Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania na temat tworzenia modów
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Forum modderów gier komputerowych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ojciec redaktor
Modder
Modder



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Żagań

PostWysłany: 2006/02/15 18:50    Temat postu:

program gry jak narazie nie pozwala na helmy więc nie było potzreby dodawania ich. Dodac do gothica helmy to cholernie trudne zadanie. Aczkolwiek nie niewykonalne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce

PostWysłany: 2006/02/15 18:54    Temat postu:

Cytat:
program gry jak narazie nie pozwala na helmy więc nie było potzreby dodawania ich. Dodac do gothica helmy to cholernie trudne zadanie. Aczkolwiek nie niewykonalne


Nie pozwala powiadasz!!!
Mi sie wydaje że właśnie pozwala. Dobra sprubuje jak będe miał czas!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Modder
Modder



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Żagań

PostWysłany: 2006/02/15 19:00    Temat postu:

Siekacz, nie denerwój się. Mi chodizlo o to, że twórcy nie zamierzali i program gry tego nei uwzględniał więc tzreba będzie robić wysztko od podstaw. Modele, animacje, i jeszcze w skryptach tzra by zrobic żeby je nosić.
Wyjasnie ci może inaczej. Jeśli programowałes obiektowo to wiesz że nowe środowiska programistyczne pozwalają na twozrenie własnych obiektów, ale zeby były fuknkcjonalne to tzreba sie nieźle nababrać. A język skryptowy gothica to taki język progrmaowania obiektowego.
Rozumiesz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orlan
Poziomkaz



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/02/15 20:21    Temat postu:

Sorry, że się wtrącam, ale Siekacz ma racje. W gothicu można używać hełmów( jeszcze tego nie testowałem) zmieniając przy tworzeniu pancerza Torso na Head tak przynajmniej pisał Orc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/02/15 21:27    Temat postu:

a jasne że można... przkładem tego może być chociarz mod "MudBall"... tam jest czapa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Modder
Modder



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Żagań

PostWysłany: 2006/02/15 23:35    Temat postu:

cóz, mój błąd . Ale to dziwne skoro to takie proste to pirania tego nie wykorzystała ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/02/15 23:40    Temat postu:

lol of lol napisał:
cóz, mój błąd . Ale to dziwne skoro to takie proste to pirania tego nie wykorzystała ?

Da się i chętnie bym pokazał z tym screena ale nie mam hełmu na zbyciu
<jak ktoś ma zapał to hełm chyba powinien być w rozmiarze ok. 30,20,20 i w punktcie 0,0,0>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Modder
Modder



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Żagań

PostWysłany: 2006/02/16 00:17    Temat postu:

orcwarrior napisał:
lol of lol napisał:
cóz, mój błąd . Ale to dziwne skoro to takie proste to pirania tego nie wykorzystała ?

Da się i chętnie bym pokazał z tym screena ale nie mam hełmu na zbyciu
<jak ktoś ma zapał to hełm chyba powinien być w rozmiarze ok. 30,20,20 i w punktcie 0,0,0>


Ani razu nie powiedzialem, że się nie da Mówilem, że będzie to niezmiernie trudne, ale okazuje się, ze nie, aż takjak podejrzewałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> Forum modderów gier komputerowych Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin