Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

edytowanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Spacer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/08/27 09:24    Temat postu: edytowanie

jak wygląda kwestia edytowania siatek. czy te które są i będą zmienione trzeba będzie od nowa w spacerze edytować pod kątem ustawiania np krzeseł, stołów, skrzyń i całej reszty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/08/27 11:05    Temat postu: Re: edytowanie

kazzmir napisał:
jak wygląda kwestia edytowania siatek. czy te które są i będą zmienione trzeba będzie od nowa w spacerze edytować pod kątem ustawiania np krzeseł, stołów, skrzyń i całej reszty?

Bede musial sprawdzic bo przyznam szczerze ze nigdy tak nie robilem :?
mam jednaknadzieje ze nie bo jak tak to ten mod bedzie sie za dlugo robil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/12/28 12:30    Temat postu:

Jedyny problem jaki może wystapic przy zamienianiu siatek to "zamarzanie" wody ale długo się z tym meczyć nie będe(aby "odmrozic" wode):P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/12/28 12:47    Temat postu:

po co zamrazać wodę skoro można zrobić ją jako stały obiekt. przy założeniu że nagle nie zamarznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/12/28 14:38    Temat postu:

Chodzi o to ze meshe po zamianie traca informacje o tym jaki maja material np. woda aby była transparentna i animowana musi miec material:water a traci go podczas zamieniania mesha
ale może coś wykombinuje.potem jeszcze się tym zajme


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2005/12/28 15:27    Temat postu:

domyslam się że zmiana będzie w czasie. więc może w jednym rozdziale tak a w drugim zamarznięta woda. tak czy inaczej wtedy wystarczy podmienić siatkę i tyle. to tak z mojego punktu widzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Spacer Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin