnic ale siedząc sobie w domku odpale czasem 3ds i postaram się dokonać niewielkich zmian w tym co jest. jeżeli wam się spodoba to użyjecie jeżeli nie to nie. co do tekstur to z tym jest mniej problemów podobnie jak to ma miejsce w przypadku niektórych modów do morrowinda gdzie zmianie zostały poddane tylko tekstury. z tym też chętnie posiedzę w wolnym czasie, ale niczego nie obiecuję. na pewno będzie to mniej czasochłonne niż robienie całkiem od nowa wszystkiego jak w nieszczęsnym gsm.

Jezeli naprawde jestes chetny to bardzo dobrze na razie zrob zamiennik np. jakiegos drzewa(lub podobne)jadyn moja prosba jest taka zeby plik byl dosyc dokladny ale zarazem zeby nie wazyl za duzo acha bez robienai nowych jaskin itp.(nowy swat za duzo wazy a my chcemy wsrod zalet miec maly rozmiar moda mam nadzieje ze mniej niz 10mb)
Milo ze zlozyles propozycje :wink:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/24 16:28    Temat postu:

orcwarrior napisał:
...jakiegos drzewa(lub podobne)jadyn moja prosba jest taka zeby plik byl dosyc dokladny ale zarazem zeby nie wazyl za duzo acha bez robienai nowych jaskin itp.(nowy swat za duzo wazy a my chcemy wsrod zalet miec maly rozmiar moda mam nadzieje ze mniej niz 10mb)
Milo ze zlozyles propozycje :wink:

co dowielkości w mb to się nie znam ile to będzie miało po skompilowaniu ale ilość poligonów w modelach potrafię dozować odpowiednio. o jaskinie to było tylko pytanie. co do wielkości nowego świata to chyba chcecie przecież bazować na starym więc raczej bardzo się nie zmieni. wielkość tekstur będzie taka sama a raczej niewielka ilość nowych modeli o ile wogóle będziecie chcieli raczej nie powiększy świata do monstrualnych rozmiarów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 19:33    Temat postu:

Ja bym się tak bardzo o rozmiar nie martwił. To co mnie najbardziej w tym momencie najbardziej niepokoji to drobiazgi. Jest tego cała masa i łatwo o czymś zapomnieć.

Co do rozmów o rzeczach technicznych, to proszę o rozmawianie o tym w ukrytych działach. Ten dział zostawmy dla opini publicznej i "prasy".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 20:14    Temat postu:

Chodzi mi o to abys nie przerabial swiata lecz same voby tzn. bryly dzew krzaki itp. zreszta bubby moze niedlugo ci specjalna czesc fora udostempni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 20:28    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Chodzi mi o to abys nie przerabial swiata lecz same voby tzn. bryly dzew krzaki itp. zreszta bubby moze niedlugo ci specjalna czesc fora udostempni

Specjalna część forum dla Kazzmira jest już dostępna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Sprawy organizacyjne grupy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin