Modders
Forum modderów gier cRPG
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Modders Strona Główna
->
dark project
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogłoszenia
----------------
Nowe forum już działa!!!
Forum modderów gier cRPG
----------------
Forum modderów gier komputerowych
Tutoriale
Twórczość własna
Praca
Offtopic
Poza Eksponatem
The Modders
----------------
The Modders
Pomoc Techniczna
dark project
Gothic Stories
----------------
Scenariusz
Skrypty
Spacer
Inne
G2TexturesPack
----------------
Meshes&Textures
The Poziomkaz
----------------
The Gothic mod by Poziomkaz
Inne
----------------
Sprawy organizacyjne grupy
Licznik
----------------
Licznik Odwiedzin (aktywny od 2006/01/26)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mario
Wysłany: 2007/04/08 09:30
Temat postu:
Ok postaram sie cos "wystrugac" chociaz jeszcze nie mam pomyslu.... Aha czy sa jakies ograniczenia poly bo skoro jest to do G1 to nalezy byc powsciagliwym.
kazzmir
Wysłany: 2007/04/07 20:46
Temat postu:
no to dobra dla maria niech bedzie pierwszym zadaniem zrobienie tej lokalizacji czyli jakas spora swiatynia w klimacie gigantyzmu rodem z screenow ktore juz dawalem do tego jakies ruiny wioski dookola np.
kazzmir
Wysłany: 2007/04/04 13:04
Temat postu:
orcwarrior napisał:
Z tymi kilkoma świątyniami trochę dziwne, cieżko by to było potencjalnemu graczowi wytłumaczyc(dlaczego?po co?)
po co? a czemu nie. czy nie jest tak ze w jednym miejsie masz koscioly roznych wyznan? prawoslawni, satanisci, baptysci, katolicy itp? to akurat calkiem niezle wytlumaczenie ze sie wnerwili beliarowcy i rozwalili reszte swiatyn. jako czesc fabuly mozna to jakos ubrac w sensowne wtlumaczenie ale i tak sie nie upieram. jestem tylko za nietypowymi pomyslami ktore mozna podac w miare przystepnie i nie zastanawiac sie ze graja w moda 10 latki.
orcwarrior
Wysłany: 2007/04/04 13:00
Temat postu:
Z tymi kilkoma świątyniami trochę dziwne, cieżko by to było potencjalnemu graczowi wytłumaczyc(dlaczego?po co?)
kazzmir
Wysłany: 2007/04/04 08:23
Temat postu: Re: Prototyp lokacji nr. x
orcwarrior napisał:
Miałem juz to prawie całkiem obmyślone, ale mi kurde z głowy conieco wypadło, miało to wygladać mniejwiecej tak:
Jest tylko jedne wejscie(może być osobny .zen) ukazuję nam się spora jaskinia, a pośrodku zrójnowana, strzelista swiątynia
Innosa
/
Adanosa
/
Beliara
na którą padaja promienie słoneczne, ogólem jedyny widoczny budynek w tej lokacji, reszta jest okryta w mroku, nie pamietam jaki miałbyć teren*chyba najlepiej otwarty i nieograniczony), pamietam ze miały być tam jakieś ruiny osady, szczatki domków itp. Można by tam wpakować trochę wilkołaków, dzwieki o których wspominałem, które wzbudzały by strach u gracza.No taki ogolny zarys jest, jak na mnie to nieźle.
A mam pomysł na misję ;P można dać goscia z ekspedycji(jezeli jej wogole nie bedzie, to moze być nawet z pacanowa)lekko zestresowanego sytuacja, błaga cie abyś go stamtad wyciagnał(musi być dobrze schowany) nie chce opuscic lokacji innaczej niz teleportujac sie, to tyle.
EDIT:
Przeczytałem to co napisał kazzmir, w takim razie to może być strefa świątynna.
wilkolaki OK
lokacja swiatynna OK to nawet dobrze ale mozna by tam postawic np 2-3 swiatynie (?) zeby urozmaicic. powiedzmy przy jednym duzym placu jedna i druga rozwalona trzecia w swietnym stanie z wiernymi itp. powiedzmy beliara by byla ta trzecia, wyznawcy kiedys postanowili zalatwic pozostalych wiernych i rozwalic swiatynie.
orcwarrior
Wysłany: 2007/04/02 23:00
Temat postu: Prototyp lokacji nr. x
Miałem juz to prawie całkiem obmyślone, ale mi kurde z głowy conieco wypadło, miało to wygladać mniejwiecej tak:
Jest tylko jedne wejscie(może być osobny .zen) ukazuję nam się spora jaskinia, a pośrodku zrójnowana, strzelista swiątynia
Innosa
/
Adanosa
/
Beliara
na którą padaja promienie słoneczne, ogólem jedyny widoczny budynek w tej lokacji, reszta jest okryta w mroku, nie pamietam jaki miałbyć teren*chyba najlepiej otwarty i nieograniczony), pamietam ze miały być tam jakieś ruiny osady, szczatki domków itp. Można by tam wpakować trochę wilkołaków, dzwieki o których wspominałem, które wzbudzały by strach u gracza.No taki ogolny zarys jest, jak na mnie to nieźle.
A mam pomysł na misję ;P można dać goscia z ekspedycji(jezeli jej wogole nie bedzie, to moze być nawet z pacanowa)lekko zestresowanego sytuacja, błaga cie abyś go stamtad wyciagnał(musi być dobrze schowany) nie chce opuscic lokacji innaczej niz teleportujac sie, to tyle.
EDIT:
Przeczytałem to co napisał kazzmir, w takim razie to może być strefa świątynna.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin