Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Umiejetnosci bohatera]Kowalstwo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Skrypty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/12/24 14:48    Temat postu: [Umiejetnosci bohatera]Kowalstwo

Czekam na pomysły ale nie tylko na pomysły broni ale na całe systemy kowalstwa np. wykuwanie broni kowadło,palensko,wiadro wody a ostrzenie starych broni osełka(Czekam na ocś bardziej kreatywnego )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/27 12:54    Temat postu:

Ok napisze teraz mój pomysł(bardziej jak zbiorowisko notatek to wygląda;))
Ogólnie:
Kowalstwo bedzie sie opierać gł na receptach które bedziemy mogli znaleść czy kupic ,Wykuwanie broni bedzie sie odbywało na kowadle aby wykuć broń na kowadle daje na przykład jak wyglądała by taka recepta:
Nazwa: Topór Dwureczn,Grupa Broni: 4,Wymagana Siła:60,Obrażenia:72
Materiały potrzebne do przygotwania:
-3 rozgrzane stale(180)
-1 rozgrzane ostrze(80//topór 1 sieczny to ma być
-1 długi kij(150)//Broń 2h to długi:)
-1 przetopiona ruda(100)//Kowal Wąż może ją przetopic,można też kupic
Koszty:510
Sprzedaż:566
Przygotowanie:
Połaczyć wszystkie wymagane przedmioty na kowadle.
Wymagane:
-Siła:45//Aby utrzymać szczypce;)
-Zręczność:50//Aby broń nie była zbyt kwadratowa
-1 szczypce
Powodzenie 100% przy [&Wymagana siła Tworzonego przedmiotu=60] Umiejętności kowalskich //nie dotyczy Materiałów

-Mistrz Kowalski Muahard Srebna pięść z Varantu
Teraz 1 recepta przedmiotu
Przetopione żelazo(200)//Potrzebne do tworzenia maczug
-25 bryłek rudy żelaza(50)//Gomez ma duzo tej rudy-dostaje od robala
-koszt:50
-Sprzedaż:66
Przygotowanie:
Wystarczy przetopic 25 sztuk bryłek rudy żelaża,lub poprosić o to kowala który umie przetapiać
Wymagane:
-Siła:20
-Zręczność:30
-Szczypce
Powodzenie 100% przy 40: umiejętności

-Kowal Harad z Khorinis
EDIT:
Dokoncze zaraz;)
Bedzie można wykuc wszystkie bronie zajmie to troche czasu(jesli chodzi o skrypty ale jezeli dołaczył by Orlan to poszło by 2x szybciej)
________________________________
Co to jeszcze napisać,acha aby nie było za łatwo zarobić to wykuwanie broni zajmie troche czasu..powiedzmy-zadawane obrażenia broni*2//nie dotyczy materiałów
_______________________________
Rozgrzane stale ostrza i te nie rozgrzane wytapiało by się w ten sam sposób co normalnie w G1-aby potrafic to zrobić wystarczy podstawowa nauka o kowalstwie
_______________________________
Kazdy procent nauki o kowalstwie kosztuje 1 Pn-można sie tez podszkolić cwicząć
_______________________________
Acha bedzie też można znaleść i kupić ksiegi o kowalstwie które będą zawierały wiecej niż 1 recepta(np. w wraku statku na plazy z ognistymi jaszczurami-ksiega z receptami "bronie połodniowców"(Maczety;)))
_______________________________
Jakieś pytania to piszcie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/27 16:55    Temat postu:

hmm, podoba mi się to. Kowalsto było by dostosowane do etapu gry. Tak więc np w cmentarzysku orków moża umieścić kartę z receptą na jakiś dobry topór.
Innym razem można by dostać przepis od kowala w obozie. Ten sam by nas zaczepił w odpowiednim momencie.
Potem pomyślę nad bronią którą można by wykożystać do kowalstwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/27 17:16    Temat postu:

Acha wpadłem na coś dajmy przykład:
Idzie sobie bezi obozem z nowo nabytymi umijetnosciami kowalskimi(powiedzmy 10%)nagle zaczepia go skodnik:
Szkodnik:-Hej ty
Bezimienny:-Kto ja?
S-Tak ty,słyszałem że jesteś kowalem
B:-i co w związku z tym?
(skrypt bada umiejętnosci kowalskie[dokłądność 10%] i potem losuje jedną z 5-9 mozliwych broni)
S:Wykuł byś dla mnie broń %nazwa broni dam ci recepte a za wszystko zapłace #wartość broni/2 i dodam jeszcze recepte na nią
(Wyskakuje napis na ekran z wymaganiami do utworzenia bron np.wymagana siła-20 zreczność-25 i Powodzenie 100% przy 20% umiejetnosci kowalskich)
S:-To jak zgadzasz się?
B:-Tak/Nie
B:-Tak
S: W takim razie daje ci dwa dni ,pózniej może spotkać cię niemiła niespodzianka w postaci moihc kolegów....
B:-Spokojnie zdąze,,,

To by był też nowy sposób na pozyskiwanie recept
No i dało by sie też dać pare unique juz dla immienncyh osób np.
XXX-Hej słyszałem ze jesteś kowalem,to prawda?
B-Tak
XXX-opracowałem recepte całkiem nowego materiału nazwałem go aluminium
XXX-Jest b.lekki i wydaje mi sie ze doskonale nadaje sie na strzały
XXX-Dam ci moją ksiązke która zawiera recepte na aluminium ,jak i na aluminiową strzałe
XXX:-To jak zgadzasz się?
B:-Tak/Nie
B:-Tak
S: Wróc do mnie kiedy skonczysdz ,tylko nie przeciągaj struny bo pozałujesz!!!
B:-Spokojnie.
EDIT:
Przy okazji wpadłem na nowy pomysł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/27 17:45    Temat postu:

Bardzo dobry pomysł. Myślę też że można by dodać Świstakowi (taki NPC) tego typu zadanie (najlepiej to pierwsze).
Fajnie było by też ukryć gdzieś jakąś receptę na "mega power" miecz. Ale dostęp powinen być bardzo, bardzo trudy. Można by zrobić by był to np miecz z magicznej rudy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/27 19:05    Temat postu:

"mega power" miecz.
-Czyli patrz topic wyzwanie dla kazzmira;)
a ukryc gdzie go ukryc hmm gdzies w ciezkim miejscu do tego w ukrytej skrzyni i z długim szyfrem;)
Moze gdzieś na bagnach?? myśle ze błotne eze to mocni straznicy do tego pare szkieletówa skrzynia ukryta w krzakach miedzy dzrewami...
EDIT:
Dobra teraz czekaja mnie testy-nie kowalstwa ale ogólnie czy to wypali fajne by było to drugie bo mozna by nabijac Exp w nieskonczoność(zadania mozna by dostac w odstępach 1 dniowych [np.])


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bubby
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wawa

PostWysłany: 2006/01/27 19:41    Temat postu:

"Mega Power miecz dwuręczny" - miecz wykonać można tylko z jednekgo, dużego fragmentu magicznej rudy (do kupienia w starej kopalni za 5000 bryłek).
Do tego potrzebne będą, elikir szybkości, 6 najmozniejszych ziel leczenia (może potem wymyślę jeszcze jakieś skłądniki). Lepszy od tego miecza będzie już tylko Urizjel.

Wymagania: siła 80

Możliwości: siła 85 zadanie obrażenia 120


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Skrypty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin