Autor Wiadomość
kazzmir
PostWysłany: 2007/04/04 08:04    Temat postu:

dobra to olewamy kamorce przy trzesieniach ziemi. ale pamietaj ork ze pulapki musza zawierac kamorce
orcwarrior
PostWysłany: 2007/04/03 15:46    Temat postu:

Trzesienie tak, kamiorce trudno, ale mozna zrobic, raczej nie za dużo ich, bo nie chce mi sie triggerów robic :P
kazzmir
PostWysłany: 2007/04/03 11:57    Temat postu:

ork, trzesienie ziemi z kamorcami lecacymi z stropu jest mozliwe?
Avertheme
PostWysłany: 2007/03/31 22:57    Temat postu:

można zrobić maga, u którego można by było modyfikować broń dodając jej magiczne obrażenia (dajemy magowi runę, broń i może coś jeszcze). Fajnie by było, gdybyśmy mogli ową broń nazywać, np: Miecz Ogniowichru, Topór Avera etc.
Avertheme
PostWysłany: 2007/03/29 18:34    Temat postu:

orcwarrior napisał:
tyle to juz jest, nawet z 4-6 bym wymienił z tej listy :P


chociaż tyle, ale niektóre jeszcze bym wprowadził, ale to już zależnie od fabuły. Grafiką się zajmiemy na maxa jak kazzix będzie miał kompa, no i jak mario wróci

fabuła swoją drogą
orcwarrior
PostWysłany: 2007/03/29 18:32    Temat postu:

Teraz trzeba popracować nad fabułą i grafika, skrypty można orzec mamy z głowy, chyba ze jakies okazyjne :P
orcwarrior
PostWysłany: 2007/03/29 18:31    Temat postu:

tyle to juz jest, nawet z 4-6 bym wymienił z tej listy :P
Avertheme
PostWysłany: 2007/03/29 18:27    Temat postu:

ale wyczepiste skrypty nie zaszkodzą, nie mówię, że kilkaset, ale kilka, kilkanaście znacząco poprawiłoby grywalność i urozmaiciłoby grę
orcwarrior
PostWysłany: 2007/03/29 18:20    Temat postu:

Tyle co jest wystarczy, same wyczepiste skrypty nie stanowią sukcesu, nie można graczom komplikować za bardzo zycia bo się pogubią i przestana grać
Avertheme
PostWysłany: 2007/03/29 17:57    Temat postu:

orc, nie marudź i wymyśl lepsze. Ja wymyśliłem, ile na daną chwilę mogłem
orcwarrior
PostWysłany: 2007/03/29 16:23    Temat postu:

Wymień
Avertheme
PostWysłany: 2007/03/29 15:11    Temat postu:

e tam, do bani... większość może tak, ale niektóre są niezłe
orcwarrior
PostWysłany: 2007/03/29 14:21    Temat postu:

Wiekszość pomysłów w mojej opini są raczej do bani, te co nie są, to są juz w g1 lub w modzie.Czasowe miksturki są niezle, możesz mi nie wierzyć ale tez o tym myślałem
Avertheme
PostWysłany: 2007/03/28 21:23    Temat postu:

a jakby porobić:

- amulet zamiany w jakieś zwierzę
- coś jak ulumulu, tyle że na inne potwory żeby działało
- amulet niewidzialności (jesteśmy ignorowani przez wszystkich i wszystko, ale zwierzęta nas z bliska wyczuwają) z textury się chyba nic nie wykmini (pomysł taki sobie, może się przyda)
- da się zrobić, żeby łuk lub kusza strzelał np: ognistymi pociskami? obrażenia takie jak od ognia, lub błyskawicami-pociskami?
- porobić skille (ale nie wiem, czy nie najlepiej byłoby z nową animacją), które czerpałyby manę, ale byłyby mocne, lub takie coś, że po kliknięciu klawisza i zadaniu ciosu nasz miecz zamraża lub zadaje obrażenia od błyskawicy itp. ale tylko po wcisnięciu klawisza i czerpałby manę
- można porobić dodatki do zbrój, np: buty do zbroi cienia (przykład), w ekwipunku da się model butów, ale kiedy je założymy, to tylko texturę się podmieni, żeby buty były np: czerwone i będzie dodatkoa obrona czy HP
- czasowe miksturki np: siły, zręczności (albo miks bojowy, wzrost HP, siły i zręczności na minutę lub pięć)
- można porobić ekwipnek (miecze, kusze, etc. dodające HP podczas noszenia (nie wiem czy takiego czegoś już nie było w Gothicu)
- o adrenalinie pisałem, o zamianie w bestię też
- możliwość robienia trucizn (odpowiednie zioło, gruczoły etc. + wino, piwo, zupa)i podawaniu zatrutego jedzenia NPCom (a żeby było trudniej, zatrute żarcie np: obniżałoby HP, obrażenia, siłę etc. i zatruwaniu strzał (chyba ktoś coś takiego miał robić)
- robienie antidotów
- walka dwoma mieczami (?)
- odpowiednia broń na danych przeciwników (np: wilkołaki czy inne monstra da się zabić tylko mieczem pokrytym srebrem [u kowala mozna się tego nauczyć lub zamówić] albo łuk na cieniostwory, zadaje +15 obrażeń cieniostworom, innym potworom normalnie)
- możliwość podszywania się pod kogoś (zabijamy gościa, zwijamy mu zbroję, i np: jego charakterystyczny hełm, miecz, amulet i jeśli mamy ów przedmiot założony, inny NPC uważa nas za tego gościa (lub po prostu po zabiciu tej osoby uruchamia się opcja dialogowa z innymi osobami niedost ępna wcześniej, a potem nas ktos może zdemaskować.
- czar przemiany w innego NPCa (czasowy)(tylko wygląd)
- skradanie+jakiś cios=zadanie większej ilości HP (a la skrytobójcy)
- może jakieś itemy maskujące, np: czarna narzuta na zbroję (zmiana texturki zbroi[może być określona zbroja] po kliknięciu/użyciu siatki czy narzuty czy czego tam)
- udoskonalanie zbroi np: u kowala
- krawiec dla magów (udoskonalanie szat, ozdabianie (do tego mogą być potrzebne jakieś barwniki, jagody, nici etc.)
- oswajanie zwierząt lub kupowanie oswojonych (mozna zabrac na polowanie etc.)
- potwory/ludzie zmieniający postać (polimorfy) np: jakaś ładna dziewczyna nas zagaduje tititi a tu nagle się zmienia w wiedźmę albo maga i na nas (coś podobnego z potworem)
- potwór zamieniający się w ludzia (lub odwrotnie) np: jakiś gość, np: ... Borch gada z nami, a np: w jakimś momencie zamienia się w np:... złotego smoka i z nami rozmawia, walczy etc.
- da się zrobic coś takiego, żeby np: naszemu bohaterowi rósł zarost cco np: tydzień/ miesiąc/ rozdział etc.?
- zmiana stylu chodzenia bohatera po np: przekroczeniu 70 pktów siły lub po zakończeniu rozdziału itp.
- uczenie się grania na instrumencie (nagrałoby się kilka melodii i nasz hero mógłby się uczyć, tak dla bajeru)
- zrobić, żeby ktoś był leworęczny, ktoś prawo (chyba orc albo ZS się tym bawił)
- zrobienie sobie tatuażu, lub pójście do balwierza (zmiana fryzury, koloru włosów, ogolenie się [zamiast nowej animacji, balwierz mógłby miec magiczne nakrycie głowy, po założeniu którego pojawiałyby się opcje o zmianie koloru włosów etc. co trochę by kosztowało)
- ziele lub mikstura pozwalająca dłużej siedzieć pod wodą
- kupowanie np: obroży lub zbroi (?) naszemu np: wilkowi (patrz wyżej) czyli zmiana tekstury
- opętania, co związane by było ze zmianą textury twarzy NPCa (obłakany wzrok, piana z pyska etc.)
- czar agresji (NPC pod wpływem czaru atakuje wszystkich dookoła
- czar spokoju (ofiara nie atakuje nas, choć wcześniej to robiła, etc.)
- zmiana nastawienia grupy osób po dokonaniu jakiegoś czynu (zabicie monstrum, pokonanie kogoś w pojedynku etc.)
- możliwość wyzywania na pojedynki Np: NPCów z imionami
- pisałem kiedyś o rozkazach
- zaklęcie, które wskrzeszałoby niektórych NPCów tworząc nich zombie

nie mam już pomysłów, może potem coś napiszę jeszcze.

powyższe pomysły to TYLKO pomysły, może niektóre sa niedorzeczne, ale można coś z tego wybrać.[/url]
Avertheme
PostWysłany: 2007/03/28 15:31    Temat postu:

Wilkołąk (lykantrop), szczurołak i niedźwiedziołak lub coś tego typu

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group