Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Info dla wszystkich (ilu by ich nie było)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Sprawy organizacyjne grupy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dunger
Wtajemniczony
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2005/08/28 01:16    Temat postu:

Jeśli chodzi o miejsce, gdzie możnaby się spotykać, to nie ma najmniejszego problemu, abym zrobił kanał na IRCu z dostępem jedynie dla osób z teamu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/28 01:38    Temat postu:

Hmm, nie wiem czy to jest konieczne, bo jak wszystko dobrze pujdzie, to scenarzyści skończą robotę za tydzień, góra dwa. Potem do roboty biorą się skrypterzy i grafik.
Orcwarrior oszacował, że we dwóch (on i jego kumpel) zrobią wszystkie skrypty w ciągu miesciąca. Zmiany w grafice nie są jeszcze ustalone więc nie wiadomo ile mogą zająć czasu.

Nie widzę więcj jakiejś wielkiej potrzeby na stałe spotkania na chatcie. W GSMie mieliśmy spotkania, podczas ustalania fabuł gry i podobnych rzeczy. Ale przy tak mały teamie to chyba nie konieczne.

Jak co, to wyjdzie w praniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/12/09 15:11    Temat postu:

w koncu bede mial troche czasu. dostalem nowa prace lepiej platna i bede mogl zrezygnowac z wielu robot dodtkowych. jakby co to mozemy od stycznia ruszyc ostro do przodu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/12/09 15:19    Temat postu:

kazzmir napisał:
w koncu bede mial troche czasu. dostalem nowa prace lepiej platna i bede mogl zrezygnowac z wielu robot dodtkowych. jakby co to mozemy od stycznia ruszyc ostro do przodu.

Nooo nawet nie wiesz jak mnie to cieszy
Ja moge już porządnie się wziąść podczas ferii swiątecznych.
Puki co będe wprowdzał jakieś małe zmianki itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/26 15:43    Temat postu:

jeżeli macie problemy z angielskim polecam stronę [link widoczny dla zalogowanych]
ja sam na nią często wchodzę. szczególnie teraz się przyda przy kontaktach z helmutami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/29 10:22    Temat postu:

Hej, ludzie, to co z tymi nowymi drzewami!?!?! kiedy zostaną dodane do modu?

I co ze skalowanymi teksturami w G2TexturesPack? Kiedy będą takie jak trzeba?

Orc: zamiast realizować dotychczasowe plany, zabrałeś się za zwierzaki. Nie pora na nie teraz. Teraz powinniśmy dokończyć G2TexturesPack, tak jak to zakładaliśmy w pierwotnym planie.
Zwierzaki i kowalstwo będziemy robić potem!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/29 10:46    Temat postu:

Hmmm to co dadajemy do tego moda bo juz sie pogubyiłem nieskalowane tekstury i drzewa? a i świat?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/29 11:09    Temat postu:

Przecież mieliśmy robić dodatek do G2TexturesPack, w którym mają być nowe drzewa i krzaczory w G2. Szczury, wilki i inne bestie będą w G Stories!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/29 11:11    Temat postu:

Acha czyli tylko jeszcze robota w spacerze^^
Nie no co do resizowania tekstur to nie wiem czy mam czekać na kazzmira zanim podejmie decyzje usuwać szachownice czy nie:P
bo nie bede sie meczył z tym 2 razy bo musze tekstury i tak od nowa zrobic...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/29 11:21    Temat postu:

na razie usunięcie szachownicy będzie się wiązało z przerobienie każdej tekstury na ziemi a tego jest chyba całkiem sporo. różne możliwości łączenia się dróg itp. więc to później ale powstanie na pewno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Sprawy organizacyjne grupy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin