Autor Wiadomość
mario
PostWysłany: 2007/04/08 09:30    Temat postu:

Ok postaram sie cos "wystrugac" chociaz jeszcze nie mam pomyslu.... Aha czy sa jakies ograniczenia poly bo skoro jest to do G1 to nalezy byc powsciagliwym.
kazzmir
PostWysłany: 2007/04/07 20:46    Temat postu:

no to dobra dla maria niech bedzie pierwszym zadaniem zrobienie tej lokalizacji czyli jakas spora swiatynia w klimacie gigantyzmu rodem z screenow ktore juz dawalem do tego jakies ruiny wioski dookola np.
kazzmir
PostWysłany: 2007/04/04 13:04    Temat postu:

orcwarrior napisał:
Z tymi kilkoma świątyniami trochę dziwne, cieżko by to było potencjalnemu graczowi wytłumaczyc(dlaczego?po co?)


po co? a czemu nie. czy nie jest tak ze w jednym miejsie masz koscioly roznych wyznan? prawoslawni, satanisci, baptysci, katolicy itp? to akurat calkiem niezle wytlumaczenie ze sie wnerwili beliarowcy i rozwalili reszte swiatyn. jako czesc fabuly mozna to jakos ubrac w sensowne wtlumaczenie ale i tak sie nie upieram. jestem tylko za nietypowymi pomyslami ktore mozna podac w miare przystepnie i nie zastanawiac sie ze graja w moda 10 latki.
orcwarrior
PostWysłany: 2007/04/04 13:00    Temat postu:

Z tymi kilkoma świątyniami trochę dziwne, cieżko by to było potencjalnemu graczowi wytłumaczyc(dlaczego?po co?)
kazzmir
PostWysłany: 2007/04/04 08:23    Temat postu: Re: Prototyp lokacji nr. x

orcwarrior napisał:
Miałem juz to prawie całkiem obmyślone, ale mi kurde z głowy conieco wypadło, miało to wygladać mniejwiecej tak:
Jest tylko jedne wejscie(może być osobny .zen) ukazuję nam się spora jaskinia, a pośrodku zrójnowana, strzelista swiątynia Innosa/Adanosa/Beliara na którą padaja promienie słoneczne, ogólem jedyny widoczny budynek w tej lokacji, reszta jest okryta w mroku, nie pamietam jaki miałbyć teren*chyba najlepiej otwarty i nieograniczony), pamietam ze miały być tam jakieś ruiny osady, szczatki domków itp. Można by tam wpakować trochę wilkołaków, dzwieki o których wspominałem, które wzbudzały by strach u gracza.No taki ogolny zarys jest, jak na mnie to nieźle.
A mam pomysł na misję ;P można dać goscia z ekspedycji(jezeli jej wogole nie bedzie, to moze być nawet z pacanowa)lekko zestresowanego sytuacja, błaga cie abyś go stamtad wyciagnał(musi być dobrze schowany) nie chce opuscic lokacji innaczej niz teleportujac sie, to tyle.
EDIT:
Przeczytałem to co napisał kazzmir, w takim razie to może być strefa świątynna.


wilkolaki OK
lokacja swiatynna OK to nawet dobrze ale mozna by tam postawic np 2-3 swiatynie (?) zeby urozmaicic. powiedzmy przy jednym duzym placu jedna i druga rozwalona trzecia w swietnym stanie z wiernymi itp. powiedzmy beliara by byla ta trzecia, wyznawcy kiedys postanowili zalatwic pozostalych wiernych i rozwalic swiatynie.
orcwarrior
PostWysłany: 2007/04/02 23:00    Temat postu: Prototyp lokacji nr. x

Miałem juz to prawie całkiem obmyślone, ale mi kurde z głowy conieco wypadło, miało to wygladać mniejwiecej tak:
Jest tylko jedne wejscie(może być osobny .zen) ukazuję nam się spora jaskinia, a pośrodku zrójnowana, strzelista swiątynia Innosa/Adanosa/Beliara na którą padaja promienie słoneczne, ogólem jedyny widoczny budynek w tej lokacji, reszta jest okryta w mroku, nie pamietam jaki miałbyć teren*chyba najlepiej otwarty i nieograniczony), pamietam ze miały być tam jakieś ruiny osady, szczatki domków itp. Można by tam wpakować trochę wilkołaków, dzwieki o których wspominałem, które wzbudzały by strach u gracza.No taki ogolny zarys jest, jak na mnie to nieźle.
A mam pomysł na misję ;P można dać goscia z ekspedycji(jezeli jej wogole nie bedzie, to moze być nawet z pacanowa)lekko zestresowanego sytuacja, błaga cie abyś go stamtad wyciagnał(musi być dobrze schowany) nie chce opuscic lokacji innaczej niz teleportujac sie, to tyle.
EDIT:
Przeczytałem to co napisał kazzmir, w takim razie to może być strefa świątynna.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group