Autor Wiadomość
orcwarrior
PostWysłany: 2007/04/12 18:33    Temat postu:

Można tak zrobić, ale sama klatka(kabina) jest dodawana w spacerze, reszta w .3ds
kazzmir
PostWysłany: 2007/04/11 23:40    Temat postu:

wstepny plan lokacji:
http://img236.imageshack.us/img236/769/mapadt8.gif

kola to olbrzymie otwory w ziemi, beda 2 poziomy tuneli, pasazy i komor poziemnych na tym nizszym ktorego nie widac beda prowadzily tunele do miejsc ktore w tej chwili na planie nie sa polaczone w reszta. bedzie wiecej grot, stalaktyty itp i wiecej potworow. do tego tam tezbedzie jedyne zejscie do kolejnej lokacji ktora robi mario czyli swiatynnej.
ogolnie postaram sie zeby bylo sporo przeswitow przez sciany gory i samej budowli. poziom nizszy byc moze bedzie tez na tyle widoczny ze bedzie jakis system schodow lub raczej rozpadajacych sie drewnianych stopni co pare metrow zeby takze ta droga mozna bylo zejsc nizej. (nie spodziewam sie ze w enginie G1 czy G2 przewidzli np ruchome pionowe windy na ktore mozna wejsc i zjechac nizej, jezeli mozna tak zrobic to zajebiscie (w sumie to chyba w G1 jest taki motyw))
kazzmir
PostWysłany: 2007/04/02 11:27    Temat postu: lokacja nr 1

czyli miejsce w ktorym zaczynamy rozgrywke. mam niewiele do pokazania poki co wiec sie wstrzymam bo nie wiedzialem co dokladnie chce zrobic. przez weekend podumalem i wyszlo mi cos takiego:
stoimy przez brama tak ze 20-30x wyzsza nic gracz, brama jest czescia masywu skalnego gory, wchodzac przez brame, roztrzaskane drzwi podziurawione itp, mur tez nie najnowszy widac na nim slady po uderzeniu pazurami. w srodku okazuje sie ze to nic innego jak olbrzymi cmentarz. cmenatrz ktory zbudowany jest na wysokosc a nie plasko. czyli mamy spora budowle wysoka z otworami na trumny, sama budowla zbudowana jest na planie okregu lub kwadraru (nie zdecydowalem co bedzie lepsze) z glownym korytarzem odchodzacym w glab gory ktory zabarykadowany jest osuwiskiem skalnym. zeby sie dostac do srodka trzeba odszukac droge poprzez kolejne tzw kwatery. sporo lazenia sporo walki wszedzie slady po pazurach, pogruchotane posadzki, wiekszosc otworow na trumny zamknieta. kilka pieter budowli z jednymi schodami prowadzacymi do gory z rozchodzacymi sie mostami do poszczegolnych kwater. ogolnie proste do zrobienia w 3d bo malo skomplikowane jedyne co to trzeba bedzie porozwalac teren najlepiej uzywajac jakis gotowych modeli.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group