Autor Wiadomość
orcwarrior
PostWysłany: 2007/04/02 15:20    Temat postu:

Avertheme napisał:
mroczną tajemnicę

Wytnij to, to się zgodze
Avertheme
PostWysłany: 2007/04/02 14:32    Temat postu:

Kobieta zmienną jest

no ja planuję opka może napisąc, albo jakoś faułę strzelić. Azteków jako takich nie będzie, tylko myślałem o Cywilizacji a la Jarkendar, ale posiadający szarry sekret, o czym później
kazzmir
PostWysłany: 2007/04/02 12:01    Temat postu:

aha nie wiem jak wy ale klimaty azteckie wydaja mi sie juz nudne moze by cos lepszego wymyslec?
kazzmir
PostWysłany: 2007/03/22 00:12    Temat postu:

Avertheme napisał:
Chłopacy... co ście/myśmy ustalili? Co ma być na pewno, zarys fabuły a co jest niejasne bo się gubię


zmieniamy watek bo tu jest o grafice. idziemy do watku o fabule.

http://www.gamesmodboard.fora.pl/viewtopic.php?p=1718#1718
orcwarrior
PostWysłany: 2007/03/22 00:11    Temat postu:

W modzie będzie juz siekanka bez wiekszego zastanowienia(mam nadzieje ze objasniłeś averowi) nie mam nic przeciwko iscie zawiłej fabule na miare shergara :P
Avertheme
PostWysłany: 2007/03/22 00:10    Temat postu:

Chłopacy... co ście/myśmy ustalili? Co ma być na pewno, zarys fabuły a co jest niejasne bo się gubię
kazzmir
PostWysłany: 2007/03/22 00:08    Temat postu:

Avertheme napisał:
wiem o co chodzi kazz, ork-niewolnik, Ulumulu, składniki na Ulumulu, etc.

a jakaś starożytna kultura by się przydała, może być np: zdominowana przez orków i się ukrywać po jaskiniach


to moze pojsc w inkaskie klimaty z NK? mozna calkiem niezle tekstury robic z ich motywami i wogole wypasc to na maksa, a pomysl sie sprzedal w NK wiec czemu tego nie pociagnac dalej do jakies zdesperowanej grupki uciekinierow po latach odseparowania mieszkajacych w tunelach i cos z tym zamkiem by mozna jeszcze wymyslec
orcwarrior
PostWysłany: 2007/03/22 00:07    Temat postu:

ale i tak nie mówiłeś nic ze damy tam orka, było tylko o porównywaniu wielkosci do jakiegos namacalnego obiektu.
KONIEC PIERDOLENIA O GŁUPOTACH
kazzmir
PostWysłany: 2007/03/22 00:05    Temat postu:

orcwarrior napisał:
ork szaman to co innego, on zleca zobaczenie sie z jego kumplem tarrokiem w wolnej kopalni który zleca ci zdobycie skladników ulu-mulu...mam wymieniac?


z toba i sam powiedziales ze powierzchnia gorskiej twierdzy ma byc 3x wieksza od tej gdzie jest ten ork. nie wazne bo pierdolimy o glupotach. jutro zaczne cos dluba przy tej twierdzy, w pracy poszukam jakis dodatkowych inspiracji i zastanowmy sie zeby moze jednak ork to do ciebie zrobic watek fabularny zeby nie wygladalo na to ze robimy klon painkillera
Avertheme
PostWysłany: 2007/03/22 00:05    Temat postu:

wiem o co chodzi kazz, ork-niewolnik, Ulumulu, składniki na Ulumulu, etc.

a jakaś starożytna kultura by się przydała, może być np: zdominowana przez orków i się ukrywać po jaskiniach
orcwarrior
PostWysłany: 2007/03/22 00:03    Temat postu:

ork szaman to co innego, on zleca zobaczenie sie z jego kumplem tarrokiem w wolnej kopalni który zleca ci zdobycie skladników ulu-mulu...mam wymieniac?
orcwarrior
PostWysłany: 2007/03/22 00:02    Temat postu:

wiem kto to ur-shak, ale nie gadales o tym ze mna :P
kazzmir
PostWysłany: 2007/03/22 00:00    Temat postu:

Avertheme napisał:
aver jest niewinny, poza tym dzisiaj parówek nie jadłem

o Umululu też nic nie wiem


kurwa moderzy i nie grali w G1. a pierdzielony ork szaman ledwo zyjacy bo go inni orkowie zaatakowali w ruinach? co za goscie. to wlasnie o to miejsce mi chodzi sklerotycy
Avertheme
PostWysłany: 2007/03/21 23:59    Temat postu:

aver jest niewinny, poza tym dzisiaj parówek nie jadłem

o Umululu też nic nie wiem
kazzmir
PostWysłany: 2007/03/21 23:58    Temat postu:

Avertheme napisał:
Zombie?

W tej górze mamy być sami, tj. bez żadnych osób drugich?



nie wiem raczej nie. raczej npc jacys bede musieli byc rozwinieta kultura nie same orki to zabijania

ork przelec historie gg to sobie odswiezysz pamiec

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group