Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bardziej ogolne pytania
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Sprawy organizacyjne grupy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 08:23    Temat postu: Bardziej ogolne pytania

Czyli pare pytan:
-Jak ma sie nazywac mod :?:
-Jak ma sie nazywac modteam :?: //czy to poprostu taka tam grupka ludzi
-no i kolesnosc autorów (mi to lezy ale pytam bo moze tobie nie :wink: )
-Pozatym masz jakis plik z prawami autorskimi bo niechcialbym zeby tekstura moich zbroj znalazla sie w co 2 modzie :? :lol:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 08:37    Temat postu: Re: Bardziej ogolne pytania

orcwarrior napisał:
Czyli pare pytan:
-Jak ma sie nazywac mod :?:
-Jak ma sie nazywac modteam :?: //czy to poprostu taka tam grupka ludzi
-no i kolesnosc autorów (mi to lezy ale pytam bo moze tobie nie :wink: )
-Pozatym masz jakis plik z prawami autorskimi bo niechcialbym zeby tekstura moich zbroj znalazla sie w co 2 modzie :? :lol:

-Nie wiem jak nazwać moda, bo sporo on zmienia, a jednocześnie zmiany te są bardzo rozproszone.

-Team można nazwać "Piramide Comp."? Mam już nawet logo
Nazwę i logo dla wytwórni gier/filmów "Piramice Comp." wymyśliłem jeszcze w podstawówce i zawsze chciałem ją wykożystać

-kolejność? hmm, jak narazie to w team skłąda się z dwóch osób :P
Nie mam pojęcia jak zrobić by było sprawiedliwie, ale zdaje się że takie stanowiska, jak producent, reżyser, zcenarzysta itd są wypisywane przez nazwiskami ludzi siedzących za kulisami. Nie wiem jak zrobimy. Mi wszystko jedno
Możesz wypisać wszystkich chętnych do pracy przy modzie? Czy też team będzie się składał z 2 czy tam 3 osób?

-Z prawami autorskimi? Hmm, nie, nic takiego nie mam. Ale nic nie strji na przeszkodzie byśmy sami to napisali. czyli że autorzy zastrzegają sobie prawa autorskie do dodanych do gry zmian w postaci kodu skryptu, tekstór, modeli, nazw oraz zdarzeń fabularnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/24 08:56    Temat postu:

Dzisiaj do mnie kumpel przyjezdza chyba sie bedzie na to pisal ale jak dobrze wiem to kombinowal z kodem w 2 bedzie zawsze szybciej chyba sie zgodzi
nazwa teamu moze byc(mi pasuje bo to olewam byle by jakos brzmialo)
Daj te logo tutaj
No zamiescilem temat w zlym dziale ale juz po problemie :wink:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/24 22:46    Temat postu:

właściwie to powinnien się nazywać: jedyny polski mod do gothica który ma szanse powstać. po sukcesach gsm łatwo sobie wyobrazić że ktoś w końcu poważnie zabierze się za prace nad modem. z mojej strony jedyna przeszkoda w postaci der syna ciemności advo zniknęła i mogę spokojnie pogrążyć się w pracach nad modem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/24 23:03    Temat postu:

Nad nazwą musimy jeszcze pokombinować, ale "pierwszy polski mod do G1" od bidy może być
A jako nazwa robocza niech będzie po prostu "mod" i tyla.

Logo zorbiłem już bardzo dawno temu, jeszcze w paincie, bo nie wiedziałem wtedy że Photoshop wogóle istnieje
Wymaga zrobienia od nowa, tym razem już jak należy.

[link widoczny dla zalogowanych]

Do tych co nie bardzo łapią co to. Jest to piramida, na tle burzy piaskowej, pośród wydm. Jak by to miała być animacja, to bym ją zrobił w klimacie starych czarno białych filmów z lat '20-'30


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/25 13:26    Temat postu:

A jednak gdy bys zrobil z tego animacje i to taka porzadna to zrobil bym z tego .bik'a i walnelo by sie to podczas new game :wink:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/25 17:28    Temat postu:

orcwarrior napisał:
A jednak gdy bys zrobil z tego animacje i to taka porzadna to zrobil bym z tego .bik'a i walnelo by sie to podczas new game :wink:

No tak, ale to już trzeba by było zrobić w pełnym 3D. Niestety na 3D się nie znam, ale mogę się zająć reżyserią tego filmiku. W końcu to będzie 10 sekund animacji.

Oczywiscie wszystko zależy od Kazz'a czy będzie miał czas, by nad tym posiedzieć. Jak nie to nieszkodzi. W końcu to nasza pierwsza produkcja. Zwykła bitmapa też może być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/25 17:32    Temat postu:

co do loga dla -forum- wydaje mi się że najodpowiedniejszym by było coś co się ściśle wiąże i kojarzy z edytowaniem. a jeżeli chodzi o logo dla teamu to jak najbardziej taka krótka animacja z wiejącym piachem i piramidami nie będzie trudna do zrobienia. do robienia efektów specjalnych są pluginy do programu after effects.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kazzmir dnia 2005/08/25 17:41, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/08/25 17:36    Temat postu:

kazzmir napisał:
co do loga dla -forum- wydaje mi się że najodpowiedniejszym by było coś co się ściśle wiąże i kojarzy z edytowaniem. a jeżeli chodzi o logo dla teamu to jak najbardziej taka krótka animacja z wiejącym piachem i piramidami nie będzie trudna do zrobienia.

Fajnie było by zrealizować tą animację w stylu niemych filmów lat '20.
Czyli zbliżenie na piramidę, szybkie cofanie kadru, do tego piasek w tle, a całość czarnobiała, z zabrudzeniami jak na starych filmach. W tle dźwięk pracującego kinomatografu.

Co do loga gry, czy form, nie mam pojęcia. Narazie zostawił bym to w spokoju, chyba że ktoś z was wpadnie na jakiś pomysł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/25 17:46    Temat postu:

do loga forum dal byl siatke(chyba to sie vericites nazywa) miecz na tle zeszytu w kratke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/12/28 15:29    Temat postu:

bardziej pytanie do Bubbiego. jak już majstrowałeś przy modzie do morrowinda widziałeś już screeny z CS do oblivion?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/12/28 15:37    Temat postu:

kazzmir napisał:
bardziej pytanie do Bubbiego. jak już majstrowałeś przy modzie do morrowinda widziałeś już screeny z CS do oblivion?

eee, nie. A co już są? Chętnie popatrzę :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/12/28 15:43    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] na dole.
a druga sprawa. dopiero co powstała modyfikacja do gry ultima na enginie dungeon siege, też ciekawa rzecz.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2005/12/28 18:42    Temat postu:

No, wygląda to bardzo interesująco. Ciekaw jestem jak będzie to wyglądać w praktyce.


A pro po CS'a, Orc: jak PB robili Gothic'i? Też za pomocą tych modkitów? Jeśli tak, to ja im współczuję :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/12/28 19:01    Temat postu:

siatki nie robili w żadnym edytorze bo to poprostu niemożliwe do osiągnięcia. chyba żaden edytor terenu nie ma takich możliwości. teraz to poprostu modelowanie w maxie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Sprawy organizacyjne grupy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin