Forum Modders
Forum modderów gier cRPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

niebo
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/24 10:25    Temat postu: niebo

czy niebo w modzie powinno być błękitne czy szare?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eMzi
n00b



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/24 11:03    Temat postu:

Sorry, że nie pisałem, ale cały czas się w ShoutBoxa gapiłem jak głupi.
No więc moim zdaniem może być niebieskie, ale nie aż tak nasycone. Troszkę bardziej szarawe, bo tak to naprawdę wyglądą jakbyście je wzięli z Miami. Taki kolor totalnie nie pasuje do Górniczej Doliny i niektórym może przeszkadzać [np. mi].


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/24 11:07    Temat postu:

w sprawie uzasadnienia niebieskiego nieba to ja to widzę tak chociaż o tym nie decydowałem. górnicza dolina i cała kolonia mogą być super obskurne bo taka jest specyfika terenu, budynków które są lub mogą być stare itp ale nie widzę żadnego uzasadnienia w tym żeby robić szare lub szarawe niebo. jak pisałem niebo nie trzyma się tych samych zasad, czemu np w górniczej dolinie ma być paskudne niebo a np w G3 już będzie zajefajne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eMzi
n00b



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/24 11:13    Temat postu:

kazzmir napisał:
w sprawie uzasadnienia niebieskiego nieba to ja to widzę tak chociaż o tym nie decydowałem. górnicza dolina i cała kolonia mogą być super obskurne bo taka jest specyfika terenu, budynków które są lub mogą być stare itp ale nie widzę żadnego uzasadnienia w tym żeby robić szare lub szarawe niebo. jak pisałem niebo nie trzyma się tych samych zasad, czemu np w górniczej dolinie ma być paskudne niebo a np w G3 już będzie zajefajne?

Nie chodzi mi o to, żeby niebo było brzydkie, ponure, odpychające czy Bóg wie jakie jeszcze. Po prostu zróbcie tak, żeby było mniej nasycone, bo teraz jest, jak to ktoś kiedyś powiedział o starym lay na Forum GNet, 'oczojebne'. Wali po oczach kolorem i totalnie nie pasuje do reszty. Sam spójrz na screeny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/24 11:31    Temat postu:

Ej eMzi jak masz jakieś pomysły to napisz je ->TU<-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/24 12:04    Temat postu:

Dobrze potrwa to pare chwil pokaże 2 wariant nieba zobaczymy czy się spodoba:P
(zedituje)
oto obiecane niebo:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eMzi
n00b



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/24 13:37    Temat postu:

No, takie jest już lepsze, chociaż nieco dziwne, ale lepsze niż to poprzednie. Czepiać się nie będę, bo i tak odwalacie kawał dobrej roboty.
Powodzenia w pracach .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/24 13:46    Temat postu:

Co do dziwnej częsci ów nieba ,to chyba chodzi o te chmury przez które wydaje sie ze kolonia jest światowym pionierem w tworzeniu plastiku i przepalania dętek:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eMzi
n00b



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/24 14:08    Temat postu:

Cytat:
Co do dziwnej częsci ów nieba ,to chyba chodzi o te chmury przez które wydaje sie ze kolonia jest światowym pionierem w tworzeniu plastiku i przepalania dętek:)

Nie nie, bardziej chodziło mi o kolor nieba, bo te chmury są spoko. Mógłbym się jedynie przyczepić do tego, że tak ciemne chmury, rzadko występują przy takim kolorze nieba, ale chyba już powoli przesadzam ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/24 14:17    Temat postu:

no właśnie chyba chmury są fatalne skąd takie chmury miały by się brać. jeszcze raz daję za przykład chmury z G3. tam to wygląda dużo lepiej dlatego że już tak można że potrafią tak dobrze zrobić, w 2001 czy wcześniej jak powstawał G pewnie nie potrafili zrobić lepiej albo im się nie chciało, mod ma zaś polegać na poprawianiu modyfikowaniu i poprawianiu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orcwarrior
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Brzeziny

PostWysłany: 2006/01/24 14:26    Temat postu:

Zresztą wiadomo wszystkim nie da się dogodzic:)
@Kazz ja bym jednak zauważył ze GD ma mroczny(choc w G1 raczej montonny)widać to po G2 gdyz mimo ze w khorinis jest kolorowo to w GD nadal mrocznie(mówi też o tym nawet milten)ale co nasz mod zrobi z GD mydełko FA:P
BTW:Kazzmir poprawna forma twojej sygnaturki to:
EDIT:
[:img:]http://home.graffiti.net/kazzmir:graffiti.net/modders/sygnatura.jpg[:/img:]
(usun ":")


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traffix
Poziomkaz



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: 2006/01/24 14:37    Temat postu:

Najfajniejsze niebo to [link widoczny dla zalogowanych] niebo z [link widoczny dla zalogowanych] screena! zostawcie takie tylko zróbcie białe chmury!

Aha lookajcie na ten temat... są tam moje pomysły na mody... jest tam też mój retexturing beziego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berserker
n00b



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/28 13:11    Temat postu:

Uważam, że to niebieskie niebo nie barzo pasuje do Gothic'a 1.
Pozatym wchodził ktoś z was na dużą wysokość? Mgła ograniczająca widzenie, jest szaroczerwona. To zupełnie się ze sobą nie zgadza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazzmir
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: 2006/01/28 13:13    Temat postu:

co do tej mgły to nie ma wątpliwości że coś z nia trzeba będzie zrobić. ale nieba bronie bo zimowa szarzyzna mnie męczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berserker
n00b



Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 2006/01/29 11:42    Temat postu:

Radzę powrócić do standardowego nieba z G1. Ono bardziej pasuje do samej gry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Modders Strona Główna -> The Modders Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin