Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

lokacja nr 1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/04/02 11:27    Temat postu: lokacja nr 1

czyli miejsce w ktorym zaczynamy rozgrywke. mam niewiele do pokazania poki co wiec sie wstrzymam bo nie wiedzialem co dokladnie chce zrobic. przez weekend podumalem i wyszlo mi cos takiego:
stoimy przez brama tak ze 20-30x wyzsza nic gracz, brama jest czescia masywu skalnego gory, wchodzac przez brame, roztrzaskane drzwi podziurawione itp, mur tez nie najnowszy widac na nim slady po uderzeniu pazurami. w srodku okazuje sie ze to nic innego jak olbrzymi cmentarz. cmenatrz ktory zbudowany jest na wysokosc a nie plasko. czyli mamy spora budowle wysoka z otworami na trumny, sama budowla zbudowana jest na planie okregu lub kwadraru (nie zdecydowalem co bedzie lepsze) z glownym korytarzem odchodzacym w glab gory ktory zabarykadowany jest osuwiskiem skalnym. zeby sie dostac do srodka trzeba odszukac droge poprzez kolejne tzw kwatery. sporo lazenia sporo walki wszedzie slady po pazurach, pogruchotane posadzki, wiekszosc otworow na trumny zamknieta. kilka pieter budowli z jednymi schodami prowadzacymi do gory z rozchodzacymi sie mostami do poszczegolnych kwater. ogolnie proste do zrobienia w 3d bo malo skomplikowane jedyne co to trzeba bedzie porozwalac teren najlepiej uzywajac jakis gotowych modeli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2007/04/11 23:40    Temat postu:

wstepny plan lokacji:
[link widoczny dla zalogowanych]

kola to olbrzymie otwory w ziemi, beda 2 poziomy tuneli, pasazy i komor poziemnych na tym nizszym ktorego nie widac beda prowadzily tunele do miejsc ktore w tej chwili na planie nie sa polaczone w reszta. bedzie wiecej grot, stalaktyty itp i wiecej potworow. do tego tam tezbedzie jedyne zejscie do kolejnej lokacji ktora robi mario czyli swiatynnej.
ogolnie postaram sie zeby bylo sporo przeswitow przez sciany gory i samej budowli. poziom nizszy byc moze bedzie tez na tyle widoczny ze bedzie jakis system schodow lub raczej rozpadajacych sie drewnianych stopni co pare metrow zeby takze ta droga mozna bylo zejsc nizej. (nie spodziewam sie ze w enginie G1 czy G2 przewidzli np ruchome pionowe windy na ktore mozna wejsc i zjechac nizej, jezeli mozna tak zrobic to zajebiscie (w sumie to chyba w G1 jest taki motyw))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2007/04/12 18:33    Temat postu:

Można tak zrobić, ale sama klatka(kabina) jest dodawana w spacerze, reszta w .3ds

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> dark project Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin