Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustalenia na temat NPC'tow(tym razem dla normalnych ludzi)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Scenariusz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/10/14 19:19    Temat postu: Ustalenia na temat NPC'tow(tym razem dla normalnych ludzi)

//oznacza komentarz
Kupiec z zadania quentina:
Imie:"Jose"//macie lepsze to piszcie :wink:
Gildia:GIL_NON//czyli brak
glos:jak blizna
//atrybuty zaleznie od trudnosci zadania czyli scenarzysci musza najpierw to ustalic
Sila:45
Zrecznosc:40
Zycie:350
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arrogance.mds");//nasz kupiec chodzi jak magnat
Talenty:adept 1h
Bron:Moze byc jeden z moich sztyletów//jak kazz niebedzie sie smil:wink:
Plecak:2-jablka,3-sery,2-bochenki,15-piw,20-ryzowek//reszta w kufrze
walka: Walczy mniejwiecej w normie nic specjalnego ale nie tak słabo jak kopacz
Co robi i gdzie:
23:30-07:00-spi(jakas chata na targowisku w s.o.)
07:00-08:00-siedzi(tam gdzie sa gobliny)
08:00-08:10-pije(alkochol)(tam gdzie sa gobliny)
//teraz mój pomysl
08:10-09:00-zatacza sie(-5sila,-50zycie(w miejscu gdzie sa gobliny niedaleko quentina)
//koniec mojego pomyslu
09:00-12:20idzie do starej kopalni jezeli bezi jest daaleko od kupca to kupiec znika i pojawia sie w s.k

//dzien w s.k.
00:00-17:00gada raz to z tym raz to z kim innym(s.k.)
17:00-00:00próboje wyjsc z s.k. taka sama zasada jak z wejsciem do s.k.
//dalej w normalnym swiecie
17:00-17:30siedzi(kolo goblinow)
17:30-18:00pije[tak samo jak wczesniej](kolo goblinow)
18:00-23:00siedzi przy ognisku(kolo goblinow)
23:00-23:30idze do s.o. jak dojdzie to gra na lutni
//koniec dnia
//co do wchodzenia/wychodzenia z s.k.
jezeli gracz jest w poblizu zaczyna czynnosc stanie_wg.kupca jezeli czynnosc trwa wiecej niz 30(zwyklch)sekun sprawdza jeszcze raz czy gracz jest w poblizu jezeli nie wychodzi jezeli tak zatacza kolo dalej


*s.k.----stara kopalnia oczywiscie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2005/10/27 12:57    Temat postu:

Oto szablon npc scenarzysci piszcie tego sporo bo nie mam co robic propo moda

Imie:
Gildia:
glos:

Sila:
Zrecznosc:
Zycie:
mana:
Styl chodzenia
Talenty:(kregi,luk,miecz)
Bron:
plecak:

Co robi, gdzie i o ktorej:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Scenariusz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin